het is wel een heeele goede imitatie van Michael Jackson... http://video.google.nl/videoplay?docid= ... joe+gaudet
ik dacht eerst ook dat hij playbackte, maar als je heeeeeeeeeel goed luisterd hoor je volgens mij toch wel stemverschillen bij bepaalde stukjes, dus denk dat ie gewoon heeel erg goed is!
Heb er net samen met mijn mannetje naar gekeken, mijn mannetje is muziekant en beweerd dat dit toch echt live is... en anders is ie idd verdomd goed! Nies
Wat een toeval! Mn hubbie zit deze net 5 min. geleden op andere site te bekijken (hebben 2 computers) Vervolgens kijk ik in de lounge en zie ik dit berichtje staan. Die vent gaat blijkbaar heel de wereld in snel temp over Volgens mij echt hoor, vooral te zien als ie begint te praten. Super heh.
wow als dit echt is moet hij er wel wat mee gaan doen! Vind het zo jammer dat Michael zelf niets meer doet qwa muziek, vond hem altijd erg goed... Ik hoop dat deze jongen doorbreekt in de zelfde style!
leuk! heb de link net ff doorgestuurd naar mijn mam, kom ik ook eens origineels haha (normaal krijg ik altijd de filmpjes )
Selaam super man!! Ik heb de echte versie op de pc en lijkt echt of de echte micheal zingt. Nu nog de moonwalk en hij is af.