Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sikki, als eerste: Sjappoo voor het typen van zo'n lang stuk op je Iphone!

Ik vind dat je mooi gesproken hebt.
    Ik hoop dan ook dat de humor hier wel kan blijven bestaan, want dat is het enige dat ons erdoorheen sleept. Vandaar dat ik al die leuke tv-programma's heb opgenoemd :D Er moet meer gelachen worden in deze zware en spannende tijden!!!
    Af en toe mogen we natuurlijk heerlijk klagen, maar dat kan alleen als er ook grapjes gemaakt worden. Anders kunnen we dit KNEUSJES-topic beter een ZEIK-topic noemen, maar dan wordt het wel wat eentonig en leest niemand meer mee, ha, ha.

Ik ben blij dat je je ZEN-gevoel niet laat verpesten door al deze misverstanden. Want Sikki-uber-ZEN-gaat-straks-ook-mooi-op-roze :p Net als Lindhina, Ieoor, Lisa, Anna en Sabrien.

Dames, wij zijn inderdaad allemaal enorm sterk anders waren we nooit zo ver gekomen!!! Dikke knuffel voor iedereen en hopelijk kunnen we toch fijn verder samen hier.

Liefs van Mia (die weer verder gaat met proefwerken nakijken :x)

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh, ik zie dat Lindhina en Ieoor ook al iets gepost hadden terwijl ik aan het schrijven was (en tegelijkertijd met mijn broer en neefje aan het skypen was).

Ik ben het helemaal met jullie eens meiden: We houden het leuk hier en iedereen blijft :) (waag het eens om weg te gaan!!!)

Ieoor, wat rot dat je nu een cyste hebt en nog veel rotter dat je met slecht nieuws naar huis gegaan bent :( Ik kan me voorstellen dat je wereld nu even op zijn kop staat.
    Lisa was al bezig met eiceldonatie, dus misschien kan je bij haar wat informatie inwinnen over het hele verhaal. Als je er uberhaupt wel aan wilt denken...
    Ik wens je heeeeeeeeeeel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

Lindhina, ik duim morgen voor jou dat het pijnloos wordt en dat je een mooie opbrengst hebt. Jij ook sterkte en een knuffel.

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Kijk that's the spirit!!!
    Lang leve de galgenhumor!!

Maar Ieoor, wat een tegenvaller zeg. Wist je al dat je een cyste had, of kwamen ze daar gister achter met een echo ofzo? Dat op zich is al een tegenvaller natuurlijk, maar ook dat zij denken dat ED jullie enige optie is. Ik kan me zo voorstellen dat het heel lastig is om te beslissen wat te doen, maar ik snap ook heel goed dat je het misschien nog eens met andere medicijnen wil proberen. ED is natuurlijk wel een hele grote stap en beslissing die je dan neemt, die ook weer consequenties met zich meebrengen. Je moet gaan nadenken wat je je kind wilt gaan vertellen later dat je niet zijn biologische moeder bent en dat brengt wellicht ook weer andere moeilijkheden met zich mee. Een soort van gelijke problemen die je ook hebt als je een kindje adopteert. Lastige situatie.... als het bij ons allemaal niet lukt willen wij ook over gaan op een zaaddonor, zo'n zelfde situatie...
    Hoe is jullie gevoel er zelf over? Willen jullie het nog wel zelf een keer proberen met andere meds?

Sikki, ben blij dat je hier nog gewoon schrijft met ons kneusjes....;)
    We kunnen echt niet zonder je!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Deal!!!!!! dat van die koffers pakken van mij was ook
    maar een grapje hoor! Ik voel me hier thuis! En sikki je moet zeker
    je humor erin houden! Ik lach me altijd rot om je!! Alleen humor en
    en elkaar steunen maakt het dragelijk. En we zijn allemaal stuk voor
    stuK bikkels!

Ieoor, wat shit van die cyste zeg!!!! Het is ook iedere keer wat anders he? En nu nadenken over eiceldonatie, pffff heftig hoor! Dikke knuff

lindinha, leuk een kitten! We hebben zelf ook 2 kittens en zijn zo liefff
    je krijgt er zoveel liefde van. Ga je hem dan ook urby noemen net zoals de hamster van loesie en onze pup? Hihihi...
    Heel veel succes morgen. Ik ga aan je denken en voor je duimen, heeeel
    hard! Kus

kus voor iedereen, t is hier koopzondag dus ga lekker shoppen!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Uhhh ben net mijn berichtje terug aan het lezen en schreef dat wij ook 2 kittens hebben maar die zijn inmiddels al weer 6 en 7 jaar hihihihi.......

