Loop nu al 2 jaar op me heerlijk slippers alleen heb sins deze zomer elke keer bruine voeten naja de onderkant van me voeten... Snap er helemaal niets van want heb het nog nooit gehad.. Maar het vervelende is dat ik het onder de douche niet eens helemaal van me voeten af krijg.. Ben ik nou de enigste die dit heeft... Zo nee wat doen jullie er tegen
Ik heb het alleen als ze nat geworden zijn. Ik werk op kdv, dus dat is in de zomer niet te voorkomen. Maar met douchen is het zo weg hoor. Gek zeg!!!
Hihihi jij was me voor....ik heb het vanmiddag bij Nelson gekocht en moet zeggen frist lekker op heb ze nu ook 2 jaar, 1e jaar had ik nergens last van. Suc6
thanks voor de tips truus en arve ga het morgen meteen halen.. 1ste jaar ook nergens last van gehad nu in ene sins deze zomer... nou laat het jullie weten nogmaals bedankt
Oh, die tip ga ik aan mijn moeder geven van dat schuim, die klaagt ook altijd over haar Birkenstocks. Zelf heb ik trouwens nergens last van.
ja hoop dat het werkt want het ziet er zo vies uit.. de eerste keer dat me man het zag zei hij gadverdamme wat heb jij een vieze voeten zeg ga je eens wassen
Nou meiden heb het in huis.. Heb het merk tana clear & care foam.. Bij de Nelson vandaan ik ben benieuwt..
Ik ook je moet het 2 uur laten in werken staat erop dus jullie horen het later ga nu eerst even shoppen
Werkt het ook tegen vieze luchtjes? Heb mijn Stockjes nu voor het tweede jaar en ze ruiken niet meer helemaal fris...
Wel een beetje maar ik had er meer van verwacht...maar ja ieder voetje is niet hetzelfde Misschien dat ik het nog maar een keer moet doen