We hebben ineens heel sterk het voorgevoel dat we een jongen krijgen deze keer . Voor een meisje hadden we voor de zwangerschap al Juliette bedacht. Ik zoek nu een naam in dezelfde stijl, voor een jongen. Julien of Jules vind ik heel leuk, maar die nemen we niet voor als we ooit nog een meisje mogen krijgen. Ik heb nu de volgende lijst, waarvan ik er 5 best leuk vind: Mateo Oliver Sebastian Hugo Victor En dan nog wat namen die het waarschijnlijk niet worden, maar die k net met wat inspiratie ook opgeschreven heb: Casper Nils Andreas Florian Het mag géen naam zijn die niet in het buitenland uit te spreken is, zoals Pepijn. Bedankt meiden!
wij zijn eind augustus uitgerekend en we willen onze kleine Fabiano laten heten...ook heel apart en italiaans
leuk! Ik vind Fabian ook leuk maar mijn man absoluut niet, dus ik denk dat ie Fabiano ook niks gaat vinden...
Oscar Philip Lucas David Ruben Simon Maxime Alexander Alec Leonard Benjamin Markus Leon Nathan Samuel Jonathan Jerome + Arthur (was hem even vergeten)
Sebastia(a)n!!! Erg leuk en hier toch ook al een tijdje favoriet! We hebben heel erg getwijfeld tussen Sebastia(a)n of Fabian, maar het wordt toch de eerste..
Oscar, staat al op ons lijstje Philip, leuk, gaat op het lijstje! Lucas, niet mijn smaak David, vindt mijn man niet mooi Ruben, niet mijn smaak Simon, nee, net niet Maxime, mooi maar net niet leuk genoeg Alexander, niet zo Alec, niet zo Leonard, mooi maar net niet leuk genoeg Benjamin, nee want dan zie ik er echt de kleine bij Markus, nee niet zo leuk Leon, leuk maar zo heette de hond van mijn man Nathan, leuk maar net niet leuk genoeg Samuel, niet zo Jonathan, leuk maar mijn man zingt daar vaak een liedje over dus valt af Jerome, niet zo, doet me denken aan suske en wiske Arthur, leuk! Gaat op het lijstje Bedankt Quint!