:D

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey lady's

hoop geschreven weer hier zeg, kan het ff niet bijhouden, haha

jammer dat er misverstanden zijn ontstaan hier, maar hoop dat we hier toch allemaal gezellig blijven schrijven.

ieoor, wij doen al ecd, kan me voorstellen dat je er met een naar gevoel van thuis kwam, laat het allemaal even op je inwerken meid.

lindinha, heel veel succes morgen meis, zal aan je denken en hoop op een hele mooie score.

mia en maartje hoe voelen jullie je?

sabrien lekker geshopt?

sikki lekker weekendje weg geweest, hoop dat de berichten hier je niet al te veel negatieve energie hebben gegeven en je lekker hier blijft schrijven.

anna, hoe gaat ie met jou meid?

met mij gaat het wel goed, vandaag lekker cadeautje wezen shoppen voor m'n verjaardag met mannetje.

dikke knuffel voor iedereen.

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *breekt in, geeft jullie allemaal een dikke knuffel en houdt jullie in de gaten, want ooit komen er allemaal kneusjesbeebjes*

Sik, lees dat je 22 november weer naar DD gaat!!!!!!
    Spannend zeg, blijf ZEN, ik UW wel voor jou!!!!
    Het is je zooooooooooooooooooooooo gegund!

(en de rest ook...ik ken jullie namen van toen ik net kwam kijken in 2008, dus gun het jullie ook zo!!!)

*breekt weer uit*

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Thanks Loesie!
    SMAK!

Lindinha, heeeeeel veel succes vandaag!
    Ik duim voor een pijnvrije punctie en veul eieren!

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, speciaal even voor jou:

VEEEEEEEEEEEEEEL SUCCCCCEEEESSSS!!!!
    Hopelijk valt het allemaal mee, ik denk aan je.

*duim*

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    *breekt in*
    Allereerst: Mia heel hartelijk gefeliciteerd, wens je een gezonde plakbeeb (nou ja 9 maanden plakken is wel genoeg)

Maar heb eigenlijk een vraagje aan jullie, als ik jullie onderschriften lees zie ik bij vele al Icsi 5 of 6. Wordt het na de 3e poging net als bij IVF niet meer vergoed? Moeten jullie dat dan zelf betalen? En als je een miskraam hebt gehad of en gezond kindje, mag je dan weer opnieuw gaan tellen? Wateen vragen he, maar ik leef zo met jullie mee en vind het allemaal zo heftig. Veel succes met alle behandelingen; dat het zijn vruchten mag afwerpen!!

Liefs

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mama73 als je een zwangerschap hebt gehad van minimaal 12 weken.. krijg je weer drie nieuwe pogingen ( hoe cru klinkt dat :( )
    en ander moet je na 3 pogingen zelf gaan betalen voor een volgende en volgende en volgende poging helaas.

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja hier bin ich wieder dann!!!
    De punctie viel gelukkig mee, ik kon het goed hebben.
    Uiteindelijk zijn er een stuk of 14/15 follikels aangeprikt en ze hebben 7 eitjes gevonden. Ik vind het een beetje tegenvallen, maar goed, niets aan te doen. Het is toch maar afwachten nu weer. Donderdag tussen 10-11 word ik gebeld of er een bevruchting heeft opgetreden en zo ja, hoe laat de tp is.

Nu lekker lui op de bank.... heb een soort van ongi-gevoel in mn buik. Had wel een "spuitertje" zoals ze dat noemen in het ziekenhuis, ze hadden per ongeluk een bloedvaatje geraakt, waardoor het nogal bloedde op het eind, maar nu niet zo'n last meer van.

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Dat blijft ongelooflijk. En dan willen ze er ook nog 2 afschaffen. Maar dat gaat er volgens mij nooit door komen. De kosten uit complicaties i.v.m. meerlingen zou veel hoger liggen dan de kosten van de IVF e.d. Ik heb in ieder geval de petitie getekend welke er 3 wil behouden (of meer mag ook natuurlijk!). Sterkte meiden met al jullie behandelingen, als de uitkomst goed is, dan is 't het waard!!

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, mooie score hoor!!! 7 Eicellen is echt goed!!!!!!!!!!! :D
    Gelukkig dat de punctie je meeviel en nu lekker op de bank uitrusten en bijkomen! Wanneer krijg je bericht over bevruchting?

IK DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

:D

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, je hebt de punctie overleefd!!! :D
    Wat fijn te horen dat het mee viel.
    Maar wel een tegenvaller zeg, 7 eieren uit het dubbele aantal follikels :x
    Maar goed, wat je zegt, niets aan te doen en nu maar hopen dat hier een paar hele mooie embryo's uit ontstaan.

Ik duim me gek!!!

Hoe voel je je verder?
    Op je spuitertje na :D
    Ik krijg daar toch hele andere visioenen bij :$

Heb je een beetje vertrouwen er in?
    Of ben je echt zo gelaten als je klinkt?

