Thanks. Met de bollen inderdaad nooit bloedverlies voor testdatum. Dus dat zegt nu ook helemaal niks over wel/geen succes. Heb in 't verleden wel een een jaartje of twee de nuvaring gehad, ja. Maar daarna een poosje niks en daarna 3 jaar de Mirena. Die heb ik laten verwijderen voor zwanger willen raken en sindsdien dus altijd al een week voor testen al bruin gedrup. En dus een week lang denken: 'gatver is weer mislukt'. Maar dat ook niet mogen van mezelf, want 'het kan immers nog'. Maar het was natuurlijk nooit zo.. Toppunt deze zomer een paar cycli zelfs ook wat rood gedrup en al vanaf ei verlies. Ben zooooo klaar met die ellenlange derrie in de onderbroek. Komt neer op 2 weken van de 4 weken van de cyclus met vieze bruin/rode rommel lopen (en dus twee weken lang op de plee beseffend: niet zwanger...). Terwijl ik met Mirena misschien 3 daagjes met een inlegkruisje af kon. Zodra dit circus voorbij is, baby is geworpen of besteld in China , gaat er weer zo'n Mirena in. Menstruatie: :x
Aangezien een paar meiden deze week vroegen om ze op de hoogte te houden hierbij mijn verslagje van de punctie vandaag. 13 EITJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dat voor iemand van 44 zomers jong. Ik ben echt enorm blij, dit heb ik nog nooit gehad. Gyn was ook helemaal blij voor ons en wij natuurlijk ook voor ons. De punctie duurde verrekte lang vanwege het aanprikken van 14 follikels. Heb zelfs extra pijnstilling gekregen omdat die maar 20 minuten werkt. Wel terplaatse heel veel napijn gehad, op zich ook niet zo gek met al die follikels. Daarna ruim 2 uur in de auto terug en dat heeft me goed gedaan. Lekker op de achterbank gelegen met kussentje en dekentje en nu voel ik me een stuk prettiger. Nog wel een beetje woezie van alle pijnstilling maar geen pijn meer. Morgenochtend mogen we tussen 11 en 12 bellen om te horen hoeveel bevruchtingen er zijn en dan vrijdag de terugplaatsing. Ons gewijzigde schema heeft dus echt gewerkt. Zelfs de gyn die de punctie deed vroeg ons of we iets gewijzigd hadden.
Wauw Ladouce: Gefeliciteerd met dit mooie elftal inclusief 2 reservespelers! Ik, met 10 lentes minder, is dat nog nooit gelukt. Doe maar lekker rustig aan, want na zo'n lange punctie moet je even tijd voor jezelf nemen. Ik duim voor je dat er ook mooie embryootjes uit ontstaan zodat jij ook mee kan op deze roze golf Morgen weer even melden wat de uitkomst is georden he Silvia, bedankt voor je posi-vibes
Met de bollen inderdaad nooit bloedverlies voor testdatum. Dus dat zegt nu ook helemaal niks over wel/geen succes. Heb in 't verleden wel een een jaartje of twee de nuvaring gehad, ja. Maar daarna een poosje niks en daarna 3 jaar de Mirena. Die heb ik laten verwijderen voor zwanger willen raken en sindsdien dus altijd al een week voor testen al bruin gedrup. En dus een week lang denken: 'gatver is weer mislukt'. Maar dat ook niet mogen van mezelf, want 'het kan immers nog'. Maar het was natuurlijk nooit zo.. Toppunt deze zomer een paar cycli zelfs ook wat rood gedrup en al vanaf ei verlies. Ben zooooo klaar met die ellenlange derrie in de onderbroek. Komt neer op 2 weken van de 4 weken van de cyclus met vieze bruin/rode rommel lopen (en dus twee weken lang op de plee beseffend: niet zwanger...). Terwijl ik met Mirena misschien 3 daagjes met een inlegkruisje af kon. Zodra dit circus voorbij is, baby is geworpen of besteld in China , gaat er weer zo'n Mirena in. Menstruatie: :x[/QUOTE] Ik weet precies wat je bedoelt!!! Is bij mij ook altijd. Ik had ook besloten om na de eventuele zwangerschap een spiraal in te zetten zodat ik gewoon normaal kan leven. Er blijft niet veel tijd over om te vrijen op deze manier namelijk 8) En bij mij ook precies hetzelfde dus, gelijk de dag na de ei en ook rood. Verschrikkelijk! En ze zeggen dat er niets aan de hand is :x Maar goed, met progesteron krijg ik het dus ook niet. Ladouce, wat gaaf zeg!!! Welk pepmiddel heb jij gebruikt zeg Dit moet hem inderdaad ook echt worden, kan gewoon niet anders Geweldig zeg!!!
