Heel veel succes voor jou en je vriend vandaag! Ik hoop op een mooie eerste uitslag, een nog mooiere definitieve uitslag en een knaller van een positieve test over een paar weken voor jullie!!!
Lieverds, de ingreep is goed gegaan. Maar de uitslag is niet goed. Er zijn geen zaadjes gevonden. 13-11 moeten we voor nacontrole en dan kunnen we weer alles bespreken met de arts. Ook over een eventueel ander vervolg, als we dat willen.
Hè wat ontzettend verdrietig! Een klap in je gezicht... En je vriend/man nog herstellende nu vd ingreep... voelt t misschien alsof alles voor niets is geweest, maar dat is het niet... Neem samen en allebei ook voor jezelf de tijd om dit te verwerken... Hopelijk vinden jullie samen je weg hierin, het is een rouwproces... Wij hebben destijds hetzelfde meegemaakt... het is slopend, onzeker, emotioneel... oneerlijk! Als je erover wil praten, of vragen hebt over andere mogelijkheden; je mag me altijd pb’en. Sterkte!
Bedankt voor jullie lieve woorden❤️ Ik waardeer dit enorm! We moeten dit zien te verwerken en ook ooit nadenken of we een vervolg willen qua donor/adoptie. Maar eerst dit een plekje geven en vooral heel lief zijn voor elkaar. Met mijn vriend gaat het wel. Hij beseft zich dat het niet voor niks is geweest, we hebben er iig alles aan gedaan en er zullen geen ‘wat als’ vragen meer zijn.
Oh lieve Lisa.. je schreef niet meer mee in het topic maar ben toch regelmatig gaan kijken hoe het met je is. Wist ook dat je man vandaag de ingreep had, en wilde nu toch nog even snel spieken hoe het is verlopen.. en nu lees ik dit. Wat vreselijk verdrietig voor jullie. Weet ook geen juiste woorden te vinden. Wil je in ieder geval een dikke knuffel geven en jullie beiden veel sterkte en kracht toewensen. Jullie zijn een ijzersterk team samen en hebben er alles aan gedaan. Neem de tijd om dit een plekje te geven lieverd!
Wat een verdrietig nieuws... Dit moet je inderdaad eerst verwerken. En daarna weer verder kijken wat jullie eventueel willen en wat er mogelijk is. Pleegzorg is eventueel ook nog een optie als je dat zou willen (al kan dat ook wel heel pittig zijn).
Wat balen zeg! Wij hebben 3 jaar geleden helaas hetzelfde bericht gekregen. Heel veel sterkte voor beide...