Sikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 uit 5 met A1: Joehoehoehoehoe Echt mega goed nieuws hoor! En dan krijg je ze ook alle 3 terug toch? Dit moet het gewoon gaan worden, dat kan niet anders: - je het 3 uit 5 (goed eitjes) - ze zijn waarschijnlijk met A1 bevrucht (lang leve de Proxeed!!!) - je krijgt er 3 terug - vorige keer was het wel even raak dus je lichaam weet nu hoe het moet Dus ik zeg: door voor de volgende ronde Ik verwacht in Maleisie toch echt heel positief nieuws van jou! En dan gaat dat lijstje van mij van een paar dagen geleden gewoon uitkomen: allemaal op roze voor 2011. Heel veel succes met de TP en de spannende wachtweken!
Lindhina, nog steeds geen ei Dat is wel heel erg raar. Ik heb dan wel niet zoveel ervaring met eitjes die uit zichzelf springen, maar je zou toch echt zeggen dat die stick nu positief moet worden. Heb je wel een beetje een betrouwbaar merk? Vast wel. Nou, ik duim voor jou dat hij vanavond nog even flink positief wordt en dat jij lekker achter Sikki aan de wachtweken in gaat. Mocht dat zo zijn dan laat het nog wel even weten he. Ik kijk vanavond zeker nog wel even hier Oh enneh: als ik weg ben kunnen jullie natuurlijk gewoon lekker doorkletsen hier he. Dan heb ik nog wat te lezen, mocht ik ergens een pc vinden
Ik gebruik de ovu.testen van Sensitest, via internet besteld. Die heb ik wel eens vaker gebruikt, ook wel eens samen met andere merken ovu.test en altijd hetzelfde resultaat, dus ga ervanuit dat ze goed zijn. Weet alleen dat die ovu.testen van de Kruidvat beetje wispelturig zijn, die gebruikt ik dus ook niet. Mn boobs beginnen nu wel beetje gevoelig te worden, dus misschien is ovulatie toch in aantocht eindelijk. Ga vanmiddag nog wel ff een testje doen. Let u know!
Die van Sensitest heb ik ook met bakken versleten (ja, als je aan het wachten bent op een ei terwijl je cyclus een dag of 60 is, dan moet je er wel veel testjes tegenaan gooien). Bij mij werkten ze wel, ik vond alleen de zwangerschapstest van sensitest wat onduidelijk. Bij mijn eerste ICSI gaf die een heel vaag lijntje aan en de digitale + anderen waren een stuk duidelijker. Misschien wist Sensitest al dat het fout zou gaan, ha, ha. Nou, jij moet gewoon even flink doortesten, gelukkig zijn ze niet zo duur Dat je je boobs voelt dan moet dat een goed teken zijn toch? Ik dnek dat hij vanavond wel een stuk duidelijker is. Succes!
Net weer een ovu.test gedaan, maar hij lijkt alleen maar minder te worden... ga zo toch maar weer het ziekenhuis bellen of ik toch vanmiddag niet ff nog mag komen voor een echo, voordat het misschien te laat is voor een cryo tp... Of sla ik nu door???
Ik zou ook zeker even gaan hoor! Krijg er een beetje een vreemd gevoel bij. Alsof je toch echt net na je eisprong zit... Ik gebruik altijd de CB digitaal. Nooit geen gezeur mee gehad. Maar hoe zit dat eigenlijk? 24-48 uur na je LH piek springt je ei. Is dan je piek al weer op z'n retour en niet meetbaar in test? In dat geval zou je als je pech hebt net de echo hebben gehad vlak voordat je ei gesprongen is en je LH dus al weer op z'n retour was??? Ik lul ook maar wat
Het is ook echt een achtbaan hè. Teleurstelling om weinig follikels, beetje blij om toch nog 5 eicellen en nu zomaar 3 mooie embryo's voor Sikki ! You Go Girl ! Ik ben morgen een uurtje na Sikki aan de beurt bij dr S voor uitgangsecho en vragenrondje. Vanavond maar even alles op papier zetten want het is echt de enige tijd waarop je zijn aandacht hebt. Tijdens de behandeling komt er uit dr S weinig zinnigs meer, zeker geen proactief meedenken. Zijn er nog steeds wegwerkzaamheden op A52 oftwel is doorrijden op A3 / A46 nog steeds het advies ? Lindinha, ik heb je pb'tje gezien. ik heb nog geen tijd gehad om die te beantwoorden maar het komt, promised!
