Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Geweldig Lindinha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    op naar een goede tp en een roze test :D

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    JOEHOE!!!!!!!!!!!!!

Lindinha, dit is echt een hele mooie score!!!

Oooh, Sikki ook helemaal blij!!!
    Dit MOET toch wat goeds opleveren!!!

Ik duim en duim en duim en duim en.........
    O ja, ik heb er echt een heel goed gevoel bij!
    Lindinha, 10x tp is scheepsrecht!!!!

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWw :D :D :D.
    Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr score!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sabrientje is ook helemaal blij voor Lindinha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zelfs nog 3 cryo's, JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Succes vanmiddag bij de TP en een hele fijne verjaardag van Hubbie en natuurlijk GEFELICITEERD. Mooi en origineel verjaardagscadeau heb je voor hubbie, hihihihi.

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Haha... ja die houden we erin... 10x tp is scheepsrecht!
    Als je nog niet 10x het teruggeplaatst tel je echt ZOOOO niet mee in de kneusjesclub ;):D!!! (aub niet verkeerd opvatten dit...)

Het wordt toch onderhand wel eens tijd dat dit 'm wordt.... Sik, hou dat goeie gevoel vast!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hahahaha Lindinha, ik kom over 7 TP-ingen gewoon terug bij dit kneuzentopic ;) :D hihihihihi...........:p.

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hahahahaaa Sabrien, ja dat is goed, dan zijn wij onderhand wel bezig met tp nr. 96... ;)

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Laten we dat toch niet hopen zeg, tegen die tijd wonen we allemaal in een doos op straat :D, hahahahaha. Allemaal bankroet!!!!!!

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja dat sowieso.... het kost ons allemaal klauwen met geld!
    Maar, maakt je geen zorgen hoor, wij gaan echt niet door tot tp 96... al lang voor die tijd ben ik er klaar mee!

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Voor die tijd ben jij al lang ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, alles goed gegaan en lekker met z'n viertjes een mooie verjaardag aan het vieren :D

Enne, bankroet ben ik niet van plan er aan te gaan!!!

Zegt zij die alle centjes telt en uitrekent hoe vaak ICSI-en daarvoor kan en bedenkt of ze tegen die tijd geen quantum korting kan vragen...

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lindhina, wat GOED!!!! Dit is echt een superscore hoor :):):)
    Wat weinig hoop hebben allemaal niet kan doen ;)

Jij gaat gewoon op de roze flow meedoen. Dus twee weekjes wachten en dan lekker posi testen.

@10x is scheepsrecht: ja dat zou heel mooi zijn, ha, ha :D Al was het 20x... als iemand je kon vertellen hoeveel keer het ging duren maar dat het in ieder geval zou gaan lukken dan zouden we allemaal nog wel een paar keer kunnen denk ik.

Ik ben zelf nog erg onzeker. Had me voorgenomen om dat niet meer te zijn, maar heb nog geen echte kwalen en dacht net een ieniemini bruin stipje te vinden tussen de witte prut. Maar bij het afvegen was het niks meer dus ik zal even moeten afwachten ben ik bang.
    Morgen bellen voor de TSH uitslag.

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Jaaaaaa daar ben ik weer....pfffffffffff eindelijk, heb er 1 uur en 45 minuten over gedaan om van Utrecht thuis te komen... wat een drukte op de weg, niet normaal meer! Maar alles voor een goed doel, ik heb 2 kleine frummels bij me en ik ben van plan om ze de komende 40 weken bij me te houden en niet los te laten :)

Mia....?! Dat zal toch niet, het kan ook best zijn dat je nog een beetje oud bloed in je lijf had van de innesteling en die er nu uitkomt. Niks om je zorgen over te maken!! Luister naar tante Lindinha!!

13. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lindinha, gefeliciteerd meid!!! % 8-cellers dat is echt een perfecte score!!! Dit moet het wel zijn, echt!!! Geniet er lekker van de volgende 2 weken, want ook jij zult nu echt wel zwanger raken :):)

Dikke knuf!!!

