Hallo allemaal, ik heb vanmiddag een wollig grijs jurkje gekocht voor mijn dochter bij de h&m. Donderdag wil ik haar het jurkje aan doen met zwart truitje en zwart maillot. nu zie ik dat het jurkje wat stofjes achter laat op zwarte kleding Is er een oplossing om het jurkje niet meer af te laten geven op andere (donkere) kleding? weet iemand hier de oplossing? groetjes
Ohw dat is irritant! Dat heb ik ook met een wollig grijs jurkje. Ik doe er wit onder, dat staat ook mooi en dan zie je de pluisjes niet
Een vriendin van mij zegt dat je het dan in de vriezer moet doen voor een nachtje. Ik heb het zelf nooit geprobeerd overigens.
bedankt voor de reactie's dames! @xd24 ja dacht er ook aan om anders wit tenemen, maar zwart staat zo leuk! haha @maible, in de vriezer doen kan ik wel proberen idd. ben benieuwd of dat helpt. betreft het was advies, geen idee of het minder zal worden misschien wel. maar ben morgen druk en overmorgen heb ik het jurkje graag aan bij me dochtertje. betekend dat ik het jurkje met de hand moet wassen en dat het gauw moet drogen. ik heb een koud huis het duurt hier wel ff voor het droog. kleding droogt hier in 2 dagen als ik het in de kamer hang waar de kachel aanstaat. maar als ik niet thuis ben staat de kachel uit dus heb ik een nat jurkje donderdag
oow ik zie dat de vriezertip nogmaals langs komt, dat beloofd wat! kan het jurkje gewoon in een zakje stoppen en dan in de vriezer?