Wie van jullie heeft ervaring met microblading? En wil dit delen? Ik ben vooral benieuwd of je uiteindelijk blij was met het resultaat, wanneer het begon te vervagen en of het iets is wat je weer zou doen. Ik zit er namelijk over na te denken. Mijn wenkbrauwen zijn van nature helaas niet vol/dik. Iedere dag teken ik ze bij, maar dat ben ik eigenlijk wel een beetje zat. Ik hoop dat microblading een uitkomst is.
Ik heb het sinds kort! Omdat de gewone pmu na een half jaar telkens al vervaagde. Ik moet nog terug voor de tweede keer bijwerken maar ik ben er nu al super blij mee. Bij de gewone pmu moest ik toch nog bijkleuren en nu niet meer. Het zit gewoon altijd goed. Voor mij een aanrader dus!
Ikke!! Ik heb 3d laten doen omdat er in 1 wenkbrauw op een plek geen haar groeit, verder zijn ze heel licht. Ik heb een beetje pech met mijn huid (dun), en daar moet je wel rekening mee houden. Bij mij heeft het op sommige plekken niet zo goed gepakt als dat ik zou willen. Het is wel erg netjes gedaan en ik vond het meevallen met de pijn.( Maar andere schijnen het als erg heftig te ervaren.) Je ziet het nog steeds wel zitten , de vorm zit er nu goed in, en nu verf het nu 1 x in de tijd bij. Ik heb gelezen dat je goed moet kiezen welke methode je laat doen afhankelijk van je huidtype. K vind t wel prijzig en weet niet zo snel of ik het binnen korte termijn nog een keer bij zou laten werken. Succes met je keuze!
Dus bij jou blijft de microblading beter zitten dan de gewone PMU? Vooral wat je zegt over dat het altijd goed zit; can't wait!
Wat houdt 3D in? Dat ze extra schaduw zetten? Dan heb ik dat misschien ook wel nodig. Ik heb ook een dunne huid.. dat is een nadeel dus zo te lezen!
Ik heb laatst heel stukje over gelezen op beauty blog. (zelf geen ervaring mee) https://www.beautylab.nl/mijn-eerlijke-mening-over-microblading/
Ik heb sinds vorig jaar pmu en ben er heel blij mee. Het is schaduwtechniek waardoor mijn wenkbrauwen altijd strak lijken. Ben vorige maand voor mijn touch up na een jaar geweest dus ziet er weer super uit. microblading is een andere techniek maar ik had ook geen extra haartjes nodig zeg maar want heb volle wenkbrauwen het gaat bij mij om de strakke vorm en dat ik er zelf niks meer aan hoeft te doen. (Nog wel epileren van de wilde haartjes)
Hier microblading. Maar na een half jaar al vervaagd. Mijn huid is niet geschikt er voor. Stoot de inkt af. Zonde want het is vrij duur. Zelfs na de touch up weer vrij snel weg. Laat het ook niet meer overnieuw doen. Vond het pijnlijk want er worden gewoon sneetjes gemaakt en een dikke week met korsten gelopen en jeuk.
Dank voor de link. Schrijfster is niet positief ... Haar nadelen kan ik begrijpen, die maken mij ook aan het twijfelen. Maar om te kijken of PMU iets voor me is, is microblading dus wel geschikt. Dat is weer een voordeel!
Klinkt goed! Ik hoop vooral op meer volume inderdaad. Misschien is de schaduwtechniek later nog een optie.
Jammer dat het je tegenviel! Is het normaal om zolang last te hebben van de korsten? Las ook ergens dat je daar niet perse last van hoeft te krijgen, of is dat een misvatting?
Graag gedaan, ik vind haar altijd wel eerlijk over producten enz. Maar blijft natuurlijk verschillend per persoon hoe iets uitpakt
Hier ook mb. Al jaren . Superblij mee. Laat het elk jaar bijwerken voor 50 euro. Toentertijd 10 euro meer betaald waardoor ik elk jaar voor 50 kan bijwerken.
Ik denk dat het per persoon verschillend is of je korstjes krijg of niet. Mijn huid is er gewoon niet geschikt voor.
Het kan ook een combinatie van zijn hoor....wat hairstrokes met schaduwtechniek. Is allemaal mogelijk. De eerste keer kostte het mij € 250,-- en de touch up was nu € 100,-- Mijn schoonzus ging tegelijk met mij en daar heeft het niet zo goed gepakt en mocht kosteloos terugkomen en toen heeft ze andere pigment gebruikt en daar ging het wel goed mee. Mijn schoonzus heeft een hele droge huid en daar kwamen echt enorme korsten vanaf. Bij mij ging het gelijk een beetje schilferen en na een weekje was het weg. Het kan echt per persoon schelen want bij de een pakt het beter dan bij de ander en zou iemand nog een extra keer moeten terugkomen.
Ja ze stripen eerst ( de haartjes ) en bij de behandeling erna maken ze er schaduw erin. Ik las laatst dat iemand powderbrows had laten zetten ( met een dunne huid ) en dat dit beter uitpakte
Ik wil dit ook graag, heeft er hier iemand ervaring met combination brows? Dus hairstrokes icm poeder brows.
Ik heb gewone pmu wenkbrauwen (dus geen microblading) dmv de hairstroke techniek laten zetten. Nu heb ik een vrij vette huid en daardoor zijn de hairstrokes best wel wat uitgelopen onderhuids. Daardoor lijkt het meer op ingeschaduwde wenkbrauwen. Ik ben er wel echt superblij mee. Altijd strakke wenkbrauwtjes . En ze zitten er nu al meer dan een jaar op en nog steeds mooi op kleur vind ik.
Ik heb nu 2 jaar pmu... geen microblading maar met een machine. De eerste keer 2 jaar geleden had ik de eerste behandeling , tweede behandeling 6 weken later en nog eens 6 weken een check up maar alles zat er mooi op. Vorig jaar eerste bijwerk sessie gedaan na een jaar en toevallig afgelopen donderdag na 14 maanden weer bij laten werken. Qua pijn vond ik het prima te doen. Hier werken ze met een verdovende crème. Eerste keer dat ze over je wenkbrauwen gaat gebruikt ze die crème niet maar maakt ze de huid open door de eerste haartjes te zetten. Daarna verdoofd ze de wenkbrauwen. Ze werkt van de ene wenkbrauw naar de andere wenkbrauw. Dus niet continu op 1 wenkbrauw. En steeds een beetje verdoving erop. Je voelt als die verdoving er op zit eigenlijk niks meer , wat gekriebel. Heel verschil in iedergeval met de eerste haartjes zonder verdoving. Maar goed dit is mijn ervaring en net iets anders als microblading. Ik zie om mij heen dat over het algemeen microblading sneller vervaagd maar las hier in de reactie iets anders dus zal per persoon verschillend zijn.