Er is zojuist een betaling van 123,80 van mijn bankrekening afgeschreven en het zegt mij helemaal niks. Volgens mij klopt er niks van. Geïncasseerd door Stichting Foundation docdata. Iemand hier bekend mee?
Hier kan je misschien meer vinden: https://www.docdatapayments.com/nl/support/vraagoveruwafschrift/ Het is een organisatie die geld incasseert voor webshops e.d. Edit: zie dat iemand me voor was
Bedankt!! Heb gelijk even een mailtje gestuurd. Er staat in de omschrijving EDC. Daar bestel ik nooit iets.
Kan, maar zie op internet ook edc internet en edc is ook de afkorting voor European distribution center
Het zal dan eerder European Distribution Center zijn. Ben niet zo'n Esprit type 🙈. Ik heb echt geen flauw idee.
Als je het niet herkent zou ik het terug halen. Je krijgt dan vanzelf een betalingsherinnering. Dan kun je dan zien van wie t is.
Maar als dit een IDEAL opdracht is van bijv een webshop betaling, vraag ik me af of je wel kan storneren.
Je kan ze toch gewoon een bericht sturen? Dan laten ze weten welk bedrijf het heeft laten afschrijven.
ideal wordt niet ineens onverwachts afgeschreven toch, dat heb je dan net zelf gedaan... zou proberen te mailen idd, en anders stoneren..
een IDEAL betaling kan je niet storneren, dat kan alleen met betalingen die via automatische incasso zijn afgeschreven. De reden dat je die niet kan storneren is dat je zelf de keuze hebt gemaakt om over te maken. Je zou inderdaad het rekeningnummer kunnen googlen, of je daarmee verder komt. En anders zou het incasserende bedrijf je ook kunnen helpen.
Ik durf het bijna niet te posten, maar het was idd een verrassing van mijn man 😂. Ik heb nog geen idee wat. In ieder geval geen EDC/Esprit. Hij doet altijd alles van zijn zakelijke rekening en ditmaal een keertje niet. Niet voor de boekhoudster bestemd zeker 😁