Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sabrien, dit weekend al puppy ophalen??? Hahah.... groot gelijk, lekker genieten!!

Ieoor, ik mag volgende week donderdag pas testen, maar meestal wordt ik na 1 week + 1 a 2 dagen al ongi.
    Dacht gister ook al iets in mn inlegkruisje te vinden in de prut van de bollen, maar kan het niet echt definieren als bruin of roze ofzo, het leek meer op grijs ofzoiets. Maar heb ineens wel last van al mijn vage ongiklachten, dus zal vandaag of morgen toch wel doorzetten ben ik bang. Was gister al helemaal verdrietig dat deze behandeling weer niet gelukt is.... het gaat echt nooit lukken!

Sorry voor mn trieste berichtje zo op de vroege ochtend...

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, wat moet ik zeggen :(
    Je wéét dat het ook iets anders kan betekenen.
    Maar je wéét ondertussen ook dat het bij jou tot nu toe niet zo was.
    Kortom, 'gewoon' afwachten.

Helaas hebben we al te veel ervaring op zak.
    Soms kan ik heel veel hoop putten uit de positieve verhalen, de wonder verhalen.
    Soms voel ik me daardoor juist niet begrepen en serieus genomen.

KNUFFEL!!!

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Lindinha,

GEEF DE HOOP NIET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOOOOOIT!!!!!
    Het is ontzettend moeilijk en zwaar maar toch blijf ik keihard duimen, al jullie bloed, zweet en tranen moeten beloond worden. Dat moet gewoon. Ik hoop echt zo dat je ongelijk hebt.............. Ik duim toch nog echt keihard voor je door!!! Kan niet meer dan je een hele dikke KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFEL geven. KUS!

Ieoor, bezig met IUI!! Veel succes!!!

Lisa, haaaaaiiiiiiiiiii. Jij ook zo druk? Bijna weekend!!!!!!

Silvia, bedankt voor je lieve lijstje!!! Je bent altijd zo lief voor ons.

Mrs. Mia, hoe gaat het met jullie 3 :D? Morgen echooooo, spannend. Laat je meteen wat weten? Veel succes morgen!

Maartje, alles goed? Wanneer mogen jullie weer naar prachtig maartjebeebje kijken?

Anna, ik ga megahard duimen dat SCSA is verlaagd. Dat MOET gewoon. Knuffffffffffffffffff

Mijs, jij hebt zeker heerlijk op een roze wolk geslapen vannacht :D. Wauwwwwwwww. Heb je al een echo-afspraak gemaakt?

Ik schreef het gisterenavond al maar we konden echt niet meer wachten en heb gisterenavond gebeld of we pup a.s. zaterdag al konden gaan halen. Ook vanwege weersberichten, veel sneeuwval volgende week (goeie smoes he ;)).
    Ik gan dan eindelijk vanaf volgende week 30 uur werken i.p.v. 45 - 50 uur afgelopen maanden. Zal wel even afkicken zijn maar even heerlijk Sabrien en puptijd!!!! Heerlijk zo voor die feestdagen! Ga nu tijdelijk 4 weken van half 7 tot half 1 werken, zo ben ik op tijd thuis en is pup niet te lang alleen. Dus goeie vooruitzichten hier!

Alvast een fijn weekend meiden, laat nog wel weten hoe het gegaan is!!!!!!!!!!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, haaaaaaaai sorry ben jou vergeten!!!
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes deze poging, ik bid, duim en hoop met je mee!!!!!!!!!!!!!!
    Als ik iets voor je kan doen, als je even wilt spuien, gillen of huilen sta ik voor je klaar!!!!!!!!!!!

dikke knuffffffffff mega bikkel!!!!!!!!!!!!!!

5. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lindhina, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik hoop zo dat dat ene stipje iets anders betekent! Maar zoals Sikki al zei: je weet het zelf vaak het beste. En ook ik begrijp dat je misschien niet altijd op positieve verhalen zit te wachten, maar ik had 2/3 dagen voor testen ook 2x een grijzig/ rozig stipje. Ik dacht ook dat het over was en toen bleek het niet zo te zijn.
    Maar.... aan de andere kant kan het ook het begin van het einde zijn. Deze keer had ik mazzel met het stipje, maar de andere 5 keer (bij alle verse pogingen) begon het met dat ene stipje.

Dus: er zit niks ander op dan afwachten, hoe K*T dat ook is. Ik begrijp goed dat je het even nite meer ziet zitten. Dus huil lekker uit bij Lindhina-man voordat hij dit weekend weg is.
    Heel veel sterkte en ik hou nog wel even de hoop en fik er in voor je hoor!

