Senks fur liebe reacties op mijn schatje ins bauch! Jeetje Sikki, wat een verhaal weer zeg!! Poehee, zo vreselijk irritant dat S. altijd zo'n haast heeft!! Jullie plan van aanpak klinkt wel goed, ik hoop dat dat zn vruchten eens gaat afwerpen. Deze klotekutzooi duurt nu al veeel te lang!! Hoe hoog is jouw Nat. Killercellen eigenlijk??
*zucht* sikki toch... Wat een gedoe daar elke keer zeg.. daar rijd je ven anderhalf voor op en anderhalf uur neer voor.. Maar nu is het gewoon helemaal genoeg met dat domme geauwehoer van je lijf en nu ga je gewoon helemaal knal zwanger raken en blijven!!!! tenminste 8 maanden lang niet je hele leven natuurlijk en dan ga je bevallen in augustus ok.... heb je geen uitgangsecho gehad oid wanneer weer beginnen dan???
Lieverds, ik denk echt niet dat dit het ineens wel gaat worden hoor. Door de PICSI + PGD en stoven tot dag 5 is de kans heel erg groot dat er niets terug te plaatsten valt. Daar is U heel duidelijk in geweest. Maar dat hebben wij liever, dan 2 weken hopen en dan de grond in storten. We willen gewoon meer weten. Maartje, mijn nat. killercellen was relatief 11% en absoluut 0,26. Volgens mij niets mis mee. Sil, uitgangsecho heb ik dus al gehad. Zit vandaag op CD26 dus dat kon prima. Ik had de afspraak ook bewust zo gepland. Manliefs laatste zaadanalyse was trouwens ook weer bluh. De SCSA was wel goed, maar aantallen weer gedaald naar 3 mln met 10% beweeglijkheid. Toch raar dat het zo ontzettend schommelt bij hem.
Weet je dat zeker, van die waardes? Ben namelijk heel erg benieuwd naar al jouw waardes... Pfeiffer hanteerd namelijk andere referentie waarden dan Alan Beer... Zou je jouw uitslagen eens naar mij willen mailen? Ik zou ze graag eens voor je willen vergelijken met wat ik van Alan Beer heb gelezen... In het kader van meedenken met Sikki!
O, ik had net wat te voorbarig gereageerd. Tjee Sikki, twee bijzondere gesprekken. Alles deze poging dus tot op de bodem uitzoeken, zowel qua zaad als ei. Slim. Dan hebben jullie alles duidelijk. Fijn, 1 mens dat alles prima vindt dat je voorgeschreven wilt hebben en de ander die super meedenkt. Heel veel succes deze poging!
Maartje, gefeliciteerd!!! Wat zul jij blij zijn zeg Zo zie je maar, het leven kan ineens heel anders zijn. Sikki, wat klote zeg, ik heb morgen ook een gesprek met S, maar laat me deze keer echt niet zo makkelijk wegsturen. Heb mijn lijstje gemaakt en ga echt alle vragen stellen, want kom op zeg we betalen er ook gewoon voor :x Je volgende poging zal wel heel prijzig zijn zeg... maar ja, alles voor een kind. Nu moet het bij jou ook echt lukken!!! En ik denk niet dat r wat mis met je is meid, kijk maar naar mij, ook alles in orde en het lukt niet. Dat heeft echt met de SCSA te maken. Ik heb bij de internist ook van alles uitgezocht en er komt totaal niets uit. Behalve die vit D. Je moet er op vertrouwen dat het nu met de goede SCSA gaat lukken!!! Wij gaan ook voor dag 5 straks en als er niets terug te plaatsen valt dan is het maar zo. Dan raak je niet nog meer in de stress. Dr. Maartje, wil je mijn uitslagen ook analyseren?
hihi Maartje, je hebt je nieuwe roeping gevonden Anna, PGD zal ongeveer evenveel kosten als IMSI. En dat sparen we weer uit middels de PICSI die 'maar' 90 euri kost. Ach ja, we willen gewoon alles weten en als er nu niets te tp-en valt omdat alles slecht is, dan moeten we daar onze conclusies uit trekken. Ben benieuwd of S morgen wel zit in z'n gat heeft! Snel komen vertellen he! En als het onbevredigend is gewoon gelijk bij de balie een gesprek met U aanvragen. Die heeft altijd wel effe tijd en eigenlijk komt al onze info van hem en niet van S. Wij hebben S gewoon gebombardeerd tot onze drugs verstrekker en echobediende. Zit je nog verlegen om wat hasjiesj? Gewoon vragen Uiteindelijk is de labfase en dus U het belangrijkste!
