Bah, vandaag is het precies een jaar geleden dat Michael is overleden. Ik vind het nog steeds onwerkelijk en het doet me nog steeds verdriet. Nog meer mensen (fans?) die hier vandaag bij stil staan? Ik brand vandaag een kaarsje voor Michael. Zowel thuis als hier Bekijk bijlage 81235 en ik wil graag zijn lievelingslied hier plaatsen YouTube - Michael Jackson - Smile Michael, Angels aren't supposed to live on earth, but thank you for trying. R.I.P sweet Michael...
Jemig, is het alweer een jaar geleden?? wat gaat dat ontzettend snel! Ben nooit zijn nr 1 fan geweest, maar genoot wel altijd van zn muziek. Vind het dus heel erg jammer dat zo'n mooi mens er niet meer is! En dit is idd een heel mooi nr! Hiermee zing ik mijn dochter iedere avond in slaap mee, al 2 jaar lang! Het nr betekent voor mij persoonlijk ook heel veel.
O ja, het is echt een jaar geleden al.. wat gaat de tijd snel.. Vanaf hier ook een kaarsje... (ik lag dus nu een jaar geleden aan de weeën-remmers... en hoorde dat Micheal was overleden. Toen heb ik echt gedacht: 'God, je hebt een wonder tot je genomen, laat de mijne aub hier bij mij'...)
He meid, dacht wel een topic van jou te vinden over zijn sterfdag. Ik ga lekker zijn nr. 1 hits cd opzetten als eerbetoon. Want zijn muziek blijft toch gaaf. Naja, die vanuit mijn jeugd dan. Zijn latere nummers vond ik niet zo heel erg denderend
Alweer een jaar geleden .. Jeetje wat gaat dat snel zeg ... hier ook een kaarsje .. was dan niet zo'n mega fan maar dat maakt niet uit ... Bekijk bijlage 81239
dat is wel snel gegaan dat jaar! kan het nog herinneren als de dag van gisteren...maar had echt niet gedacht dat het al ene jaar is.
Ik heb vorig jaar echt lopen brullen als een klein kind toen ik hoorde dat hij overleden was. Vind het nu nog steeds onwerkelijk... Michael, Angels aren't supposed to live on earth, but thank you for trying. R.I.P sweet Michael... En ja hoor...hier komen de traantjes weer.
Ben geen nr 1 fan...hou meer van metal enz. Maarrrrr ben wel met hem opgegroeid. En mn middelste is zn nrs nu aan t ontdekken. Is zo raar om je zoon enthousiast te zien zijn over nrs waar je zelf als tiener bij weg zwijmelde. En hij is er ook altijd geweest. Hij was altijd op de radio....in t nieuws...etc. Nu ook nog wel maar is toch anders...want hij IS er niet meer. Echt erg onwerkelijk. Heb ik ook met een paar anderen zoals bvb Johny Cash (mn moeder draaide hem al grijs en ik en mn man ook)...die ken ik ook al heel mn leven. Maar die was niet zo heel veel in het nieuws enzo. En dat is dan toch anders....al weet ik ook niet precies waarom.... Misschien omdat Michael al op zeer jonge leeftijd optrad en zong enzo... Kan mn vinger er niet op leggen maar het is nog steeds raar dat hij er nu niet meer is....en alweer n jaar....waar blijft de tijd zeg! Vraag me af hoe dat gaat aanvoelen als andere mega sterren uit mn jeugd er ineens niet meer zijn...