hij is er goed en alles lijkt ook echt...alleen dat stukje dat ie zijn mond beweegt maar niks uitkomt dat vind ik wel een beetje gek maar mischien deed ie dat bewust....
dat stukje dat z'n mond beweegt en er niets uitkomt dat doet hij om weer terug in het nummer te kome. Hij was op zoek naar een bepaald stukje om mee verder te gaan en zat dus in zijn hoofd dat complet nog een keer door te nemen om weer bij dat stukje uittekomen. Snap je het nog? haha
nou hij stopt op een gegeven moment met zingen omdat hij (scheinbaar) wat last heeft van zijn stem. Daarna probeert hij weer verder te gaan met het nummer. In zijn hoofd is hij dus dat complet verder aan het zingen tot het stukje waar hij uiteindelijk mee verder gaat. pfff weet het verder niet uitteleggen hoor haha
idd dat stukje klinkt raar maar verder wel goed... ookal heeft ie geplaybackt... doet ie dat playbacken ook goed... en zou ie winnnen met de playbackshow btw check dit http://www.myspace.com/joegaudet
Haha geweldige vent, erg leuke videos... Denk dat als je in zijn bijzijn leeft, geen tijd meer hebt om een keer NIET te lachen haha... Heb alleen tijd om te lachen met hem haha... Erg leuk!
GAAF MAN VET GOED MAN BEN ZELF EEN FAN VAN MICHEAL. KEN alle nummers heb dvd's zelf kan ik ook de moonwalk ik denk dat hij het vet goed geleerd heeft. goed man, dit ga ik aan mijn vriend laten horen en zien. grrrrrroetjes