Thanks Sikki voor de info Maar ik had tijdens jouw vakantie ook een gesprek met U Hij adviseerde ook dag 5 TP en ook PICSI ipv IMSI, hoewel we dat ook de laatste keer gedaan hadden. Hij zei dat w nu wel dingen anders moeten doen en dus TP op 5. IMSI zag hij niet veel in. Hoe dan ook, we hebbe morgen pas om half 6 een gesprek dus dan zal S misschien meer tijd hebben. Maar als het niet zo is, dan ga ik er echt wel wat van zeggen. Meen ik echt. Jullie horen het wel morgen
Eerst even mega-ego: Hij/Zij leeft nog!!!! Wij zijn net terug uit DD waar we een echo hadden bij dr. K. Wat een lieve man (die ook nog eens fijn Engels spreekt ). Wij dachten dat het allemaal niks zou zijn, maar stiekem had ik nog een klein beetje hoop nav al jullie verhalen. We zagen gelijk een vruchtzakje zitten wat de goede grootte had en de rest zag er ook goed en lag mooi op schema, volgens dr. K. Hij heeft aangewezen waar het embryootje zat en Mia-man en ik dachten allebei een klein knipperlichtje te zien. (Mia-man zijn hart stopte even op dat moment ) Maar.... het moet vrijdag pas definitief bepaald worden of het goed klopt omdat het nu nog wat te vroeg was. Hij moet nl sneller gaan kloppen en zo. Daarna ook nog HCG geprikt en vrijdag nog een keer, dan kunnen we zien of het gestegen is. Wij zijn zoooooooooooooooooo blij dat het nog steeds goed gaat Dit embryootje is een echte BIKKEL: hij/ zij heeft het als 2-cellige cryo overleeft en is ook nog blijven plakken na een flinke bloeding! Het blijft natuurlijk nog spannend, maar deze hobbel is weer genomen. Verder moet ik wel rustig aan doen: niet sporten/ rennen/ zwaar tillen en zo. Ik mocht wel van hem gaan werken, maar ik had me nog niet beter gemeld voor morgen dus dan ben ik zoiezo thuis. Ik heb het er met Mia-man over gehad en ik ga op het werk zeggen dat ik tot en met vrijdag niet mag werken Lekker relaxed en rustig aan doen dus. Bedankt voor al jullie steun, duimen en kaarsjes branden: het heeft geholpen!!! Jullei zijn zooooooooo lief. X Mia Wij zijn
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Oh Mia, wat maak je mij blij met dit nieuws! Heerlijk!!! En nu VASTHOUDEN!!! Mia en Maartje, wat moet dit een mooie dag voor jullie beiden zijn!
Goed zo Mia!!!! Doe maar lekker ego en blijf zeker deze week thuis en alleen lekker lui in bed Het kindje moet nog goed innestelen en zijn plekje zoeken!! Het werk is echt niet boeiend en belangrijk! Jouw beebje heeft je nu hard en helemaal nodig Ik ben echt ontzettend blij voor je Dikke knuf
En dan nu tijd voor jullie Maartje: WAUW!!! Van Harte Gefeliciteerd meid, dit ziet er fantastisch uit!!!! Lekker gaan genieten van die mooie beeb in je buik. Sikki: wat een verhaal weer zeg! Ik ben blij dat ik vandaag niet bij S geweest ben als ik jou zo hoor. Hij ging trouwens rond 15 uur weg, dus hij zal wel een vrije middag gehad hebben of zo. Je gesprek met U klinkt wel erg goed. Mocht het bij ons mislukken dan wil ik ook een gesprek met U. Ik denk dat je een goed strijdplan hebt voor deze keer. Alles uit de kast en alles op alles om erachter te komen waar eht aan ligt. YOU GO GIRL!!! Wanneer gaat de eerste spuit/ femara er in? Jij gaat dit jaar nog achter ons aan op ROZE Net als Lindhina trouwens, hoe staat het er mee? Nog steeds relaxed? Of al wat meer spanning? De tijd tikt wel lekker door. Anna, heel veel succes morgen met jullie gesprek! Hopelijk is S wat meedenkender dan bij Sikki. Tenzij je voor wat lekkere drugs gaat (hi, hi, wat een goede grap van Sikki-man , ik zie S al staan op al die houseparty's, hij vierde toch ook carnaval? ) Mijs, hou je het ook nog vol? Jij bent er al bijna toch? Succes meid! Ieoor, ben je al gestart met de volgende poging? Al een beetje beter? En alle anderen: zooooooo lief dat jullie ons hier allemaal steunen! Mijn dag kan niet meer stuk
Ja, iedereen in deze achtbaan gaat een goed einde tegemoed, het kan niet anders! Dus: Mijs, Lindhina, Sikki, Ieoor, Anna, Sabrien en Lisa volg ons op deze roze golf
MIA, Nogmaals, na het nieuws van Maartje: HUIL/SNIK/KRIJS/GIL enz enz! WAT ONTZETTEND FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo superblij voor jullie, genieten nu en op naar een razendsnel hartje!!!!! Dikke knuffel!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Mia's beeb leeft!!! Maandag 22 november benoem ik bij deze de goednieuwsdag van Mia en mijzelf!!
WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW, MIA wat een wonder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu op naar vrijdag nogmaals bloedprikken en echooooooooo, hopelijk dan een mooi kloppend hartje. Ik blijf hier de boel voor je in de fik steken .......... Wat een mooie dag vandaag toch............. Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij voor Maartje en Mia, en natuurlijk volgen wij jullie! Lindinha, hoe gaat het meis? Lisa, druk met werken? Ieoor, weer beter? Fijne avond nog!!!! SMAK
Wat lief dat jullie zo meeleven en meefikken Ja, vandaag is een hele GOEDE dag Hopelijk gaan er nog meer goede dagen volgen voor iedereen hier!!! Wij zijn er natuurlijk nog niet, maar ja, een stap per keer en deze is genomen