Ik las toevallig vandaag dat Clomid afwijkingen bij de baby tot gevolg zou kunnen hebben ("neuraalbuisdefecten", "verhoogd risico op autisme" en iets dat ik niet snapte in het Engels). Iemand hier ooit iets over gehoord? Vooral mensen die een gezonde zoon of dochter hebben gekregen na Clomid: post hier! Ik heb gisteren net mijn eerste pilletje op, hoop zo dat dit een broodje aap verhaal is, anders ga ik denk ik toch een maand of 2 wachten vooraleer wij een poging gaan doen (en dan zonder Clomid etc).
Nog nooit van gehoord. Ken er meerderen met een gezonde clomidbaby hoor. Ik heb wel vaker gehoord dat er vaker miskramen voorkomen. Ik hoop niet dat dat bij mij zo is als ik eindelijk zwanger raak met clomid.
Ik googlede op 'Clomid bijwerkingen' en heb verschillende sites doorgespit, maar ik ben blij dat het dus waarschijnlijk onbetrouwbare sites waren.
Als je op google clomid intoetst in combinatie met autisme of neuraalbuisdefecten, krijg ik juist heel weinig hits en dit topic komt bovenaan
Ik heb o.a. deze: Illinios Teratogen Information Service » Archive » Clomiphene Citrate (CLOMID) and Pregnancy , deze: Clomiphene and neural tube defects. en deze: Study Finds Mothers Taking Clomid May Face Greater Risk of Birth Defects | Philadelphia Personal Injury, Medical Malpractice, Lawyer Blog (en er zijn er nog). Soit, zoals ik al zei, volgens reacties hierboven onbetrouwbare sites dus maakt niet uit.