Ieoor, even een IUI-tje tussen door. Het zou een goede grap zijn als die aanslaat! Dan hebben we weer zo'n mooi verhaal wat we anderen kunnen vertellen. Dus ik duim, hoop en fik ook gewoon voor jou!
    Mocht het niet lukken dan gaan jullie toch nog eerst een poging bij het Geertgen doen? Zou je liever niet gelijk naar DD willen voor die poollichaamdiagnostiek? Ik kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat je eerst alle goedkope pogingen wil opmaken.
    Nou, doe lekker rustig aan en hou ons wel op de hoogte hoe het staat met je ei(tjes) en wanneer je de IUI hebt!

Lisa, hi, hi, je schrijft dat je het druk hebt en reageert toch nog op iedereen: zooo lief!
    Ik hoop dat je tussen het werken door ook wat tijd voor jezelf hebt. Of ben je nu zo hard aan het werk dat de tijd wat harder doortikt ;) Nou, hopelijk tot snel maar weer!

Sabrien, wat heerlijk dat je morgen al je pup gaat halen!!! Lekker wat afleiding tussen al dat harde werken door. We leven allemaal met je mee en ik denk dat sommigen zelfs jaloers zjin op jouw kleine Urby :) Je mag ons natuurlijk wel verrassen met wat Urby-spam-foto's hoor. Geniet er van meid!

Sikki, de ongi is doorgezet, dus de eerste Femara zit er in? En wanneer de eerste spuit? Fijn en ook erg spannend dat het allemaal weer begonnen is! Ik duim, hoop en fik ook voor jou!

Maartje, wie gehtst? Zit je al op de roze wolk? Of hang je er nog een beetje tegenaan? Helemaal aan het genieten?
    Ik ben nog steeds erg onzeker. Het bekende broekloeren blijft... Hopelijk morgen een mooie echo en dan wat meer rust in mijn hoofd (vast niet, maar ik hoop het toch).

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja idd..... afwachten is het enige dat mij rest....
    Momenteel alles weer rustig, maar ik voel van alles...ongipijntjes: pijn in mn schouder/arm-gewricht (ook zoiets raars), bedrukt gevoel rond je maag/longen, buikkrampjes valt wel mee, maar zo'n gevoel onderin dat je ieder moment ongesteld kan worden en ook zo'n "trekkend" gevoel (weet niet hoe ik het anders moet noemen) down under als ik op de wc zit. We zullen het zien, ik verwacht er niks meer van.

Bedankt voor al jullie lieve woordjes, dat waardeer ik heeeeeeel erg. Vind het ook helemaal niet leuk dat manlief weggaat dit weekend, maar ja, dat staat nou eenmaal al vast. En voor hem is dat ook wel goed en leuk natuurlijk! Heeft in ieder geval een van ons afleiding. Alhoewel ik dat ook wel heb, ga vanavond met een MMM-vriendinnetje naar Harry Potter in de bios, dus ook afleiding en gewoon leuk! Morgen nog niet zoveel plannen, maar ik moet mn fotografie-opdracht nog bewerken op de computer en ik ga dit weekend een website in elkaar flansen hiervoor. Dus heb wel genoeg te doen.

Sabrien, ik kan me zo goed voorstellen dat je helemaal happy wordt van je kleine hondje en dan ook nog een weekje eerder ophalen, super leuk man!! Wij willen uiteraard wel een foto van kleine Urby hier zien he, dat snap je natuurlijk wel!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Kwam alleen even langs om jullie een dikke knuffel te brengen dus bij deze

Knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Dank je Silvia! Ook een dikke knuffel voor jou hoor :)

Ladouce, had jij vandaag niet een TP? Hoe is het gegaan? Heb je twee mooie embryootjes terug gekregen? Ik hoop het. Heel veel sterkte en succes tijdens de WW.

Lindhina, hmmm, wel weer wat kwaaltjes ;) als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je wel een kansje maakt. Maar ja, die stomme prutbollen geven ook soms foute signalen af.
    Dus: heel veel sterkte met deze laatste dagen en uren. Ik duim voor je!!!

Sabrien: aftellen :D

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik ben sinds vanmorgen 11.20 de trotse "mama" van Woezel en Pip. Twee prachtige 4-cellige embryo's categorie 4 met minimale fragmentatie van minder dan 5%. Kortom, prachtige embryo's die als het aan ons ligt gaan uitgroeien tot prachtige babies:D.
    Ze gaan kijken of ze 3 embryootjes kunnen invriezen, 2 exemplaren waren niet goed genoeg, eentje was gestopt met delen en eentje was erg verbrokkeld.
    Nu de 2 vreselijke wachtweken en dan 10 december bloedprikken.

Meiden, ik ben zo maar in jullie topic binnen gevallen, ik vind het heel leuk om te blijven dus als jullie het ok vinden? Laat maar horen, ook als jullie het niet ok vinden dan hoor ik het ook graag.

