Lisa, ik had al gevraagd of dr. B. de punctie kon doen, maar hij is de komende 10 dagen weg, dus helemaal niet in het zks. Nou ja het is niet anders, ik heb haar nog nooit gehad met een punctie, dus misschien valt het wel mee. Maar heb me wel voorgenomen dat ik ga bepalen hoe het gaat en precies aangeef als het heel erg zeer doet. Een vorige keer toen gaf ik aan dat ik op mn buik moest duwen omdat de linker eierstok wat hoger ligt en ze er dan beter bij kan (dr. N.), maar ze zei Nee hoor dat hoeft niet het lukt zo ook wel. "Ja dat kan wel zijn dat het voor JOU zo ook wel lukt, maar voor MIJ dus niet". ZO!!! dat wou ik maar ff zeggen. Ik ben eruit, ga me maandag ziek melden en do.middag vrij nemen. Het kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen. Heb ook nog geen vast contract, maar als ik zie hoeveel zieken er bij ons zijn, dan kan ik er ook nog wel bij. En het scheelt dat onze "teamleider" ook vaak ziek is, dus die kan er ook weinig van zeggen dan. Wat een weer buiten zeg...pfoeiiii wat een wind... en de kindjes maar zingen met hun lampionnetje... heb ze maar een snoepje extra gegeven. Zo schattig!
goed zo meid, voor jezelf opkomen, hihi. ooh jammer dat dr. b weg is, maar goed mss is ze wel heel aardig tegen jou,en doet ze het goed, lees haar maar de les iig. en ahhhh wat schattig komen die kindertjes bij jou aan de deur, hier is dat helemaal niet, wel jammer. en heb je mooi goed dat je je ziek gaat melden, als iedereen dat kan voor een griepje kan jij er helemaal nog wel bij. en donderdag mannetje jarig, dat is een hele mooie dag voor een tp
Inderdaad, ik woon in A en eerste 2 pogingen in R. gedaan. Maar dr. B. is mijn grootste nachtmerrie!!! echt waar Ik ben heel blij geweest met dr. R. maar als ik heel eerlijk ben dr. S van D is veeeeeel beter. Mia, ik hoop echt dat je morgen lekker positief gaat testen. Ik duim voor je. Veel succes!!! En de meeting moet wel snel plaats vinden zeg we wonen best in de buurt! Lindinha, dr. T is met de punctie echt voorzichtig ik heb er amper wat van gevoeld, dus lekker ontspannen en het komt goed. Dikke knuf voor de rest van de dames en ook voor die zwangere
Anna, bedankt voor je lieve en geruststellende woorden. Ik laat het gewoon op me afkomen maandag, heb echt 1x meegemaakt met dr. R. dat was echt verschrikkelijk, zat echt tegen het plafond toen, terwijl ik echt wel wat kan hebben qua pijn, maar dat was echt het toppunt toen. Maar goed... niet meer aandenken, niet meer terugkijken, alleen nog maar vooruitkijken. En ja... idd een mooie dag om een tp te hebben als die emmie niet blijft zitten dan weet ik het ook niet meer. Meeting: wie kan wanneer? Lindinha: 26/27 nov, 10 dec. Lisa: Anna: Sikki: Mia: Ieoor: Sabrien: (Maartje?): Ben ik nou nog iemand vergeten???? Sorry, kan ff niet terugkijken... aub dan aanvullen!
