Micazu

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Zonnebloem92, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij gaan normaal altijd naar een all-in resort en boeken dit gewoon via een reisbureau, maar wij willen nu eens wat anders. Vooral aangezien onze zoon volgend jaar leerplichtig is en wij vanaf dan gebonden zitten aan het hoogseizoen willen wij kijken voor goedkopere maar ook leuke andere opties.
    Nu zitten wij zelf te denken aan een bungalow/chalet op een camping of een appartement in Spanje/Frankrijk/Italië of Portugal en nu hoorde ik van mijn buurvrouw dat zij dit altijd via de website Micazu boeken, heeft iemand van jullie ervaringen met deze website? Of misschien nog tips voor andere websites?

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Mijn ervaring met Micazu is alweer van 5 jaar geleden toen we via hen een huis in Portugal huurde met mijn ouders, zusje en zwager voor mijn ouders hun 40-jarig huwelijk. Top geregeld, mooi huis.

3. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Wij hebben in maart voor een familieweekend (16 man) een huis in NL gehuurd en dat is prima bevallen. Vandaar dat we de stap hebben gewaagd om voor de vakantie in september ook via micazu een villa in Portugal te huren (voor 6 man). We hebben daarbij los de vliegtickets (fijn om zelf de luchthaven en tijdstip uit te kunnen zoeken) en autohuur geboekt en komen dan idd veel goedkoper uit dan een reis via het reisbureau (we zijn met dezelfde samenstelling in juni naar Lanzarote geweest via een reisbureau en zaten toen op de 5000,- t.o.v. 3500,- voor deze vakantie en dan hebben we nu nog voor 2 weken 2 auto's erbij). Het zelf samenstellen was prima, alleen ik blijf het wel spannender vinden dan via een reisorganisatie. Maar al een aantal keer goed contact gehad met de verhuurders en ze hebben ook goede recensies op micazu staan. Denk dat dat het belangrijkste is, de recensies zijn immers de enige graadmeters die je hebt.
    Het wordt voor ons dus de eerste keer via micazu in het buitenland, maar als dit goed bevalt zullen wij het idd ook vaker gaan doen.
    Andere site is bv belvilla.nl, maar heb wel gemerkt dat deze duurder is qua boeken dan via micazu.

Deel Deze Pagina