Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sikki, toch weer spannend allemaal he. En wij een paar pagina's geleden allemaal nog heel stoer roepen dat het na zoveel keer wel gewenning is :D
    Morgen de punctie, door die heerlijke narcose voel je er niets van, maar de stress om de eieren is al erg genoeg! Ik ga heel hard voor je duimen hoor!!!! En natuurlijk ook dat S. een beetje lief voor je is deze keer en dat hij je liters pregnyl geeft ;)
    Lekker trouwens dat jullie een hotelletje geboekt hebben. Dat hebben wij tot nu toe nog niet gedaan, maar mocht dat een keer nodig zijn dan klop ik even aan voor leuke adresjes.

Lindinha, je ei is er al bijna :$ Lekker snel hoor! Zou wel heel leuk zijn als je tegelijk met Sikki mag wachten en dat jullie dan ook samen op roze gaan (volgens mij lijstje ;)). Lijkt me wel erg lekker een TP zonder extra hormonen en zo. Wegens mijn PCOS is dat niet echt mogelijk aangezien de cyclus zo lang is anders.

Nou, Mia-man zit as we speak aan de telefoon met S.
    Oh, ze zijn klaar... De metformine die ik graag wilde heeft volgens S alleen zin bij een nieuwe stimulatie. Hij vond het wel een goed idee, maar aangezien we eerst nog aan de slag gaan met cryo's is dat nog neit nodig. Wel wilde hij me wat voor de schildklier geven aangezien T4 wat aan de lage kant was en TSH een beetje hoger (de schildklier moet dus hard gestimuleerd worden om het op peil te houden). Dus dat gaan we dan maar doen.... op naar de apotheek, aan de Thyrax en dan lekker op vakantie en half september wil ik achter jullie aan op roze ;)

Maartje, hoe staat het er voor??? Je bent er al bijna toch? Succes meid!

Liefs Mia

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Irma zei tegen mij, stel dat ik vandaag een pos. test heb, dan wordt ie wo. ontdooit en dan vrij de tp.... dus dan kunnen we niet gelijk op lopen volgens mij....., toch?

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, ik had de vorige keer op zaterdag een positest, op maandag ontdooien en dinsdag tp.
    Ach, wat weet ik er ook van.
    Heb ook nog maar 1x een cryo tp in een natuurlijke cyclus gehad ;)

Mia, gewenning? Wat is dat? :D
    Nee, van stoer wijf ben ik gekropen tot angstig muisje.

Dus jij aan de Thyrax.
    Op voorschrift van S?
    Wat waren je TSH en T4 waardes?
    Mijn schildklier was begin dit jaar ook niet goed.
    FTSH iets verhoogd en T4 iets verlaagd.
    Nooit iets mee gedaan, want het viel wel binnen de norm.
    Toen ik de VMK in juni had, dacht ik, tis vast die stomme schildklier.
    En toen ineens waren m'n veel beter tot bijna perfect!
    Soms snap ik niets van het menselijk lichaam...

Ben ook wel benieuwd hoe het met Maartje is.
    Zou ze een feestje aan het vieren zijn?!?!?!

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lindinha, ik heb maar 1x een cryo gehad en niet eens in eigen cyclus, dus ik weet niet echt een goed antwoord te geven, maar toen was de TP de dag nadat hij uit de vriezer kwam en volgend mij is dat altijd zo. Ik kreeg hem nl op dinsdag terug omdat hij op maandag uit de vriezer ging. Eerder kon niet want op zondag doen ze niks (dus geen TP of vrieskist openen).

Sikki, jij gaat van stoer wijf naar angstig muisje, maar straks ook naar zwangere vrouw en uiteindelijk naar MAMA!!! Tja, we blijven gewoon positief hoor. Indien nodig is er straks genoeg reden om te schelden en vloeken.

Mijn schildklierwaardes waren:
    T3: 2,69
    T4: 8,47
    TSH: 2,39
    Klinkt een beetje zoals bij jou. In NL is de TSH ook een keer gemeten en toen was hij 2,54 geloof ik, dat vonden ze toen prima, maar in de gegevens van dr. Pf staat dat TSH max. 2,5 mag zijn :(
    Ik heb de Thorax gehaald en we gaan morgen gewoon beginnen met een kleine hoeveelheid en dan zien we wel.

Sikki, mega veel succes morgen!!!! Ik duim voor een geweldige opbrengst.

