Onze zoon Levi is geboren op 23/07/08!

Discussie in 'Geboren' gestart door sharpeizoe, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Hoi iedereen, ons eerste kindje is ter wereld gebracht na 10u in het verloskwartier gelegen te hebben. Heb ook een ruggeprik gehad en ingeknipt geweest, waar ik nu dus heeel veel pijn van heb. Ook hebben ze hem ter wereld gebracht met soort lepels. Hij mat 46cm en woog 2.66kg, maar alles was en is dik in orde. Eerlijk gezegd zou ik dus noooit zonder epidurale willen bevallen nu ik weet hoe weeen aanvoelen en zal dus ook de eerste jaren geen zin hebben om er nog eentje te maken, wat een sterke vrouwen moeten er vroeger geleefd hebben joh! :D
    Maar ik ben zo blij dat we dit kleine wezentje gezond op de wereld gezet hebben en schrik ervan hoe een eigen kind je visie over alles zo kan veranderen (nog last van hormonen :cry: ) :) Het is het allermooiste wat er bestaat gewoon!

2. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Gefeliciteerd meid.

Ik ben zonder ruggenprik bevallen en heb de eerste maanden ook geroepen doe het nooit meer. Maar nu begint het toch zeer zeker weer te kriebelen je 'vergeet' de pijn. Echt waar!

3. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Dank je, :)
    Ja, maar ik heb slechts 3uur weeen gevoeld vooraleer ik een prik vroeg..Daarna heeft het dus nog 5u30 geduurd eer ons ventje eruit kwam. Ik kan me dus echt niet voorstellen hoe het zou geweest zijn zonder verdoving! De bevalling is wel ingeleid door mn vliezen te breken, het schijnt dat de weeen dan pijnlijker zouden zijn? Ik dacht echt dat ik het zou aangekunnen hebben zonder verdoving, wel beetje teleurstelling enerzijds, maar anderzijds een hele opluchting.

xxx

4. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Van harte gefeliciteerd met de kleine man.
    Mooie naam heb je gekozen,mijn zoon heet
    ook Levi :D

Groetjes Wendy

5. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    amai,dat moet ook lukken dat je zoontje ook Levi heet, want die naam komt niet veel voor he? Toch niet in mijn streek..Alvast bedankt :D

6. Klaver

Klaver Actief lid

1 aug 2008
    152
    0
    0
    Belgie
    Proficiat met je zoontje!

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315