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Tuurlijk vinden wij dat ok Ladouce! Je bent hartstikke welkom hier! Alle bikkels zijn hier welkom!
    En gefeliciteerd met je 2 emmies! Hopelijk nog een paar cryo's, dat zou wel erg welkom zijn. Succes de komende 2 weken!

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gek wief :D
    Waarom zou jij niet mogen blijven?
    Volgens mij ben je bij de meeste van ons wel bekend als 1 van de Die Hards die ook maar blijft zitten in die achtbaan!

Dus 2 mooie Emmy's terug?
    En misschien 3 in de vriezer?
    Goed hoor!

Oh meid, ik hoop voor je dat het nu ook eindelijk eens raak mag zijn!!!

Hoezo dit keer trouwens 'maar' 2 Emmy's terug?
    Omdat jij ook wel eens 4 hebt laten tp-en.
    Mocht het ons gegeven zijn om dag 5 Emmy's te hebben dan wil ik er dit keer ook 'maar' 2.

Sabrien, kindje morgen ophalen :p
    Leuk leuk!

Ik heb me vandaag gestort in het Sint geweld.
    Ook nog de Prenatal afgestruind voor een cadeautje voor een zwangere vriendin.
    En zal ik eens wat vertellen, het deed me niets!

Sil, knuffel terug voor jou!!!

Mia, morgen weer echo-en!
    Spannend of valt het dit keer mee?

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Mia morgen echo??? was vandaag toch???

*edit ik weet het alweer Dr S kon vandaag niet en morgen op zijn vrije dag wel :D * sorry beetje veel aan mn hoofdje nu :D

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ladouce, van harte met woezel en Pip, zorg goed voor ze. Hopelijk nog cryo's!

Mia, succes morgen, duim voor krachtig hartje en mooie groei!!

Sik, succes!

Lindinha, even knuffel voor de negafeelings!

Sabrien, bijna puppyyyyyyyyyyy!!! Oeh, zo schattig, zou ook niet kunnen wachten!

Hier is't ok. Pokerface op't werk vandaag!:)

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Nou blaas al die kaarsjes maar uit hoor.... hier al meer bruin/roze verlies. Weer niet gelukt dus... :(
    Ik snap er echt niets van, WAAROM lukt het niet? Al 13 emmies laten tp-en en niets heeft ook maar enigszins gepakt en is blijven zitten. Daar snap je toch helemaal niks van???!!!!!!!! Ik in ieder geval niet. Op dit soort momenten krijg ik altijd weer de kriebels om alles te laten onderzoeken, maar goed ondertussen zou ik ook niet meer weten wat, behalve dan een immunologisch onderzoek.

Zo.... die chocoladeletter is inmiddels ook al bijna weer op.... zucht....

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lindinha wat ontzettend kl*te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik sanp best dat je zoiets hebt van waarom lukt het iedereen wel en mij niet!!!! ik zou er ook ontzettend boos en kwaad en gewoon fucking pissed over worden.... en dat mag ook echt wel meid..het is gewoon ogeloofelijk oneerlijk en een mmmmeisje moet dit verdriet niet hoeven meemaken... dat het 1x mislukt ok 2x kan nog maar zo vaak die klap in je gezicht......das niet leuk meer sterker nog het is fucked up...klote k*tzooi...

een hele dikke knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll meis
    en schreeuw en stamp en mok hier maar .....

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Lindinha lieverd wat een grote klote zooi toch weer meis bah bah bah kan er echt niks anders van maken. Maar het is toch pas een week geleden de tp zou het dan niks anders kunnen zijn pffffff. Je kent je lichaam natuurlijk het beste. Een heeeeeeeele dikke cyber knuffel meid speciaal voor jou. En ik heb nog wel het hele huis vol met kaarsjes staan. Snik.

Sabrien. Yes yes yes morgen little urby ophalen. Heeeeel veel plezier met jullie kleine baby hondje

Ladouce gefeliciteerd met woezel en pip. Leuke namen trouwens. En tuurlijk mag je hier in het grote bikkel topic meeschrijven

Mijs pokerface voelde vast heeeel erg goed vandaag hihi

Mia heel veel succes morgen met beebje kijken en het belangrijkste horen natuurlijk

Wij gaan morgen een nachtje naar een hotel ons lekker laten verwennen met jaccuzi en stoombad op de kamer. Het is de omgeboude watertoren in zwolle kent iemand die ?

Dikke knuffel voor alle girls en nog eentje extra voor lindinha is hubby al weg trouwens?