Een dikke groet voor de andere meiden!!!! och ja, meeten op 10 december wete niet of het kan, ik werk dan namelijk en kan ook echt geen vrij nemen. Dus ik weet niet wat jullie in gedachten hadden :)

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    JAAAAAAAAH lindinha, wat goed meis :D:D:D

dit moet hem gewoon gaan worden hoor ;)
    fijne avond nog samen met je hubby.

mia, nee meid, snap heel goed dat je onzeker bent, maar net wat lindinha al zei je had vast nog wat oud bloed in je van de innestelling, had je nog hcg geprikt?

wat een vrolijkheid hier vandaag :D

enne de meeting ik zit zelf overvol tot het einde van het jaar en moet veel werken.

ook vind ik de meeting een beetje eng, dus weet nog niet of ik mee zal gaan als ik wel zou kunnen.

fijne avond allemaal meiden X.

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Na uitpraatsessie met Sikki toch maar weer besloten om hier weer te komen. Kan natuurlijk Mrs Mia hier niet in haar eentje zwanger gaan laten zijn totdat de andere meiden ook zwanger zijn ;)

Lindinha!!! Goesoooo van bevruchtingen, TP en cryo's!! :D Broedse!!

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Maartje, GOED ZO :D. We hadden je al gemist!!! Wat staat dat toch mooi in je banner, 6 weeks of pregnancy STAAT JE GOEDDDDDDD.
    Maandag echo toch? Ik ga MEGA duimen!!!!! Wauw wat spannend.

Mrs. Mia, jeetje dat was schrikken van dat stipje bruin! Maar dat hoor je toch echt wel vaker bij een prille zwangerschap!!! Ik weet nog dat ze toen ik positief getest had zeiden, dat ik echt niet meteen moest schrikken als ik bloed of bruinverlies zou krijgen. Dit kon nog komen van de innesteling. Hopelijk is het een goed teken, maar kan me voorstellen dat het ECHT NIET prettig is en dat het je heel erg onzeker maakt! KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en ik duim, bid en hoop met je mee op een mooie echooooooooo.

Lindinha, goedemorgen!!!!! Lekker geslapen met je 2 emmies ;):D, ik hoop het toch zo, ik hoop het toch zo, ik hoop het toch zo, ik hoooooooooooooop het toch zooooooooooooooooo.......... Leuke verjaardag van hubbie gehad?

Haai Lisa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bijna weekend!

Sikki, ik vind dat we ook maar korting moeten krijgen!!!!!!!

Zo nog een paar uurtjes werken (ja sorry ben weeeeer aan het overwerken op mijn vrije dag :)) en dan WWWWWWWWWEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEENNNNNNNNDDDDDDD!

Fijn weekend!!!!!:D

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Goeiemorgen deze morgen!
    Heb heeeeeeeeeerlijk geslapen, wel erg warm gehad vannacht en nu nog steeds. Heb temp al opgemeten, maar 37,19 dus ook geen verhoging ofzo... zal wel aan mij liggen.

Gister met vrienden wezen uit eten bij een italiaan, hadden er veel goede verhalen over gehoord, maar het viel toch echt tegen. Moesten keilang wachten op elke gang en vond het eten niet bijzonder. Doen we dus niet meer die Italiaan, volgende keer gewoon weer naar ons vertrouwde Ristorante Italiano!

@Meeting: misschien is het een idee om ergens een drankje te doen ofzo, of een hapje te gaan eten. Wat vinden jullie?

Maartje, welcome (back)!! :)
    Maandag de echo, spannend hoor! Succes.

Sabrien, werk je niet te hard meid, straks ben je nog overwerkt, en dat kunnen we natuurlijk niet hebben he! Want je moet helemaal fit zijn begin januari voor jullie nieuwe poging. Nog 2 weekjes en dan krijgen jullie je hondje...!! Zooo leuk!

Mia, hoest nou? Heb je nog meer bruin gespot? Kan me voorstellen dat je ervan schrikt hoor, maar het hoeft niets te betekenen.