Liefs Mia

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki????????????????????????????

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hmmmm.... heb nog steeds geen pos. ovutest, terwijl mn ei gisteren al 20mm was.... moet toch onderhand wel een keer komen nu, of niet?

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik ben er wel hoor!
    Heb alleen vanmiddag nog even heerlijk op de bank mijn roes uitgeslapen :D

Er zijn 5 eicellen gevonden.
    In iedere follie zat dus gelukkig een eicel.
    Maar ik vroeg later aan S of hij dacht dat ze allemaal rijp zijn, maar hij dacht van niet :(
    De 2 grote mogelijk wel, maar de 3 kleintjes waarschijnlijk niet.
    Ik ben nu dus vooral nerveus voor morgen.
    Zijn er wel bevruchtingen?!?!

Irma gaf bij het gesprekje nog aan dat Unterhose (you know;)) voorstelde om 3 te tp-en.
    Nou, dat wilden wij ook al voorstellen, maar we vragen ons sterk af of er wel 3 zijn.

Ik vroeg Irma nog of er veel meer stellen zijn zoals wij, maar wij zijn zelfs in DD een uitzondering meiden!
    Zoveel pogingen en tp's zonder resultaat en toch doorgaan.
    Een twijfelachtige eer :(

Ik gebruik voor de verandering nu ook Pregnyl en Utrogestan na de tp.
    S gaf aan sowieso Utrogestan te willen en ik wilde graag Pregnyl, dus het het nu allebei. S had het over 3 x 1500 EH spuiten, maar ik heb er gewoon 4 x van gemaakt. Dat heb ik ook eens zo gehad bij mijn eerste pogingen in combinatie met ons NL ziekenhuis.
    Nou, als dat niet voor een innesteling gaat zorgen :D:D:D

Nu dus enorm aan het duimen voor morgen.
    Ik hoop echt op 3 emmy's!

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhhh Sikki wat is het weer spannend, ik hoop met je mee dat er minimaal 3 emmies zijn morgen. Mag je zelf bellen of bellen ze jou? Waarom spuit je de Pregnyl ook nog na tp, waar is dit voor?

Hmmm wordt wel een beetje depri als ik dan lees dat zelfs wij uitzonderingen zijn in DD....zucht.... zal het ooit lukken? Ik heb eigenlijk de hoop al een beetje opgegeven. Ik denk echt dat de zaadjes van mn mannetje gewoon niet goed genoeg zijn. We krijgen wel emmies (hele goeie ook), maar ik las dat het op de zaadkwaliteit aankomt of een emmie wel of niet gaat doordelen en innestelen, dus denk dat het bij ons gewoon daar niet goed zit en dus niet zwanger raak. We hebben nog wel even te gaan, maar toch... verwacht er eigenlijk niks meer van.

Nou meis, ga nog ff lekker relaxen vanavond en dan morgen op naar het goeie nieuws!

Liefs LindinhaXX

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, de eerste poging gebruikte ik alleen Pregnyl na de tp.
    Omdat ik toch geen kans heb op overstimulatie kon ik dir gebruiken ipv die bollen.
    Veel fijner (maar 4 x spuiten) en geen gesmeer.
    Ik werd ook pas op de testdatum 17 dagen na punctie ongi.
    Daarna in DD altijd bollen gehad en werd ik altijd iets eerder ongi.
    Ik wilde dus nu wel weer de Pregnyl proberen.
    Maar S wil perse de bollen en adviseerde me dus het ernaast te gebruiken.
    Vandaar dat ik nu beide doe.
    Ik denk maar zo, het kan vast geen kwaad ;)
    En ik wil gewoon iets extra's proberen.
    En de Suprefact had ik al eens geprobeerd.
    U
    Nog steeds geen posi test?
    Duurde bij mij de laatste cryopoging ook zo lang.
    En m'n follie was toen ook al zo groot.
    En toen was ik wel effe zwanger...

