microgion 30

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Angelaatje, 17 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    je kunt het beste wacht tot je de eerste ongi krijgt. Tenzij die natuurlijk heel lang weg blijft. maar 2 weken ja het kan dat jou lichaam er even aan moet wennen zonder hormonen te zitten
     
  2. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi

    ik heb ook altijd microginon 30 gebruikt al sinds mijn 15de ofzo . Toen ik een jaar of 20 was ben ik gaan klooien met de pil (onregelmatig innemen)

    Gevolg was toen ik 24 jaar was serieus voor een kindje wilde gaan, en dus al een poos pilvrij was, maar toch niet gelijk zwanger raakte. Dit heeft van af dat moment een jaar geduurt! Wil jeniet aan het schrikken maken hoor :)

    Na de jongste ben ik ook weer aan de pil gegaan, zelfde .... En toen ik dit jaar al een paarmaande relatie vrij was, had ik hem dus het raam uit gegooit. Er was immers geen man..... tot een maandje of 2 later..... Toen kon ik mijn verlangens niet onder controle houden toen ik mijn helaas al weer ex leerde kennen.

    Ik raakte dus gelijk zwanger! Na ongeveer 2 maand van de pil af te zijn.

    Het is zo verschillend..... Heb wel meer vrouwen gehoort die na lang pil gebruik gewoon jaren bezig zijn te ontpillen... Vrezelijk, dat gun je niemand.

    Ik wens de dames die pas gestopt zijn in elkgeval een hele snelle zwangerschap toe!
     
  3. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    ook ik gebruikte microgynon 30, maar voor een korte tijd. Vorig jaar maart heb ik mijn mirena spiraaltje laten verwijderen, en toen was ik in september zwanger. Helaas liep dit uit in een miskraam.
    Toen ben ik in oktober weer begonnen met de pil, en in afgelopen oktober ben ik gestopt met de pil.
    Een paar dagen later kreeg ik netjes al mijn menstruatie, en nu afwachten maar of het snel of minder snel gaat lukken.
    Als ik het een beetje goed heb berekend moet ik rond de 16e mijn menstruatie krijgen, dus nog een weekje afwachten !!

    groetjes
    celientje
     
  4. patricia24

    patricia24 Actief lid

    27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi
    ik heb ook de microgyon 30 gebruikt in totaal 6 jaar, heb de strip in december 05 netjes afgemaakt door de pil op 29 dec ongesteld geworden.
    en ben op 24 januari netjes uit mezelf ongesteld geworden.
    dus zaten maar 26 dagen tussen.

    patricia
     
  5. Powergirlie

    Powergirlie Actief lid

    26 jan 2006
    104
    0
    0
    Hoi ik heb microgynon30 17 jaar geslikt. Sept 2005 gestopt. En de eerste maanden gekeken hoe mijn lichaam hier op zou reageren. tot nu toe geen 'ontpil' kwaaltjes.
    Ik ben de eerste 2 maanden netjes na 28 dagen ongesteld geworden en 3de maand na 26 dagen en deze maand na 27 dagen. Afgelopen maand was mijn eerste ronde...Ik ga nu op voor ronde 2

    Kan iemand mij vertellen of een vrouw een natuurlijke cyclus heeft? Ik bedoel de ene vrouw is altijd om de 26 dagen en de andere bjvoorbeeld 28 dagen....of werkt het niet zo bij moeder natuur?
     

Deel Deze Pagina