Mama73, bedankt voor de succes wensen!

Mia, vertel eens!
    Hoe voel jij je nu?!?!?!
    Irma al gespoken?

16. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lindinha, fijn dat het goed is gegaan, kan me voorstellen dat je het aantal eicellen minder vindt. Ik weet niet wat je normaal gesproken hebt??? Maar 7 is wel gemiddeld hoor ;) Kwaliteit is belangrijk en niet de kwaniteit ;)
    Nu duimen voor veel bevruchtingen!!!! Rust maar lekker uit meid...

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Haha... ja ik heb normaal gesproken ook iets andere ideeen bij een spuitertje...hahahahahihihi... vond het wel grappig dat ze dat ook zo opschreef in het dossier voor het UMCU. Ik voel me op zich wel oke, beetje buikpijn nog en het gevoel alsof ik ongi moet worden, maar heb er weer 2 paracetamolletjes ingedouwd, dus moet goed komen. We hebben nog wel hoop, maar heel veel vertrouwen hebben we er niet echt meer in. We doen deze behandelingen gewoon nog, omdat we ze nog hebben en het toch kansen zijn, maar we zijn er beiden wel beetje klaar mee en klaar voor KID. Tuurlijk hopen we wel op een eigen beebje, maar de kansen worden natuurlijk steeds minder.
    Uiteraard hoop ik wel dat er goeie embryos uitkomen en dat er een blijft plakken!!!! :)

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo madchen!

Lindhina, wat fijn dat je weinig pijn hebt geleden! En 7 vind ik een heel mooi aantal hoor. Ik snap dat je het zelf tegen vindt vallen als je twee keer zoveel follikels had, maar het gaat inderdaad om de kwaliteit zoals Anna al zegt.
    Wij duimen voor een hele mooie deling. Wat laat trouwens dat je donderdag pas hoort of het goed is.
    Je hebt misschien niet zoveel vertrouwen in deze poging, maar neem een voorbeeld aan mij: ik had geen enkel vertrouwen in deze cryo's en werd toch zwanger, dus: you'll never know....
    Succes met je buikje en hou ons op de hoogte!

Mama73, wat fijn dat Silvia al je vragen al heeft beantwoord ;) En bedankt voor de felicitaties en al het medeleven!

Sikki, jouw startdatum komt ook steeds dichterbij.... spannend!

Hier gaat het nog steeds goed. Heb vandaag Irma gebeld en op vrijdag de 26e hebben we een echo. Ik vind het echt super spannend want ik merk nog steeds niet zo veel (op een beetje obstipatie na) en ik ben zoooooooo bang dat het mis gaat. Onze eerste poging duurde nl ook 5 weken en dat vergeet je niet zo snel. Dus echt genieten zit er nog niet in, maar ja, stap 1 is in ieder geval gezet dus we moeten gewoon even afwachten. En ik mag natuurlijk niet zeuren want menig een zou wel willen ruilen met mij ;)

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, ik snap je hoop maar ook dat je vertrouwen weg is.
    Maar kijk naar Mia.
    Geen vertrouwen en zwanger!

Succes met je buikje!
    Nu lekker aansterken en op naar donderdag!
    Wat had je trouwens nu gezegd op je werk?

Mia, ik zou echt niet met je willen ruilen hoor.
    Ik vind ICSI-en nog veuls te leuk :D:D
    Nee, maar de angst die je nu zult hebben is echt de volgende verschrikkelijke stap.
    De verlengde wachtweken.
    Brrr, ik heb er destijds echt maar een dag van genoten.
    Na de hcg bloedtest en de uber lage uitslag wist ik genoeg en was het klaar.
    Dus mocht het hier ooit weer zo ver komen dan doet Sikki GEEN hcg bloedtest meer.
    Hoezo struisvogelen ;)

Mochten jullie nog wat afleiding kunnen gebruiken gluur effe in het babyrinth.
    Daar is altijd zeer veel ruimte voor piemels, dus ik heb effe wat plaatjes gepost van details van Nepalese Hindoe-tempels.
    Voor de liefhebbers zeg maar :D

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hi, hi, hi, Sikki, ik heb even in het babyrinth gespiekt en nu begrijp ik waar jij helemaal ZEN van bent geworden ;):D;):D;):D
    Dus "hou die gedachte vast" :p

Jij zou dus niet meer gaan voor een HCG test? Ik zit er net aan te denken om er wel een te laten doen. Maar ik weet niet of de huisarts er mee in zal stemmen. Omdat ik geen kwaaltjes heb ben ik erg onzeker en ik denk dat een HCG waarde wel wat zou kunnen helpen. Maar aan de andere kant..... kan het ook juist niet helpen. Nou, ik weet het ook niet meer :( We zien wel.

Deel Deze Pagina