Sik, maandag is het alweer zover voor jullie!!! Spannend!!! Hebben jullie alleen een gesprek met dr. S. of gaan jullie ook gelijk beginnen?

Fijne dag en fijn weekend allemaal!
    XXX

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Haaaaaaaaaaai!

Maartje: HEEL GOED DAT JE ER WEER BENT!!!
    Dit topic is niet compleet zonder jou ;)

Ik verander bij deze de naam van KNEUZEN-topic in BIKKEL-topic, want ik vind ons eigenlijk meer BIKKELS dan KNEUSJES:
    - wij doorstaan tig behandelingen terwijl we daarnaast nog hard werken
    - wij doorstaan al die keren dat we met onze benen wijd in de stoel liggen voor weer een andere arts
    - wij doorstaan pijnlijke (en soms pijnloze) puncties
    - wij doorstaan het wachten op verlossende telefoontjes dat embryo's zijn gaan delen
    - wij doorstaan slopende wachtweken
    - wij doorstaan de ene omo-witte test na de andere
    - wij doorstaan vroege MK-en
    - wij doorstaan "het gespiegel" van al die zwangere, buikwrijvende vrouwen
    - wij doorstaan al die kinderwagens die met mooi weer massaal voor onze neus opdoemen
    - wij doorstaan onze verjaardag terwijl we er niet jonger op worden
    - wij doorstaan een kinderloze Sinterklaas
    - wij doorstaan een Oud&Nieuw met "goede" voornemens
    - WIJ ZIJN BIKKELS!!!

En wij BIKKELS staan straks allemaal op roze :p

Lindhina, wat heerlijk dat je nu twee prachtige embryootjes bij je hebt. Geniet er van meid, want deze keer gaat het lukken.
    En wat betreft die temperatuur: ik dacht dat je bij een behandeling met hormonen nooit kon vertrouwen op temperaturen. Ik heb het dus ook nooit meer gedaan. Maar als jij er blij van wordt dan zou ik natuurlijk zeker doorgaan ;)

Sabrien, bijna weekend voor jou........ Jij werkt ook als een paard zeg! Maar gelukkig straks heerlijk genieten van vrije dagen met Urby :)

Anna, hoe gaat het nu met jou? Mannetje goed op weg met vitaminen en stoppen met roken? Jij gaat gewoon Sikki's SCSA test evenaren hoor!

Sikki, maandag komt steeds dichterbij :)

Lisa, jij ook al zo druk :( En deze zondag was je toch jarig, of haal ik nu alles door elkaar :(
    Ik vind die meeting trouwens ook een beetje eng hoor :)

@meeting: zou wel leuk zijn als de meesten konden, maar dan moet wel iedereen willen natuurlijk.

Die bruine stip heb ik (tot nu toe) niet meer terug gezien, maar ik ben wel nog steeds bang om naar de wc te gaan. Ik weet dat een stip niks zegt, daarnaast gebruik ik ook nog aspirine en met bloedverdunner is de kans nog groter dat er af en toe een stipje te zien is. Maar aangezien al mijn mislukte pogingen (op de cryo's na, die waren met progynova) en VMK begonnen met een bruin stipje ben ik er een beetje panisch voor geworden. Maar goed, we moeten gewoon afwachten tot volgende week vrijdag en dan hebben we de echo en weten we meer.
    Ik zou gewoon willen dat ik veel symptomen had, maar mijn (.) (.) doen niks en ik ben ook niet misselijk of zo. Alleen heb ik het een beetje koud 's avonds op de bank en heb ik iets meer honger. Maar ik heb ook al gelezen dat de meesten pas misselijk worden vanaf week 6 of 7, dus we'll see what happens.

Nou, fijne dag allemaal!

19. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    *breekt even in*

Mia, ik zag roze voorbij komen! Van harte!!

Amen! :D

*breekt weer uit*

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey Mijs,

Dank je wel! Ja, inderdaad roze, maar wel een onzekere roze :)

Zo te zien hoor jij ook wel bij het rijtje BIKKELS ;)

Deel Deze Pagina