Mia, waarom verstop jij je??? Ik word altijd zo nerveus van dat soort stiltes! Kan namelijk 2 dingen betekenen...... Wat ontzettend lief van je vriendinnetjes trouwens. Ja, die moet je echt koesteren. Ik heb het ook dat ik uit de meest onverwachte hoek wat hoor. Juist de singles of de niet-moeders weten zich het beste in te leven. Zo bijzonder! Trouwens, wij werden alweer gepolst over SInterklaas door mijn familie en mijn schoonfamilie. En ik weet niet wat iedereen ineens gedroomd heeft, maar voor het eerst zeggen ze. Als je niet wilt dan kom je niet of doen we wat anders. Geheel zoals jullie zelf willen! Hoe het nu kan dat ze ineens het licht zien Mijn zus gaf aan dat ze het vorig jaar nog niet zo ingrijpend vonden, omdat we toen nog maar pas begonnen waren. PAS? We hadden toen al 4 pogingen achter de rug en waren ook al 2 jaar verder! Zo zie je maar weer hoe zelfs mensen die dicht bij je staan het eigenlijk niet begrijpen. Lindinha, alweer bijna punctie-time! Kan me voorstellen dat je er enorm tegenop ziet. Vooral na een punctie in DD weer 1 onder volle bewustzijn. Sterkte! Ik hoop op hele mooie eieren. En dan de meest vreselijke weken in. Met een roze resultaat. Hoor je! Anna, jij dus ook al NL ervaringen op zak. Wat heeft jullie destijds doen besluiten om naar DD te gaan? Lisa, dubbel he. Rust is fijn maar toch ook weer niet. En altijd maar plannen wanneer de volgende stap te nemen. Eerst dacht ik ook om komende cyclus niet te beginnen. Dan heb ik straks net voor kerst weer een negatieve uitslag Maar ja, tis nooit het goede moment, dus we gaan en toch maar weer voor. Maar ja, met 1 cryo is het natuurlijk helemaal eng. Sabrien, wat wordt de naam eigenlijk van jullie puppy? Hihi, tis echt een klein beetje alsof je een kindje krijgt Ieoor, wanneer denken jullie te starten? Zou leuk zijn als we samen oplopen! Maartje, hoest daar boven op die wolk? Fijn weekend allemaal! Wij gaan weer naar onze vrienden in Eindhoven. Altijd super gezellig met hun. Ik ben alleen zo bang dat ze ons 'leuk nieuws' te vertellen hebben. Maar ja, zij is 35 en hij bijna 40, dus eigenlijk moet ik het ze ook heel erg gunnen. SMAK!
O, enne daten. Mijn agenda is echt gigantisch vol voor dit jaar. Dus of ook op 26 nov of 10 dec. Overdag of 's avonds maakt niet uit. Want ook hier, ik wilde altijd minder gaan werken, maar dat zou pas zijn als er kinderen zouden zijn. Sinds vorig jaar toch de knoop doorgehakt om 1 dag minder te gaan werken en ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan!
Mia....waar zijt gij?? Ik word ook altijd beetje nerveus als het zo lang duurt....hopelijk duidt dat op goed nieuws..! Sikki.... jemig, jouw familie heeft echt het licht gezien! Nou... dat valt dan alweer 100% mee.... maar hoezo vorig jaar PAS... ik bedoel 4 behandelingen is al meer dan menig stel doet en 2 jaar bezig voor een kindje is ook veel langer dan gemiddeld, dus hoezo PAS??????????????? Ongelooflijk... Maar goed, ze zeggen ook: Wijsheid komt met de jaren of: beter laat dan nooit, en dat blijkt wel weer. En dat gevoel met die vrienden hebben wij ook elke keer... als vrienden dan ineens voorstellen om wat af te spreken, zien wij de bui alweer hangen dat ze "leuk nieuws" te vertellen hebben. Ik heb liever, als dat zo is, dat vrienden me maar gewoon bellen/mailen/sms-en of wat dan ook, maar ik heb dan gewoon echt geen zin om een hele avond met ze te zitten, dat trekken wij echt niet meer om dan maar de hele avond leuk, blij en sterk te zijn. Doen we dus ook niet meer! Lisa, kan me heel goed voorstellen dat het lastig is momenteel voor jullie om te beslissen wat te doen. Maar groot gelijk dat je het over het jaar heen tilt, lekker in januari met een frisse start beginnen. Maar kan me ook voorstellen dat