microginon 30 zware pil?? Wie kan me helpen??

Discussion in 'Zwanger worden' started by winnie1984, Jul 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

mycrogenon is zeker geen zware pil, maar net zoals hier al gezegd is, die bestaan helemaal niet meer.

ben zelf begonnen met diane 35 en later overgestapt op mycrogenon 30. 23 mei laatste pil geslikt, daarna na 31 dagen ongesteld geworden, en verder geen bijzonder bijverschijnselen gehad

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik heb een aantal jaren de diane 35 gehad en ging na mijn pubertijd over op de microginon 30, dit was volgens mijn HA de lichtste pil (op dat moment) maar ik kon zelfs daar niet tegen, na een maand ben ik er al mee gestopt en is mij aangeraden om gene pil meer te slikken omdat microginon toch wel de lichtste was, mss zijn er nu al wel weer nog lichteren?

3. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Er bestaat sinds kort microgynon 20, die is nog lichter.

4. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    He meis ik had eerst ook die pil en daarna de diane pil... ik ben op 06-05 gestopt en ik had wel last van het ontpillen, buikpijn, misselijk en moe... maar na 1 maand was het over en heb netjes een cyclus van 26 dgn- 28 dng, en nu dan nog even onbekend.... :rolleyes:

dus dat verschilt per persoon... zet hem op he... Iedereen natuurlijk!!! Liefs

5. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Microgynon is niet zo'n zware pil, maar dat is marvelon (wat ik 15 jaar geslikt heb) ook niet en ik heb helaas wel een lange periode moeten ontpillen (zit daar nog steeds midden in zeg maar: ben juli 2005 met de pil gestopt en tot nu toe slechts 3 keer ongi geweest -waarvan 1 keer na de stopweek)....

chrizzzy

6. ik heb de micro 30 9,5 jaar geslikt ben nu vanaf 21mei gestopt 3 dgn pil ongie gehad en na 32dgn 25juni mn 1ste echte is geen zware pil gelukkig!!

groetjes krulliewullie!

7. winnie1984

winnie1984 Actief lid

Jul 4, 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    bedankt voor de antwoorden op mijn vraag :D
    het geeft me goede moed om te lezen dat er veel meiden snel weer ongi waren na het gebruik van microgynon 30
    ik ben al 10 dagen overtijd misselijk moe en zere tepels kan weinig eten enzo, maar heb vrijdag getest.... negatief :(
    dus hoop dat ik snel ongi wordt, vind het zo maar niets :(

bedankt meiden, en allemaal veel s6 met zwanger raken

liefs winnie1984

8. Niet meer actief

zowiezo begin je met een "lichte" pil, pas als je cyclus dan nog niet werkt zo als het moet werken, dus bv 2 weken ongi, en dus een 1 week in de stopweek en de ander na de stop week of gewoon een week buiten de stopweek, dan krijg je een andere pil, een nicht van mij ook, daarbij kon ze met haar pil haar cyclus niet normaal krijgen en kreeg steeds een andere pil, en soms ook zwaardere om te kijken welke wel of niet bij haar goed werkte. maar je eerste pil is altijd gewoon een normaal licht pilletje

Share This Page