Hoi, Binnenkort gaat mijn beste vriendin trouwen en ik ben op zoek naar een mooi jurkje voor de bruiloft. Ik vind heel veel jurkjes erg leuk en kan dus niet goed kiezen Zouden jullie je mening willen geven over deze jurkjes en zeggen welke je het leukst vindt en waarom je die zou kiezen? (Onder dit bericht is nog een berichtje met foto's)
Ik vind die witte erg leuk, meer in de stijl van een bruiloft. Zou er wel wat kleurige accesoires bij doen. Die laatste, zijden, is ook erg leuk ja! Die andere twee zijn ook wel leuk, maar meer voor Kerst/Oud en Nieuw.
De laaste, vind ik het meest nette jurkje. Ik vind zelf wit op een bruiloft (tenzij aangegeven als dresscode) niet kunnen.
Om eerlijk te zijn zou ik niet voor zwart of wit gaan op een bruiloft. In elk geval niet in het wit, tenzij de bruid geen wit draagt.
Ik vind het witte jurkje mooi maar dat is erg ongepast, die zou ik dus zeker niet kiezen. Ik vind zwart ook nooit zo leuk voor een bruiloft maar het strapless jurkje vind ik dan toch het leukste jurkje.
Ik vind de laatste supermooi voor op een bruiloft, erg chique! wit zou ik inderdaad niet doen, en ik heb iedereen gevraagd om zo min mogelijk zwart aan te doen op mijn bruiloft, het is een feest, geen begrafenis! x
De satijnen vind ik idd ook erg leuk, hij is er ook nog in zwart,rookblauw en roze... Heb er nog nooit van gehoord dat wit niet gepast is om te dragen als de bruid ook in het wit is..? maar dat is misschien hier veel normaler dan ergens anders.
niet in het wit gaan op anders mans bruiloft !! erg onbeschoft vind ik dat.. het lijkt dan net alsof je niet wilt dat de bruid de mooiste is op die dag
witte jurkje is zeker mooi, maar idd ik zat ookal te denken van hmm kan dat wel? dus zou ik voor nummer 3 gaan met een leuke bolero ofzo? Ik vind hem echt cute hoor!
Die laatste! Nooit wit aantrekken naar een bruiloft, dat trekt de aandacht van de bruid weg! Hou ook niet zo van kant, vind het meer een nachtjapon.
Vinden jullie zwart wel kunnen? want ik zit bij die satijnen jurk te twijfelen of ik bruin of zwart wil.. Misschien dat ik er dan gekleurde sieraden bij kan doen als ik de zwarte doe?
Vind het eerste zwarte jurkje nogal een hoog feestdagen gehalte hebben. Mijn keus gaat dus naar de laatste 2
Vind die laatste het mooiste, zwart vind ik persoonlijk niet mooi voor een bruiloft, en wit hoort niet op een bruiloft maar ja met jurkjes is het ook vaak of ze wel mooi bij je lichaam passen.
Ik vind zelf het zwarte strapless jurkje heel erg leuk , waar is die te koop?? Maar ik zou het denk ik niet naar een bruiloft aandoen. Lichtroze vind ik bijv wel een leuke kleur voor naar een bruiloft. En allerlaatste jurkje vind ik wel een leuke keuze!
Ik zou ook niet voor wit gaan. Op mijn eigen bruiloft hadden veel een zwarte jurk aan ik dacht dat we op een begrafenis waren. Vond dat ook echt niet mooi op zo'n dag. Als ze in de zomer trouwt zou ik de roze kiezen.