Micky Hoogendijk heeft hekel aan Nederland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1984, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wat 'n contradictie zeg!!
    Ze voldoet immers duidelijk aan haar eigen omschrijving van 'de Nederlander', gezien 't feit dat ze 'oerhollands' aan 't zeiken is...

Heerlijk, om ook bij haar die door haarzelf gehekelde Dutch negativity net zo hard terug te zien... :D

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Laat dat mens lekker in de usa blijven

3. Aura

Aura Niet meer actief

Hahha nou beter dan toch dat ze weg is als ze het hiet niet naar haar zin heeft....lekker daar laten blijven.

Vind wel beetje lullig om over haar kinderen te beginnen.....zeker omdat ze wel haar 2 kindjes heeft af moeten geven.
    (EDIT...Lees nu pas dat er stond kinderen haar....ipv haar kinderen)....

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat een muts zeg!! Ik snap niet dat je zo zit te katten op je medemens, is toch nergens voor nodig. Wat denkt ze wel niet? Dat ze alles kan maken ofzo??! Opgeruimd staat netjes, lekker daar blijven en nooit meer terug komen!

5. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Ach een ding heeft ze dus wel gered, ze is weer terug in de media.Als je zover weg woont is het zo ongeveer de enige manier om dat te bewerkstelligen. Kan ze weer een poosje mediageilen.Over een paar dagen komt er weer een interview waar ze aangeeft dat het allemaal niet zo was bedoeld:p.

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    lekker boeiend... sorry hoor

7. Oow dat scheelt. Ik heb een hekel aan Mickey Hogendijk.. Hebben we toch nog iets gemeen..

Nee serieus. Wat een onzin kraamt ze daar uit zeg.. Om hooggevallen .............
    Die schijt duidelijk hoger dan der reet zit..

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Vond ik ook maar toen ik het las moest ik gewoon echt lachen en dacht kom laat jullie ook ff lachen ;)

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waar is Micky eigenlijk bekend van? Ik dacht alleen GTST, of heeft ze ook nog iets anders gedaan behalve het bed induiken met Adam Curry?

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lekker daar blijven Micky....doeiiiiiii

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

OMG, die reactie's op haar site. Geweldig!

'Ik ruik liever de koeienstront dan jouw zure k*t. Prima dat je bent vertrokken uit Nederland. Blijf ook alsjeblieft weg."

Mwoahahahaha. Chapeau!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou lekker in america laten:D
    het is haar een beetje in haar bol gestegen geloof ik.

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Mwuahahahahahhaahahhahaha......mwuahahahahahahhahahaa.....mwuahahahahahahaha..........wel naar als je zo frustie bent!!!! Over een weekje ga ik weer lekker naar het land zonder bestaansrecht! Lekker koeienstront snuiven.

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ze was toch ooit getrouwd met die kunstenaar, Rob Scholte? Die toen z'n benen kwijtgeraakt is toen z'n auto ontplofte. Zij heeft als gevolg daarvan toen een miskraam gehad...

Maar verder heb ik geen idee waar we d'r van moeten kennen...

15. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Waarom weet ik dat eigenlijk allemaal zeg...:$:(

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Zo de reacties op die website liegen er inderdaad niet om zeg!!!

Ze heeft inderdaad een verleden...wist ik ook (dankzijde bladen...:)) en dat is heel rot. Maar om nu zo uit te halen naar Nederland. Nee....behoorlijk zielig. Ze heeft vooral zichzelf ermee.....ik slaap er geen nacht minder om iig.

17. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ik heb er eigenlijk geen woorden voor maar wat een hersenloze trut! En wat heb ik gelachen om al die reactie's die erbij staan.

Ik zal zeggen blijf lekker daar en kom nooit maar dan ook nooit meer terug!!!!

Deel Deze Pagina