Ik slik nu al 6 jaar microginon 30 ben nu sinds 1 maand gestopt met de pil Maar lees hier heel veel over ontpillen enzo kan iemand me a.u.b vertellen of microginon 30 een zware pil is en hoelang het kan duren voordat ik ongi wordt : Ben nu al 10 dagen overtijd en heb vrijdag getest maar was negatief : Alvast bedankt meiden ( Kan ik het beste naar HA gaan vanwege het overtijd zijn ) liefs winnie1984
Ik heb ook microginon geslikt. Ik had eigenlijk gelijk een cyclus tussen de 27 en 29 dagen na het stoppen.
bij mij ging de cyclus aardig snel weer normaal. Ik heb 1 lange cyclus gehad van 37 dagen geloof ik. en nu zit ik op 30 dagen.
is geen zware pil hoor. eerste ronde 30 dagen daarna 26 , 30 dagen en nu zit ik op 32 dagen en nog niks te zien
ik heb ook microgynon 30 geslikt (12 jaar), mijn menstruatie daarna was een puinhoop......, maar dat had niets te maken met deze pil! en wat mijnimeel zegt, alle pillen bevatten tegenwoordig een minimaal aantal hormonen... de samenstelling kan alleen soms wat varieren... succes met zwanger worden!! liefs elfje
Ik heb 10 jaar lang Microgynon 30 geslikt en ben gisteren na 38 dagen voor het eerst weer ongi geworden na het stoppen hiermee... Volgens mij heeft m'n huisarts toendertijd een van de lichtste pillen gegeven, tenminste, dat meen ik me te herinneren dat hij zoiets toen tegen me zei...
Microgynon is een lichte pil. Hoe het gaat met het ontpillen kan ik je nog niet zeggen. Ben nog aan het wachten op mijn eerste ongesteldheid in mijn eerste pilloze maand. Of op een positieve test... Groetjes Simone
Microgynon is idd een lichte pil, er is sinds enkele weken nog een lichtere op de markt n.l. microgynon 20 ( vergelijkbaar met de lovette).
Ik heb jaren lang microgynon 30 geslikt, totdat ik ineens zwanger was Dit ging helaas mis, en daarna kreeg ik microgynon 50....dus nee de 30 is geen zware pil. Liefs, Natasja
Ik heb heel wat jaren microgynon geslikt en heb sinds ik gestopt ben een cyclus van 30-35 dagen... Je hoeft echt nog niet naar de huisarts hoor, het kan nog wel even duren voor je weer ongesteld wordt, ontpillen werkt bij iedereen anders.
Ik had het geluk dat ik snel weer op de cyclus van 28 dagen zit. Ik heb ook altijd micro 30 geslikt en een week of 9 geleden ben ik door de pil heen zwanger geraakt, helaas wist ik dit niet pas toen ik ging bloeden en de bloeding 21 dagen duurde. Daarna direct gestopt met de pil en kreeg op 10 juni een iets wat heldere bloeding direct achter het bruine vloeden aan. 14 dagen erna flink wat servixslijm en zaterdag ongie geworden. Nu maar hopen dat de cyclus normaal blijft! Succes!
Hoi, Ik heb ongeveer 8 jaar Microginon 30 geslikt. Volgens mij is het inderdaad geen zware pil. Bij mij komt echter de menstruatie maar mondjesmaat op gang. Sinds december maar 3 keer ongesteld geweest, waarvan 1 keer zelfs zonder eisprong. Ik zit dus nog steeds te wachten op wat meer regelmaat. Hopelijk komt dat snel, want iedere keer als er weer iemand zwanger is raakt het me harder. Niet dat ik niet blij voor hen ben hoor, maar wel heel jaloers. Groetjes Margriet