Mickey Mousse Club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tinkerbel, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hallo lieve Disney fans!

Ik dacht het is maar weer eens tijd voor een disney clubje. ;)
    Wij gingen elk jaar altijd naar Disney, en toen werden er 2 prachtige kinderen geboren, en toen hebben we het even stop gezet onze bezoekjes. Maar.........dit jaar gaan we eindelijk weer en voor het eerst met onze 2 kids. Mijn zoon is tegen die tijd 3 jaar en mijn dochter is dan 1 1/2. We willen september gaan, ze is nu nog beetje jong. Maar we hebben nu al echt z'n voorpret. Dit klinkt misschien stom maar een echte Disney fan snapt wel hoe ik mij voel:D ik denk dat als ik het park in loop voor de eerste keer met mijn kindjes ik ga vast huilen.

Mijn mooiste moment in Disney:
    Dat mijn man mijn te huwelijk heeft gevraagd in 2004.

Heel veel keer in Disneyland Resort Parijs geweest.
    En 1 keer in Florida en onze huwelijksreis was naar Disney California.

Nu jullie!!!!!.........

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ohhh ik meld me hier direct aan!!! En ik snap helemaal wat je bedoelt!!! Mijn mannen zijn helaas nog maar 4 maanden dus zijn ze veel te jong om te gaan... Mss ga ik van de zomer wel een dagje saampjes met een vriendin... Ik kan niet zonder haha
    Mijn man heeft mij in 2008 ten huwelijk gevraagd in Disneyland! In het paleis van doornroosje *zwijmel zwijmel* en aangezien we de tijd niet hadden om een lange huwelijksreis te maken zijn we voor de verandering weer naar Disneyland geweest haha Ik heb disneymuziek bij mijn bruiloft gehad en ook mijn taarttopper en gastenboek kwam uit disneyland!!!

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Welkom mede fan! ha ha. Ik kan ook echt niet wachten, ik ben heel erg benieuwd vooral naar het nieuwe Toy Storyland.

4. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Echt wel!!! De laatste keer dat ik er was (nov 2009) was het nog in aanbouw... Ben wel helemaal weg van de tower of terror, echt geniale attractie! Maar ik werd ook erg blij van alle nieuwe attractie's die gaan komen!!!! Ik ben aan het zoeken naar de link want ze zien er erg leuk uit! Ook geweldig voor de kleintjes!!!

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Je kan op de site van Disney een aangepast reclame aan laten maken. Dan vragen ze hoeveel kids enzo. En dan krijg je steeds aanbieding op maat. Heb ik ook gedaan erg leuk!

6. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat is wel erg leuk!!! Ik kan echt niet wachten om met mijn mannen ernaar toe te gaan! Grote kans dat ze de attractie van Dumbo dan helemaal geweldig gaan vinden aangezien hun hele kamer in dumbo stijl is hahaha

Deel Deze Pagina