Irma belt mij morgen.
    Kan er nu al weer tegenop zien.
    Zit ik om m'n werk en dan hoor ik het nieuws.
    Brrrrr

10. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sikki, 5 eitjes!!!! Oke, misschien niet allemaal volwassen, maar het zijn er wel 5. En we gaan stap voor stap (lees: stress voor stress), dus deze stap is alvast goed :p
    Nu inderdaad door duimen, wensen en hopen voor morgen. Wel rot dat je dan op je werk zit als je het telefoontje krijgt. Ik heb dat ook al een paar keer gehad en dan kan ik me de hele dag niet goed concentreren. Maar ja, helaas moet je er toch doorheen. Laten we dan maar hopen dat dit de laatste keer is ;)

En wij zijn dus echt bijzondere gevallen :$ Nou, dat is niet echt fijn om te horen. Als we maar niet die gevallen zijn die buiten de boot vallen... Nee, wij zijn van die gevallen waar mensen jaren later nog over praten: "Ik heb een vriendin en die deed er wel 6x over, met 8 terugplaatsingen, maar het is uiteindelijk toch gelukt".

En 3 terugplaatsen? In jullie geval zou ik het ook doen hoor! Maartje heeft het tenslotte ook gedaan en zij zei dat de kans op een tweeling wel groter was, maar ja, met weinig eicellen zijn alle beebs welkom toch?

Ik hoop dat die pregnyl gaat werken!!! En zo ja, dat wil ik dat ook :p
    Heeeeeel veel succes morgen! En ik kom gelijk kijken hier wat het geworden is (moest vandaag weg, dus dit is het eerste momentje dat ik had).

Lindinha, misschien heb je het al ergens gezegd en ben ik eht weer vergeten :) maar hebben jullie die SCSA nog niet gedaan? Als je twijfelt aan de zaadjes is dat een hele goede optie. Maar, als je toch gelijk voor IMSI zou gaan weet ik niet of het gelijk nodig is want dan zien ze het volgens mij ook (scheelt weer 300 Euro).

En aan het wachten op je ei.... wie weet is dit ook jouw laatste keer voorlopig ;) Ik hoop voor je dat je snel door kunt voor de terugplaatsing. Succes met wachten!

Zelf heb ik weinig nieuws.... vanochtend de eerste Thyrax genomen en donderdag op lekker vakantie. Sikki, hoe zat het nou met jouw schildklierwaarden?
    Liefs Mia

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mia, ik had in januari:
    TSH 2,81
    FT3 3,03
    FT4 10,77
    TPO <10

En in juni na de MK:
    TSH 1,3
    FT4 17

Ik heb trouwens nooit medicijnen gebruikt.

In januari is het in DD geprikt en in juni in NL via mijn huisarts (had ik stiekem op het prikformulier voor HCG prikken aangekruist ;))
    ik heb begrepen dat optimaal voor een zwangerschap een TSH van 1,0 en FT4 van >16 is.
    T3 en T4 weet ik niet wat die moet zijn.

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Mia, wij hebben al een keer een SCSA laten doen, 28% gefragmenteerd, niet super slecht, maar ook niet heel erg goed. De laatste behandeling hebben we ook IMSI+AH gedaan, en toen 2 emmies terug laten plaatsen, maar zonder pos. resultaat. De cryo is ook met IMSI gedaan, dus hopen dat ze daar toch eindelijk eens het goeie zaadje in hebben gedaan.

Ga straks voordat ik naar bed ga nog maar eens een ovu.test doen en dan morgen maar weer. Moet nu toch wel een keer komen lijkt me....

13. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey Mia!
    Nou "ff" kijken hoe t met jou is zat er niet echt in; ik heb al 4 pagina's teruggelezen en ben nog niet echt wijzer geworden wat er precies uit je onderzoek gekomen is. Maar zo te zien aan je banner niet veel. Schildklier dus wel te traag; fijn dat ze daar wat aan doen nu! Zoals je miss weet heb ik dat probleem ook. (en ik moet altijd erg mijn best doen om daarin serieus genomen te worden door de gyn/huisarts) Jouw waardes waren zeker niet optimaal; die T4 moet echt omhoog. TSH rond de 1 is t beste.
    Ben benieuwd of je je door de thyrax vitaler en blijer voelt, want dat kan wel heel goed.

Xxx Hypo

14. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sikki, jouw waardes zijn best geschommeld in die tussentijd! Dan kan natuurlijk door die zwangerschap komen. Hormonen gooien de boel in ieder geval door de war.
    Jouw eerste TSH was wel aan de hoge kant (nog iets hoger dan die van mij), maar FT4 was goed en dan is die TSH ook wel goed volgens mij. (maar, ik ben een leek op dit gebied!)

