Bij mij kwamen ze al heel vroeg al met mijn 16de, ik was benieuwt hoe dat bij de andere was Gr scootermuis
Volgens bij mij nog eerder. Maar heb dus maar gekozen voor tussen 16 en 20. Ik woonde met 17 jaar samen en wilde eigenlijk er ook meteen voor gaan. Achteraf gezien wel goed dat we gewacht hebben tot ik 24 was.
jaaa bij mij ook al heel vroeg, voor zolang als ik me kan herinneren wil ik al moeder worden! toch ben ik nu 27 en eindelijk gaat het gebeuren... maar in het begin van mijn zwangerschap had ik niet direct zo'n geweldig gevoel erbij, was ook lang misselijk enzo... ik begon me er pas in de 4de maand echt prettig bij te voelen.
bij mij eigenlijk ook al heel vroeg ik heb altijd al kinderen gewild was ook altijd met kinderen in de weer
zo rond me 18e gelukkig niet aan toegegeven want 2 jaar later zei ik mijn toenmalige vriendje gedag en nu heb ik de vader voor mijn evt kids gevonden
Hoewel ik altijd het idee heb gehad dat ik jong moeder wilde worden, durfde ik het met mijn ex eigenlijk niet aan. Ik ken mijn huidige vriend nu ruim vijf jaar en pas sinds ik hem ken, heb ik het idee dat het wel zou kunnen, een eigen kind. Maar ik ben pas met de pil gestopt toen ik mijn opleiding tot verpleegkundige afgerond had, vorig jaar september. Zodat ik altijd voor mezelf en voor een eventueel kind kan zorgen, ook als ik er om wat voor reden dan ook alleen voor kom te staan. Belle, erg nuchter in die dingen en een beetje een laatbloeier misschien.
ik heb altijd kinderen willen hebben. toen ik 19/20 was kreeg mijn zus een kindje en sindsdien is het erger geworden.
Bij mij was het ook erg snel zo rond mijn 18e toch wel. Niet gedaan gelukkig maar. Nog ff genoten van de vrijheid En nu op mijn 26e gaan we er helemaal voor
heel vroeg al, ik was 17 en woonde al samen toen. nu niet meer dus gelukkig dat ik niet zwanger ben geworden toen. Ik wilde ook school afmaken enzo. Ik was toen wel vast beraden dat ik op mijn 23e moeder wilde worden. nu 6 jaar later nog steeds niet, ik heb mijn doel verschoven naar voor mijn 30e moeder worden, dan mag ik wel opschieten
vanaf een jaar of 24... had die gevoelens mischien wel eerder maar ver weggestopt, wilde eerst alles op orde hebben, huisje, vaste baan, je kent het wel en ja toen dat eenmaal het geval was liet ik die moedergevoelens op de vrije loop!!
Rond mn 17de... toen ik 19 was zijn we dan ook zwanger geraakt. Follow the dream! En nu dus nr. 2 en ik ben 21.
ik heb eigenlijk nooit geen moedergevoelens gehad. Wilde nooit geen kinderen. Heb toen ik klein was ook nooit geen babypop gehad. Ik haatte popppen!!!! Maar goed, pas sinds ik mijn man ken ( nu 2 jaar geleden) toen pas begonnen de moedergevoelens te komen bij mij. Toen kwam pas het verlangen naar een kindje. Ben dus echt een laat bloeier
mijn moedergevoelens begonnen op mijn 15e of 16e en sinds mijn 17e heb ik met mijn huidige vriend en toen is dat wel heel erg versterkt ook omdat hij ook heel graag kinderen wil en ik woon nu met hem samen sinds januari/februari dus het is nog meer versterkt liefs samantha
Ik weet het eigenlijk al vanaf dat ik 7 was ofzo. als je me vroeg wat wil je later worden?? MOEDER !! Ik kreeg op mijn 13de verkering met mijn vriend en willen gelukkig allebei vroeg kinderen. als moeder natuur nu ook nog een beetje meehelpt xxx