13 eieren Wow Ladouce, wat geweldig!!! Jij jong bloempje O wat hoop ik nu op ook veel bevruchtingen voor jullie! En uiteindelijk het ultieme einddoel, een beeb! Of misschien zelfs liever 2. Als we toch bezig zijn Zo hebberig is dat toch niet
Ladouce, gefeliciteerd met de goeie oogst! Laat je ff weten morgen wat het resultaat is. Wat hoor je dat snel trouwens? Zit je ook in DD? Mijs, voor jou blijft het spannend dus! Nog ff volhouden. Of ga je vandaag al testen?
Oh... Sikki... dat wilde ik je nog vertellen. Ik heb laatst een verhaal gelezen van iemand op een ander forum, die ook altijd maar zo kort ongi is, net zoals wij 1, max 2 dagen en zij is uiteindelijk wel zwanger geraakt (volgens mij zelfs op de natuurlijke manier), dus dat geeft ons weer hoop. Toch??!!!! **** Lindinha knikt van JA ****
Neeeeee, dadurfkechnie!! O, man, wat eng. Nu nog even dromen van moois. Straks is het misschien allemaal weer voorbij...
Lindinha, ik ben onderbehandeling in het UZ Gent. En daar doen ze dus ook na 2 dagen de terugplaatsing. Over korte ongi's. Hier ook eentje hoor. Max 2 dagen rood bloedverlies en daarna nog 3 druppels bruin of zo. Maak me er niet zo druk om, vind het wel best zo.
Wat lijkt me dat heerlijk om 2 dagen ongesteld te zijn Ik ben altijd een week lang zwaar ongesteld ;( dus na een beebje ga ik ook echt aan een spiraal
HUH?????? Ik wist niet dat er nog meer waren op dit forum die dit hadden, behalve ik en Sikki dan. Ik voor die tijd ook vaan 1 of 2 dagen bruin en zeker ook nog 5 dagen erna. Ik maak me er ook niet zo druk om, mn bms groeit ook altijd goed in natuurlijke cyclus, dus het zal best wel goed zitten. Ga mezelf maar niet gek lopen maken dat er iets mis is met mij. Alhoewel dat af en toe wel weer de kop opsteekt.... Mijs... niet eerder testen???? Snap ik wel hoor, maar ik kan echt absolutelynot tegen die onzekerheid, dus ik zou het dan ook liever gelijk willen weten, ook al is het dan geen goed nieuws... onzekerheid is killing me! Nou in ieder geval veel succes wanneer je het wel gaat doen. Wanneer ga je testen? Morgen?
Ik doe m'n best om pas vrijdag te testen, maar mischen wordt t morgen. Morgen moet manlief werken en ik vrijdag....