het lastig is, omdat je natuurlijk afhankelijk bent van je vriendin wanneer die jullie weer kan "helpen" en dus moet wachten tot (ruim) na haar bevalling. Jeetje wat een zo-niet-leuk-uitzicht!!! Maar misschien moeten we het ook wel positief bekijken en blijft jullie plak-cryo gewoon zitten en hebben jullie ook gewoon een beebje volgend jaar!!! Sabrien, wie gehtst den puppy? Al helemaal zin om 'm op te halen? Leuk leuk leuk.... Oke, dus effe voor de duidelijkheid: Meeting: wie kan wanneer? Lindinha: 26/27 nov, 10 dec. Lisa: Anna: Sikki: 26 nov, 10 dec. Mia: Ieoor: Sabrien: (Maartje?): Fijn weekend, niet wegwaaien en vooral GENIETEN!!!! Smakxxx
Sorry, heb nog niks gelezen Maar.... Het is niet te geloven IK BEN ZWANGER!!!!!!!! -GIL-SCHREEUW-KRIJS-ONGELOOF Ik deed vanochtend een testje, voor de vorm, want ik was 99,9% zeker dat het wederom niet gelukt was. Staat er ineens een vaag tweede streepje Ik Mia-man uit bed geroepen (hij was nog neit opgestaan, want wachtte totdat ik huilend weer naast hem kwam liggen). Mia-man dacht: "nou, nou, moet ik haar nu in de badkamer gaan troosten? Waarom komt ze niet hierheen?" En hij zag het ook. Wij helemaal flabbergasted en verbaasd en durfden bijna niet te geloven dat het waar was. Aangezien ik nog maar 1 Kruidvat testje in huis had ben ik daarna eerst boodschappen gaan doen en heb gewacht totdat ik weer moest plassen (wilde niet gelijk erna). Dus ik ben net thuis, heb de digitale en nog een ander van de apotheek gedaan. Beiden zeggen hetzelfde: ZWANGER!!! Ik kan het nog niet geloven. Mia-man is ondertussen naar zijn werk en ik ga maar eens de (schoon)ouders een bezoekje brengen want mijn schoonmoeder vraagt zich vast af waarom ik nog niet huilend aan de telefoon hang. Wij zijn erg blij, maar ook beduusd en ik kan nog niet geloven dat dit waar is. Aangezien het de eerste keer ook na een paar dagen mis ging hou ik mijn hart nog vast en schreeuw het nog niet van de daken (behalve hier ) Hopelijk is niemand jaloers en ben ik enkel een goed voorbeeld
Mia van harte gefeliciteerd met dit onwerkelijke gevoel dat je nu hebt!!!!! je bent zwanger!!!!! geniet er van meis..... laat het nu maar even lekker bezinken
*breekt even in* MIA!!! Gefeliciteerd met je mooie positieve test!! Lekker gaan genieten. *breekt uit*
Dank je Silvia! Jij was mijn voorbeeld met die 2-cellige cryo's, maar ik geloofde er niet echt in Zat ik er even mooi naast
JAJAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIA IS HARTSTIKKE SWANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG YES!!!!!!!!!!!! (Net als ikke... hihi) WHOEHOEEE!!! Lieve Mia, van harte gefeliciteerd!! Magisch he!!! Saampies pregnant... Whoei!!! 2 Toosjes zwanger!!! Op naar de andere Toosjes!! We can do it!! Ohhh ben zooo blij!!!
Lekker nu op naar 2,5 maand knuffelen met de wc pot en 6 maanden waggelen als een eendje en daarna tot de ellebogen in de poepluiers de roze golf is in dit hoekje ook gaan golven nu op naar de rest van de dames hier...
Hi, hi, inderdaad, wij Toosjes gaan gewoon allemaal op roze voor 2011 (en voor sommige in het eerste kwartaal van 2011). Dit is inderdaad magisch, maar voor nu nog erg onrealistisch Nou, tot later, want ik ga langs de toekomstige opa en oma's.
* Breekt ook in (na de hele ochtend gespiekt te hebben) * JAAAAAAAAAAAAA, EINDELIJK!!! Mia en Mia-man gefeliciteerd!! Het is jullie zo ontzettend gegund (iedereen hoor trouwens ) en ik blijf doorduimen dat het goed blijft gaan. Kreeg kippevel van je berichtje!! PS. Ik voelde ook helemaal nix tijdens mijn geslaagde poging * breekt weer uit *
*breekt even in vanuit het babyrinth* Van harte gefeliciteerd. Wat een mooi nieuws Het kan niet anders, er is sprake van een prachtige en enorme roze golf!!!!!! *breekt weer uit*