Kiespijn bij eten chocola, na vullen kies.

Discussion in 'De lounge' started by Zonnebloem1987, Mar 14, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    1,327
    21
    38
    4 weken geleden heb ik een simpel gaatje laten vullen.
    Een beetje napijn had ik wel verwacht, daar is 't ook bij gebleven.
    Zolang ik geen chocola of snoepjes eet gaat 't prima, maar die vind ik soms best lekker.
    Kan 't dat je zo lang napijn hebt, bij eten van zoete dingen?
    Net de tandarts proberen te bellen, maar die zijn er morgen pas weer.
    Ik ben ook 24 weken zwanger, dus weet ook niet wat ze wel of niet kunnen doen.

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,789
    491
    83
    Ik heb ook vaak een paar weken last na een kies vullen, vaak nog meer dan voor het vullen. Dus herkenbaar, maar helaas geen tips om er sneller vanaf te komen. Behalve geen chocola eten :p

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Herkenbaar! Bij mij duurt het nu al een half jaar, maar heb angst voor de tandarts, dus zolang ik nog geen helse pijnen heb laat ik het lekker zo.
    Heb geen tips voor je, maar hoop dat je er snel van af bent.

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

Feb 24, 2017
    3,994
    3,321
    113
    Ligt het aan mij of ben ik de enige die bij het eten van mierzoete dingen het gevoel heb alsof het glazuur van mijn tanden springt? :roflmao: (heb overigens ook wel eens een gaatje laten vullen maar dat blijft toch ergens wel een beetje gevoelig)

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,045
    2,182
    113
    Brabant
    Laatste keer dat ik een gaatje had, heb ik echt lang napijn gehad.
    Met zoet, maar ook als er iets hards tussen kwam met kauwen. Dan ging ik echt door de grond.

Eigenlijk is het met de weken en maanden vanzelf weggegaan.
    (Ik ga ook niet graag naar de tandarts...)

6. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,292
    10,263
    113
    Herkenbaar, heb het niet bij iets specifieks maar soms het gevoel als of op je op metaal aannhet bijten bent, een heel naar raar gevoel, aangezien mijn angst groot is en ik al vaak genoeg bij de tandarts ben laat ik het nog even zo.

Sorry dus geen tips wel herkenning

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ook....en met name in m'n kiezen... goh dan heb ik weer even spijt, zo pijnlijk! Maar soms is het té lekker :p . Nu zijn m'n tanden altijd wel gevoelig en poets ik expres al met sensodine -maar helaas,dat helpt best goed, maar niet wanneer ik kauw op iets héél zoets.. o.a chocolade kan soms precies verkeerd gaan..

8. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    Hier ook al jaren. Wel een aantal gevulde kiezen maar heerlijk onbezorgd van snoep genieten kan ik niet .Als ik erop kauw met mijn kiezen krijg ik pijn tot op het bot lijkt wel

Share This Page