effe snel, ik zie jullie schrijven over kort ongesteld zijn; hier nog 1. Ik ben zondag ongesteld geworden (minimaal), en dinsdag was er op een heeeeel klein beetje na, al niets meer te zien. Dus ook 2 dagen deze ronde. Verder hebben we maandagochtend 20 minuten met U. gesproken. Weer wat wijzer geworden, maar wel verwarrend. NL zegt; stoppen met eigen materiaal; enige wat bij jullie voor een zwangerschap zou kunnen zorgen is een donorei. Dusseldorf, U zegt dat dit onzin is!! Wel gaan we pool lichaam onderzoek doen bij de volgende Dusseldorf poging. Dit zal ons gaan vertellen of doorgaan met eigen eitjes al dan niet zin heeft.... Verder gister uitgangsecho gehad; er liggen maar 2 eitjes klaar, dus deze ronde geen ICSI poging voor ons. Dus.......... we gaan IUIen!!!! Gewoon om de tijd te doden, gooien we er voor de grap maar weer een IUI tegenaan!! haha. Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen! Meiden ik mis een hoop omdat ik niet op internet zit. Sorry. Wie weet ben ik over een tijdje weer in staat om langer achter de computer te zitten. Voor nu; meiden ik denk aan jullie. Iedereen die midden in een behandeling of de wachtweken zit; heel veel succes en sterkte. Voor de zwangeren onder ons, geniet van jullie prille geluk! Ik hoop dat de rest jullie goede voorbeeld zal gaan volgen, want als er 1 schaap over de dam is, dan volgen er meer... En aangezien er al 2 schapen die mega dam overgekomen zijn..... de rest komt eraan!!! Liefs,
Jaaaaaaaaaaaah, al die schapen moeteen volgen!!! Ieoor, wat verwarrend voor jullie als NL en ene zegt en DD het andere. Poollichaamdiagnostiek lijkt me inderdaad een goede optie. Maar nog wel een ronde wachten dus. En dan toch weer naar DD. Ik denk dat we ipv Uber S maar Uber U moeten gaan gebruiken Ik hoop dat jullie IUI aanslaat, doe eens gek, want wanneer je het niet verwacht kan het zo maar raak zijn (geloof mij). En anders duim ik voor een dozijn eitjes die klaarliggen straks Hopelijk tot snel weer. @kort ongi: hier niet heel kort maar het wordt wel steeds korter naarmate ik ouder word: Een dag of 2 aardig en dan een dagje bruine prut. En dat zelfs met de pil Zonder pil is eigenlijk al te lang geleden omdat mijn cyclus er graag 3x zo lang over doet. Dus eigenlijk kan ik niet echt met jullie meepraten Mijs, je maakt het nu wel heeeeeeeeeel spannend!!! Ik zou testen als jij vrij bent want testen en dan werken lijkt me helemaal niks. Dan maar Mijs-man naar eht werk sturen. Ladouce, jij zit dus in Gent? Dat was onze andere optie toen we niet meer in NL wilden. Maar DD lag een stuk dichterbij dus de keuze was snel gemaakt. Bevalt het daar? Ja, he, he, nu wel, na 13 eieren
Mia, wij zijn in Gent terecht gekomen omdat onze 1e IVF gedaan is in het Maasstad zkh in Rotterdam in combinatie met het UZG. Omdat de verzekering moeilijk deed zijn we bij de 2e behandeling volledig overgestapt naar Gent en hier hebben we geen spijt van ondanks dat we nog niet zwanger zijn. Je wordt daar tenminste als mens behandeld en wordt er niet vanuit een vast protocol gekeken. Daarnaast nemen ze de tijd voor je en staan ze open voor suggesties maar komen hier zelf ook mee. Deze keer heb ik dus maar een halve dosering deca gebruikt en het resultaat wat eitjes betreft mag er zijn. Nu nog hopen dat er voldoende bevrucht worden en dat de emmies in willen nestelen. Tot nu toe zit daar eigenlijk het probleem. Ik heb in 4 behandelingen 12 embryo's van goede tot zeer goede kwaliteit laten terugplaatsen (in Gent mogen er ook meer dan 2 teruggeplaatst worden) maar ze weigeren in te nestelen. Dat is dus ook mijn/ons probleem helaas. Maar ik ben dit keer heel erg positief en optimistisch en wie weet hebben we dit keer zelfs cryo's.
Ladouce, wij zitten met hetzelfde probleem, wij hebben ook al 13 embryo's laten terugplaatsen, waarvan er 2 nu dus nog binnen zitten. Perfecte embryo's elke keer maar innestelen ho maar! Hoe kan dat nou he?? Dat vraag ik me de hele tijd af. Waarschijnlijk ligt het toch aan de kwaliteit van de zaadcel, dat denk ik, maar ja.... zeker weten doe je het nooit. Wat is poollichaamdiagnostiek? Wat doen ze bij dit onderzoek? Heb er nog nooit iets over gehoord.