Ik zie dat ik bij mijn waarden een domme fout heb gemaakt :):):) Ik bedoelde met T3 en T4 eigenlijk FT3 en FT4.
    Het moet dus ook FT 4 zijn (8,47) en die is dus te laag, terwijl TSH aan de hoge kant is. Niet zo abnormaal dat de huisarts er iets aan zou doen, maar S. natuurlijk wel ;)

En als dat klopt van die ideale waarden, dan zit ik er nog best wat vanaf...
    Hopelijk blijven jouw waarden nu goed en ga je straks lekker op roze (of dubbel roze) :D
    Heeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!

Lindhina, met 28% fragmentatie moeten ze toch nog wel wat goede zaadjes kunnen vinden toch? En als deze cryo ook uit die lichting komt heb ik er wel vertrouwen in. Snel testen jij en dan hard achter Sikki aan op roze ;)

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hypo, wat een toeval, ik wilde net even jouw pagina gaan begroeten :D
    Hoe gaat het met jou in de spannende wachtweken??? Ik hoop dat je het een beetje vol kan houden.

Ik ben blij dat jij ook vind dat die waarden niet helemaal goed zijn aangezien jij een expert bent op dit gebied ;)

Ik heb vandaag de eerste Thyrax genomen en mertke er nog niet veel van (voelde me zelfs een beetje moe). Mia-man zegt dat het ook wel even duurt voordat ik er echt wat van merk, nou we zullen zien.

Ik ben straks op vakantie, dus zal hier niet veel zijn, maar mocht ik een keer een momentje vinden om te internetten dan kom ik gelijk kijken hoe het met jou is afgelopen. Heeeeeeeeeel veel succes nog! Deze secret missie moet het gewoon gaan worden :p

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sorry, even een ego-berichtje....
    Gisteravond een ovu.test gedaan, die was al wat duidelijker dan alle andere die ik gedaan heb, dus dacht... nou morgenochtend moet ie wel positief zijn. Nou NIET dus.... net weer test gedaan maar hij is nu weer minder duidelijk. Hier wordt je toch gek van!!!! Heb net maar even zkh gebeld en kan morgenochtend voor een echo komen (helaas vandaag niet meer) als ik nog geen pos.test heb en ook Irma maar even gebeld, maar die belt later terug, toch maar ff overleggen en haar op de hoogte brengen.

Sikki, weet je al meer?????

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sikki, ik lees net in het Klingel-topic dat je 3 bevruchtingen hebt met a1-zaad!!!!
    Wat fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!
    whoeoeoeoeoeooee, wanneer is de tp?

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Voordat je op vakantie gaat nog even goed nieuws!

Volgens Irma waren alle 5 de eitjes geschikt voor ICSI en er zijn 3 bevruchtingen!
    Ben dus helemaal blij!
    Heb nog gevraagd naar de zaadkwaliteit en ze dacht zelfs dat het met A1 zaad geinjecteerd was, maar dat wist ze niet zeker.

Ik laat het ook maar even zo.
    Lekker in de waan dat we nu de optimale omstandigheden hebben.
    Mocht het mislukken dan is het over 2 weken vroeg genoeg om er verder in te duiken.

Nu hopen dat ze alle 3 goed doordelen en dan morgen om 15.45 uur de TP!

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hahaha Lindinha, je was me voor!

Hmmm, nog steeds niet posi?
    Ik had het ook hoor, de laatste cryo poging.
    Maar dan moet ie morgen toch echt wel posi zijn.
    Of anders is ie misschien al gesprongen en was je LH piek er voordat je begon met testen?!?!

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Irma belde net terug, zij zei ook dat ie vanavond of morgen wel pos. moet zijn. Ze gaat nog even met dr. S. overleggen, maar ze dacht dat ie gaat zeggen dat ik gewoon door moet gaan met testen of anders pregnyl spuiten, maar dat wil ik liever niet, doe het liever in natuurlijke cyclus.

En als ie al gesprongen is en ik een LH-piek had voordat ik begon met testen....tja zou kunnen, maar lijkt me sterk, maandag was ie 20mm en heb ik gelijk na de echo een test gedaan, nou echt nog geen lh-piek. En als ie gesprongen is voel ik het meestal ook wel, dan krijg ik echt onwijs pijnlijke tepels en dat heb ik ook nog niet. Kan natuurlijk zijn dat ik dat nu niet heb, maar als ik het zo voel dan zit het er wel aan te komen maar is het er nog niet.....OHHHHHH om gek van te worden dit!!!
    Wat een gestress toch altijd!

Deel Deze Pagina