Ziekenhuis had geen tijd meer vanmiddag, kan dus pas morgenochtend om 9 uur terecht voor een echo. Ze gaven als advies om een CB digital te doen, dan weet je idd zeker of je wel/geen piek hebt. Dus ik naar de drogist om die dingen te kopen..... kosten gewoon 30 euri voor 7 testen!!!!! Nou dat vind ik echt te gek aangezien ik dan morgen toch die echo heb, dan wacht ik nog wel ff.... al die behandelingen kosten ons al geld genoeg. Dan ga ik er maar vanuit dat die sensitest ook gewoon goed zijn. Ik doe vanavond en morgenochend nog een test en dan zie ik het morgen wel op de echo. Wat jij zegt Sikki, zou idd zo kunnen zijn, dat ik op moment van mn echo al aan het afbouwen was qua LH, maar dan hadden de testen nu toch nog veel vager (wit) moeten zijn. We zullen zien, ik ga me er ook niet meer druk om maken. Ben het echt zat dat die hele baby-shit zo mijn leven bepaalt.... sorry voor de negativiteit, maar ben er echt ff klaar mee! Heb daarom ipv ovu.testen maar voor mezelf een nieuwe mascara en nieuwe oorbellen gekocht...
Roos, jij morgen na mij! Vraag die S maar de oren van het lijf, want wat je zegt, het is het enige moment!!! Nog steeds werkzaamheden op de A52, dus doorrijden is het beste. Je kunt door tot de A46 (afslag 19 volgens mij), maar je kunt ook tot de A44. Dat is afslag 17. Die hebben wij de vorige keer gepakt, omdat op de A46 ook wegwerkzaamheden zijn. Succes! Lindinha, nieuwe oorbellen en mascare is heeeeeel goed Jezelf verwennen is het beste wat je kan doen. En wat je zegt, nu nog digitaal testen heeft weinig zin.
Dat is NOG beter om te doen Ik heb gisteren ook een plak chocolade EN een bus Pringles naar binnengewerkt
Hahahhaaa.... ja krijg altijd vreetneigingen als ik me verdrietig voel of een dipje heb. Niet goed natuurlijk, maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker!!! Misschien dat ik morgen na het ziekenhuis ff de stad inga.
He meiden, Ook deze IVF is mislukt. Ik ga morgen bellen voor de immunologische onderzoeken. Moet je dan met Irma overleggen om een afspraak te maken of rechtstreeks met Labor Benrath? En doen zij altijd een 'standaard pakket' aan onderzoeken of hoe werkt het ook al weer?
Hey Maartje, wat een klotekutzooi toch weer! Las net je verhaal in het Klingel-topic. Heb er geen woorden voor, voel met je mee, weet hoe je je voelt en zou je wel een even een dikke knuffel willen komen geven en met je mee willen janken. Wat is die MMM toch gewoon klote en oneerlijk!!! Zo dat is eruit!!! Ik zeg: neem vanavond een lekkere borrel en gooi al je verdriet, woede en al het andere eruit! Je kan gewoon Irma bellen trouwens voor die immu.onderzoeken, zij bellen dan met Benrath voor je om een afspraak te maken. Geef je gewoon aan Irma door welke dag het beste zou schikken en zij belt je dan weer terug om door te geven wanneer het kan. Je mag ook zelf bellen, maar dan moet je wel in het Duits een afspraak maken. Meis, veel sterkte de komende dagen. Is toch altijd weer zo moeilijk die eerste dagen na een mislukte behandeling! KNUFFxxx
Maartje, ook hier een dikke knuffel! Ik heb geen idee hoe het werkt met die immunologische onderzoeken. Dat is ook nog mijn troef als deze poging....... Mia, ik wil je voor morgen een hele goede reis en eenhele fijne vakantie wensen!!!!! Geniet! Lindinha, jij toi toi toi bij de echo! Duim dat het ei er nog zit!
