Gisteren kreeg ik een voorlopige aanslag voor 2014, ik heb zoiets nog nooit gehad (stond trouwens op de naam van mijn man) en heb dus geen flauw benul wat dit dus betekend. Nu probeer ik dus de belastingtelefoon te bellen maar die hebben steeds een wachttijd van ongeveer 10 minuten (of langer) en heb ik na een ochtendje bellen nog steeds geen antwoord. Weet iemand hier toevallig wat dit is en inhoudt?
Is dat niet de nieuwe naam voor de voorlopige teruggave voor bijvoorbeeld hypotheekrenteaftrek? Dacht dat ik die vorig jaar ook gekregen heb. Of hebben jullie geen aftrek?
Wij hebben hem ook gekregen is voor de hypotheekrenteafrek. Ik moet ze ook nog bellen omdat mijn loon niet meer klopt.
Het is de verwachtte aanslag voor 2014 en deze krijg je maandelijks uitbetaald (als je geld terugkrijgt dan). Hebben jullie een hypotheek? Wellicht hypotheekrente aftrek oid? Er zijn ook nog andere aftrekposten die hieronder vallen.
Je kan zelf een nieuwe voorlopige aanslag invullen via de website, even verzenden met digid en dan krijg je vanzelf een nieuwe.
oh kijk dat zou heel goed kunnen want we hebben vorig jaar ons huis gekocht en we krijgen inderdaad dat hypotheekspul maandelijks op onze bankrekening.