Hoi hoi, Wij weten wat het wordt, maar omdat verder niemand het weet doe ik een poll met jongens en meisjesnamen... We zitten nl nog te twijfelen... 3 jongensnamen en 3 meisjesnamen...willen jullie 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam kiezen. Welke vinden jullie het mooist en staat ook het leukst bij de naam van onze zoon Siem!? Alvast bedankt! Liefs Loesie
Hier een stem voor Fiene,de andere namen vind ik ietsje minder,maar dat kan goed zijn omdat ik uit België kom en deze namen niet zo ken
Mees en Else Fiene vind ik ook erg leuk,.maar door de ie iets minder bij Siem passen. En Else vind ik inmiddels wat orgineler. Jolie vind ik te engels naast Siem. Noud vind ik niets. Melle en Mees beide leuk!
Bedankt voor de reactie. Jolie is wel op z'n nederlands uitgesproken. Mijn moeder heet Jose, mijn schoonmoeder Alie, daarom wilden we, als het een meisje wordt, als 2e naam Jolie. Maar we vinden het ook wel mooi als 1e naam. Noud twijfelen we zelf ook over, omdat Noud Bouwt van gtst is... En bij bou(w)t denk ik aan scheten laten! Mees en Melle vinden we ook allebei heel leuk!
Natuurlijk ga ik voor Mees... hebben bij de derde nog getwijfeld tussen Mees of Siem Fiene super voor een meisje!
De leukste namen vind ik Mees & Melle en Fiene & Elze. Noud (kinderachtige klank) en Jolie (geen fijne klank) vind ik niet zo. Jolie vind ik ook niet bij Siem passen. Als ik moet kiezen tussen Siem & Mees of Siem & Melle, ga ik voor Melle - vind ik er iets beter bij staan een wat origineler. Als ik moet kiezen tussen Siem & Fiene of Siem & Elze, ga ik voor Elze - klinkt lekkerder en is origineler . Elze Jolie staat ook mooi, vind ik. Maar Fiene Jolie trouwens ook
Voor een jongen Melle. Voor een meisje vind ik Fiene de leukste naam, maar niet icm Siem. Heb op Elze gestemd.
Mees vind ik het mooiste en van de meisjes namen vind ik de gedachte Jolie wel heel mooi maar vind Fiene leuker ....
Bedankt voor alle reacties en stemmen! Het is eigenlijk wel heel duidelijk he?!! Bij jongens zaten we een beetje met SieM & Mees of Melle... Dus dat Siem op een 'm' eindigde en dat Mees of Melle weer met een 'm' begint. Dat bekt niet zo lekker... En van de meisjes zaten we een beetje met Fiene en Jolie, dat er dus ook een 'ie' klank in voorkomt... Maar van de andere kant...hoe vaak spreek je ze nu achter elkaar uit...het zijn toch echt individuutjes!?
Whahaha Alex, jep... Van mijn kant toch wel heel stellig, maar manlief blijft twijfelen!!!! En daardoor ik ook weer! *zucht*
Zoals je ziet vinden weinig mensen het storend. En siem en fiene klinkt prima hoor. Net als siem en mees! Ik zeg doen !
Whaha...als jij het zegt, kan ik nie weigeren toch?!!? Nu manlief nog overtuigen!!!! Maar dat lukt me wel! Haha