Meiden, even heeeeeel kort want ik heb inpakstress Ja, sorry, wel hele andere stress dan jullie nu mee zitten.... ik zal niet zeuren dus. Maartje, wat ontzettend KL*TE voor je Ik snap dat je er even helemaal doorheen zit. Die wijn en chocolade is een goede optie. Ik heb al menig keer een kilo m&m's naar binnen gewerkt na een mislukte poging (die kilo is geen grapje). Ik geef je een hele dikke digi-knuffel en wens je zeer veel sterkte! Lijkt me trouwens verstandig om die immuunonderzoeken te doen... *KNUF* Sikki, jij ook heel veel sterkte met de komende wachtweken. Ik hoop na de vakantie dat ik goed nieuws van je krijg. Eens moet iemand van ons de eerste zijn toch? Lijkt me een mooi moment voor jou om die kans te grijpen. Zet hem op! Roos, jij ook sterkte morgen met de echo en het gesprek. Inderdaad NU is de kans voor een gesprek en straks niet meer. Wel fijn dat we S. ondertussen een beetje door hebben Ik hoop ook dat jij goed nieuws hebt straks. Lindhina, wat is dat nou weer met die eisprong Ben ook bang dat hij al geweest is.... Hopelijk hoor je morgen in het ZH meer. Ook veel sterkte daarmee. En smakelijk eten met die toffee's (heerlijk!) Nou, ik ben er echt vantussen. We gaan de laptop opbergen want hij gaat niet mee op die Ferien nach Maleisie. Even lekker zonder al die dingen, maar misschien weet ik nog wel ergens een pc te vinden en kom ik even spieken Iedereen MEGA VEEL STERKTE EN SUCCES!!! Denk aan ons "roze-lijstje" Enneh: ik wil goed nieuws lezen als ik terug ben Veel liefs Mia P.S. Ik denk aan jullie als ik die cocktail naar binnen slurp op dat zonnige eilandje onder die palmboom, terwijl ik die aap bij onze spullen vandaan probeer te jagen (sorry, ik wil niemand jaloers maken hoor )
Mia: Heeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie, geniet er lekker van en laat die MMM even voor wat het is! Maar genoeg afleiding daar neem ik aan!! Nou vanmorgen weer een echo gehad, en wat denk je..... mn ei zit er nog gewoon, weliswaar al wel 24mm, maar goed hij zit er. Bms ook nog 8mm, dus ook prima, gewoon maar doortesten dus. Ook even overlegd met Irma en dr. S. die zeggen ook, gewoon doortesten, dus dat doen we dan maar. Vanmorgen trouwens nog steeds negatief, maar we gaan vrolijk door! Maar goed dat ik gisteren niet ben gaan freaken en dacht.... nou als ie al gesprongen is dan is dat maar zo en anders zie ik het morgen wel. Kijk... helpt toch! Misschien moet ik dat wat vaker doen in de MMM.... Maartje, hoe gaat het meis? Is de ergste dip alweer een beetje voorbij of zit je er nog vol in? De eerste dag en de dag erna vind ik altijd het ergst. Maar ik verbaas me er ook wel weer over hoe snel je er eigenlijk ook wel weer uitklimt en weer verder gaat. Bijzonder.... Sikki, sehr viel erfolg heute!!!! Meine daume drehen wieder fur dich!!! Tschuss, bis spater!!!
Wat je zelf zegt, NIET freaken Als ie springt dan springt ie, en als ie niet springt, dan moet je weer een maand wachten... *zegt Sikki die zelf ook altijd freaked en ongeduldig is* Wel shit zeg, je wilt gewoon verder en nu houdt zo'n stom ei je enorm bezig. Maar...ik had ook ineens een cyclus van 5 weken bij m'n cryo tp en was wel mooi zwanger. Soms kan het onverwachtse ineens hele spannende dingen voortbrengen. Hier de 3J's aan boord! Toch alles met A1 zaad (hadden we de vorige IMSI niet) en 2 waren klasse 1 en 1 was klasse 2. Allen 4-cellig op moment van tp. Helemaal prima, dus de hoop is er weer...