Wat een grote klap was dat vanochtend in mijn gezicht . Het blijkt nu dat mijn moeder al 1 jaar een ander heeft... ik ben er zo ontzettend kapot van, en vind het zo zielig voor mijn vader en zusje. Zij woont ook nog thuis.. en weet niet wat ze nou moet doen. Ik weet ook niet goed hoe ik hier mee om moet gaan... het is en blijft mijn mama, maar nu ben ik ff zo boos. En hoe moet dat straks verder... met die vreemde man... als ik er nu aan denk wil ik hem niet eens in mijn huis! niet bij mijn kind! Pff zo verdrietig. Zijn er meer meiden die zo'n situatie hebben meegemaakt? En hoe zijn jullie hier mee omgegaan?
Meid ik heb niet hetzelfde meegemaakt maar wil je wel heel veel sterkte wensen en een grote digitale knuffel!!!
Och dat zal inderdaad een klap in je gezicht zijn geweest. Heb er geen ervaring mee,maar wil je wel even sterkte wensen.
Jeetje, wat heftig! kan me goed voorstellen dat je niet weet hoe je hier mee om te gaan. Wil je heel veel sterkte wensen!
Wat erg meid. Heel veel sterkte. Ik heb hetzelfde meegemaakt alleen mijn vader was de schuldige ipv mijn moeder. Helaas was het ook niet de 1e keer dat het gebeurde. Pb me maar als je iets kwijt wil of wil vragen!
Ow wat naar zeg! Kan me voorstellen dat je nu enorme beren op de weg ziet..met haar en met die man. Is die man een blijver? Heel veel sterkte, ik heb "gelukkig" geen ervaringen om met je te delen.
hier bij mn partner hetzelfde - hij was toen zelf 18 en z'n zusje 14... en bij hen was het ook z'n vader. Een zéér moeilijke en verdrietige periode geweest. Mijn partner heeft het contact met z'n vader (die zijn grote voorbeeld was) inmiddels volledig verbroken, omdat die niet kon accepteren dat zijn zoon de 1e jaren gewoon géén contact wilde met de vrouw met wie zijn moeder bedrogen was. Maar ik weet van dichtbij dus wel hoe héftig het is voor een gezin, ook als je als kinderen al wat ouder bent.
Ik heb ooit gedacht dat mijn ouders uit elkaar zouden gaan en dat vond ik al moeilijk, is gelukkig tot op heden niet gebeurd maar kan me voorstellen dat je het moeilijk vind. Veel sterkte.
Christemeziele.. dat is niet niks! Wat een CRISIS! Ik heb niet echt zo'n ervaring.. wel meegemaakt, maar ik was er te klein voor. Overigens kan ik nu wel goed met mijn stiefvader maar goed.. daar moet jij nu nog niet eens over na denken! Heel veel sterkte gewenst en steun vooral je pa en zusje.. je ma heeft die vent al om haar 'erdoorheen te slepen'
Dat is niet leuk. Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik 9 jaar oud was. Kan me goed voorstellen dat je boos bent, je moeder heeft je vader bedrogen. Niet netjes van d'r. Sterkte ermee!
He toch meid das echt een klap ja!! Is je moeder het komen vertellen? Je verwacht dit niet he als ze al zolang bij elkaar zijn! Heel veel sterkte toegewenst! Ook voor je vader en zusje!
Wow meid wat heftig...En dat ook na t overleden van je tante Ik heb het ook niet mee gemaakt, maar wil je wel veel sterkte wensen!! En praat er over met je man en je vader en zusje.
Ja ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ik was ook het huis uit, maar mijn zusje woonde ook nog thuis. Het was overigens inmiddels niet mijn vader met wie ze was getrouwd en samenwoonde, maar ze had wel al bijna 10 jaar een relatie met deze man. En zowel mijn zusje als ik hadden een goede band met hem. Naja, mijn moeder was dus (voor de 2e keer in haar leven) verliefd geworden op een andere man. Dat kwam wel doordat de relatie waarin ze zat niet goed ging overigens. Maar ze heeft toen besloten bij haar man weg te gaan en inmiddels heeft ze al ruim 2 jaar een relatie met haar nieuwe vriend. Ik had er zelf niet zo'n moeite mee. Het hele begin wel, ik vond het moeilijk dat haar inmiddels ex niet de opa zou worden zoals ik dat had bedacht. Ik was toen net bevallen van de oudste namelijk, maar ik heb daarnaast al 2 vaders dus ik wist gewoon dat dit contact zou verwateren. Dat is dus ook gebeurd. Ik heb het mijn moeder nooit verweten (dat heb ik ook niet gedaan toen ze op mijn 13e van mijn vader scheidde omdat ze toen ook verliefd was op iemand anders) omdat ik wist dat ze ongelukkig was in die relatie. Mijn zusje had het er wel moeilijk mee en het heeft best even geduurd voordat ze het kon accepteren. Maar inmiddels is ze heel gelukkig en woont ze bij mijn moeder en haar vriend. Overigens heb ik nooit gedacht dat ik de nieuwe vriend van mijn moeder niet zou accepteren. Mijn moeder valt niet op eikels namelijk en ook dit is een hele lieve en fijne man. Ik zie dat deze relatie een stuk beter in elkaar zit en de nieuwe man is echt de opa van mijn kinderen. Een hele lieve zelfs! Sterkte... Iedereen gaat er anders mee om, dus ik weet niet hoe het voor jou zal verlopen.