microginon 30!! hoelang deed jij aan ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosviceetje, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb op 1 april (geen grapje, haha) de laatste pil geslikt en ik ben half mei zwanger geraakt. Had in de tussentijd wel een onregelmatige menstruatie, maar ja, dat duurde dus niet al te lang.

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb deze pil 20 jaar geslikt. In het begin dacht ik dat ik niet hoefde te ontpillen want ik voelde niets en mijn ongi kwam netjes iedere maand rond de 26 dagen. De laatste maand krijg ik last van klachtjes die duidelijk van hormonen afkomstig zijn. Dus ik denk eigenlijk dat mijn lijf nu pas behoorlijk begint te werken.
    Maar ik heb dan ook erg lang de pil geslikt. We zitten nu in ronde 7 en ik hoop nu echt dat het raak is. (maar goed dat wil iedereen die hier mee schrijft denk ik;)) Veel succes!

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Toen ik voor de Bas stopte met Microgynon 30 werd ik na 38 dagen ongesteld. Toen 31 dagen en toen was ik al zwanger. Nu ben ik op 20 augustus gestopt. En ik ben 17 september ongesteld geworden. Dus na 26 dagen. We zijn er deze ronde nog niet voor gegaan. ik wilde gewoon stoppen om er zeker van te zijn dat als we er voor gaan dat de pil ook uit mijn lichaam is. wij willen er rond de eerste verjaardag van Bas voor gaan. Dus nog 3 maandjes.
    Mijn cyclus is nu dus al weer op gang gekomen al is het veel korter dan toen ik bij Bas stopte. Ruim 10 dagen. Na de bevalling ben ik vrijwel direct met de pil begonnen en nu in sept dus voor het eerst na de bevalling een eigen menstruatie. Op 3 sept heb ik ook mijn eisprong gevoeld, voor het eerst in mijn leven.

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik ben vorig jaar december gestopt met de microginon 30 en pas in de laatste week van augustus ongesteld geworden, nu wacht ik op mijn volgende ongi die zich 'normaal gesproken' deze week zou moeten melden. Maar dat is alleen als je een nette cyclus hebt van 28 dagen, we zullen het wel zien.

5. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    @Daan04: jeetje 238 dagen. Ben je naar de huisarts geweest? Ik vind dat toch wel heel erg lang hoor. Dat is 9 maanden!
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Mij HA zei dat als ik in september nog niet ongesteld was ik dor mocht naar de gyn. Maar hij zei er ook bij dat het ontpillen gewoon lang kan duren... Ik hoop dat mijn cyclus ook snel normaal wordt. Ik zou eigenlijk deze week ongesteld moeten worden, spannend dus!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Hoi,

Ik heb microgynon30 10 jaar geslikt......
    Nadat ik gestopt was met de pil kreeg ik een zeer onregelmatige cyclus.....Wel had ik het idee dat ik steeds geen eisprong had. Omdat ik niet zo van de testjes en tabletten ben heb ik "rustig" afgewacht.....

Na 9 maanden voelde ik eindelijk mijn eisprong en zie hieronder het resultaat.......Hartstikke zwanger....Het heeft dus even geduurd, maar dat ben ik inmiddels allemaal vergeten!

Deel Deze Pagina