hoihoi Microgynon 30 is een "lichte" pil. http://www.serviceapotheek.nl/geneesmid ... uctId=5483 wat je al niet kan vinden op het internet!
Das handig, ik heb gelijk ook even bij 'mijn' pil gekeken: femodeen. Die valt ook onder de 'lichte pil'! Handige site trouwens!
hihi ik zocht gewoon op: microgynon 30 lichte pil en daar kwam dit uit. Handig dat jij het ook kan gebruiken unreal!!
idd microgynon 30 is een lichte pil. ik was na stoppen met deze pil binnen 30 dagen weer gewoon normaal ongesteld dus... liefs, annelies
Hou er wel rekening mee dat Microgynon toch een anticonceptie pil is en dat de uitwerking daarvan ook per vrouw kan verschillen.
mijn vorige pil was lovette en ik ben door die pil heen zwanger geraakt maar heb een miskraam gehad. daarom heb ik nu microgyinon 30 maar ik heb hem maar 1 maand geslikt. liefs
ik heb ook micrgynon 30 gebruikt en was direct na de eerste menstruatie zwanger. meteen de eerste maand.
hallo op 20 september ben ik gestopt met de pil. op 23 september ben ik ongesteld geworden. mijn stopweek van de pil is van 16 t/m 23 oktober. ik ben dus al 2 keer eerder gestopt met de pil en toen was ik al na 3 en een halve week ong. ongesteld geworden. nu ben ik nog niet ongesteld en ik weet niet of ik zwanger ben ik durf geen test te doen omdat ik denk dat de test dan toch negatief is want ik voel me dan echt maar dan ook niet echt misselijk enzo. en ik ben al een keer zwanger geweest maar ik kreeg een miskraam en toen was ik wel misselijk, moe en vaak plassen. wil iemand aub terug reageren bedankt alvast groetjes
Tja het kan zijn dat je moet ontpillen, maar het kan net zo goed de eerste keer raak zijn. Ik zou zeggen een test verteld je de waarheid.
bedankt voor je berichtje! maar de vorige 2 keren was ik ook heel gouw ongesteld geworden ik denk dat zal nu ook wel zijn ik heb microgyinon 30 maar 1 maand gebruikt. maar ik voel me echt niet misselijk enzo dus ik denk niet dat ik zwanger ben gr
Ik gebruikte ook mic.. 30 bij mij duurde het 5 maand voordat ik zwanger raakte,het ligt er ook aan hoe lang je het gebruikt en hoe je lichaam reageert op de pil iedereen is tenslotte anders.
Hallo klussertjes ook ik heb een vraagje over het stoppen met de pil. Als je gestopt bent en je bent nog niet ongi geweest, wanneer kan je dan testen??? Want je weet je normale cyclus niet lijkt mij?? Moet je dan je normale cyclus aanhouden??? Ik slikte ook mic 30 en ben sinds twee weken gestopt. x natascha