Bruce Jenner en geslachtsverandering

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MyMiracle, 31 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
  2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Naaah lijkt me een grote roddel...
    Ben benieuwd of het echt zo is, maar denk het niet.

3. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Je ziet wel foto's van hem met nagellak....niet dat, dat meteen bevestigd dat hij een vrouw wil zijn.

4. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Ik vind hem er al best vrouwelijk uitzien door alle ingrepen en dat lange haar. Het zou mij niet verbazen als hij inderdaad een geslachtsverandering zou ondergaan. Denk niet dat het zwaarder is als je in de spotlight staat, ergens heb ik het idee dat het juist zwaarder is als je niet in de spotlight staat. Een celebrity zal natuurlijk veel in de media komen, maar iemand die geen celebrity is krijgt die nare dingen juist recht in het gezicht gegooid. Even goed is het een moeilijke beslissing lijkt me, en een heel zwaar proces.

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    In het nieuwe seizoen van KUWTK word het verder toegelicht, maar alles wijst erop.. ook de zusters Kardashian zeggen in de pers dankzij alle veranderingen altijd achter hem te blijven staan, en ontkennen het ook niet

Ook Kris spreekt erover;

Kris Jenner Reacts To Bruce Jenner’s Transition: She’s ‘Devastated’ Yet ‘Relieved’ - Hollywood Life

Het is ook echt bevestigd en zou zelfs een docu over komen zomer 2015 over zijn geslachtsverandering

Bruce Jenner Becoming A Woman: He’ll Share His Transition In New Docuseries - Hollywood Life

Deel Deze Pagina