Fijn weekend allemaal. Zo een heel verhaal geworden via BB

Xxx

17. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lisa, wat klote zeg :( Kan me ook heel goed voorstellen dat je je klote voelt :( Maar als ik zo naar je luister denk ik dat het bij jullie misschien ook aan de SCSA kan liggen. Het probleem ligt ook bij je man toch? Misschien wel de moeite waard om dat te laten onderzoeken. Immunologische onderzoeken is ver gezocht denk ik. kijk maar naar ons, bijna bij niemand is iets heel dramatisch gevonden. Maar goed, ik zou eerst voor de SCSA gaan. Je hebt ook nog cryo's en moet je de moed ech niet opgeven hoewel ik echt wel weet dat het heel erg moeilijk is :( Heel veel sterkte en hopelijk heb je het wel mis :(

Ladouce, welkom meid bij de bikkels :) en succes deze 2 weken.

Sikki, ben jij al begonnen???

Sabrien, heel veel plezier morgen meid en geniet er lekker van :)

De rest dikke knuf

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden, fijn dat ik "mag blijven":D

Lindinha, wat een klote zooi. Ik weet dat niets je nu kan troosten. Meid laat je verdriet komen, huil, gooi, smijt, gil, schreeuw, doe alles waarbij je denkt dat het helpt om je verdriet eruit te laten komen. Naast het ik-weet-hoe-je-je-voelt-gevoel kan ik je alleen maar een dikke knuffel geven.

Lisa, ik ken het niet maar klinkt erg leuk. Veel plezier.

Sabrien, jij krijgt morgen gezinsuitbreiding. Leuk, we willen wel foto's zien!

Mia, succes en veel plezier met de echo morgen.

Sikki, geen gevoelens bij de Prenatal. Dat klinkt goed. Ik moet zeggen dat ik het soms wel en soms niet kan.

Inderdaad "maar" 2 emmies teruggeplaatst. We hadden vantevoren besproken met elkaar dat we het met de gyn zouden overleggen. Het UZ had deze 2 prachtige emmies al voor ons uitgezocht en vroeg ons of we hiermee akkoord gingen en wat ons betreft was het ok. Misschien is het wel goed om er maar 2 te doen en wie weet willen die andere 3 wel mooie eskimootjes worden die we straks niet eens nodig hebben:p en misschien wel kunnen doneren.

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hmmm, er ging net iets verkeerd en toen was mijn hele stuk weg :x Dan maar opnieuw:

Lindhina, wat ontzettend rot voor je meid! Ik heb er weinig woorden voor want het is gewoon erg oneerlijk. Ik had zo gehoopt dat het gelukt zou zijn. Alleen is hoop niet altijd genoeg, helaas :(
    Misschien ligt het inderdaad wel aan de SCSA, zoals Anna zegt. Hadden jullie die nou al een keer laten doen? Ik denk ook dat een immunologisch onderzoek niet veel zal uithalen. Ik geloofde er eerst heilig in maar bij veel meiden hier kwam er niks uit.
    Ik wens je heel veel sterkte toe en een enorm grote knuffel! Is je man vanavond al weg? Ik hoop dat jullie vanavond nog even bij elkaar kunnen zijn.

Silvia, wat goed dat je tussen alle drukte door toch niet vergeten bent dat S. morgen op zijn vrije dag voor mij terug komt :D

Lisa, wat heerlijk een weekendje weg! Ik ben er nog nooit geweest maar als het een aanrader is dan laat maar weten. Het is altijd lekker om er even met zijn tweeen tussenuit te zijn, dus: GENIET :)

Ladouce, natuurlijk ben je welkom hier, jij bent tenslotte ook een enorme BIKKEL!!! Heel veel succes de komende twee weken. Wij slepen je er wel doorheen hier ;)

Mijs, hoe gaat het? Kun je het al een beetje geloven? Ik zie dat je al een mooie banner hebt gemaakt: goed zo! Ik durf het nog niet, maar als de echo morgen goed is dan wil ik ook wel. Ik ben een beetje bijgelovig en angstig wat dat betreft :)

Sabrien, nog maar 12 uur of zo? Ik wens je heel veel plezier met het ophalen van jullie "kindje". Geniet er van! En we willen foto-spam zien hier hoor :p

Sikki, Anna, Ieoor en anderen: Knuffel en een fijn weekend!
    Liefs Mia

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ladouce, die "maar 2" gaan het gewoon worden! En als ze deze uitgezocht hebben dan zijn eht gewoon de beste 2 :)
    Hopelijk kunnen de andere nog de vriezer in, maar beter nog: hopelijk heb je ze niet nodig ;)

Sikki, helemaal vergeten: jij hebt de prenatal doorstaan: SJAPPOOO!!!
    Ik vind het knap van je hoor. Ik heb er op sommige dagen heel veel moeite mee en op andere dagen minder. Als ik een cadeautje moet uitzoeken heb ik een missie en dan gaat het wel. Terwijl ik meer moeite heb als ik toevallig langs de winkel loop. Gek he ;)
    Maar misschien is dit bij jou wel een goed voorteken: je bent nog steeds ZEN en dat gaat deze poging goed doen :D

Deel Deze Pagina