Bruce Jenner is transitioning to a woman: report - NY Daily News Als het waar is....dan vind ik het heel knap van hem. Lijkt me ongelofelijk moeilijk om(zeker terwijl je in de spotlight staat) zo'n beslissing te nemen. Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat!
Je ziet wel foto's van hem met nagellak....niet dat, dat meteen bevestigd dat hij een vrouw wil zijn.
Ik vind hem er al best vrouwelijk uitzien door alle ingrepen en dat lange haar. Het zou mij niet verbazen als hij inderdaad een geslachtsverandering zou ondergaan. Denk niet dat het zwaarder is als je in de spotlight staat, ergens heb ik het idee dat het juist zwaarder is als je niet in de spotlight staat. Een celebrity zal natuurlijk veel in de media komen, maar iemand die geen celebrity is krijgt die nare dingen juist recht in het gezicht gegooid. Even goed is het een moeilijke beslissing lijkt me, en een heel zwaar proces.
In het nieuwe seizoen van KUWTK word het verder toegelicht, maar alles wijst erop.. ook de zusters Kardashian zeggen in de pers dankzij alle veranderingen altijd achter hem te blijven staan, en ontkennen het ook niet Ook Kris spreekt erover; Kris Jenner Reacts To Bruce Jenners Transition: Shes Devastated Yet Relieved - Hollywood Life Het is ook echt bevestigd en zou zelfs een docu over komen zomer 2015 over zijn geslachtsverandering Bruce Jenner Becoming A Woman: Hell Share His Transition In New Docuseries - Hollywood Life