ik heb het idee dat mijn dochtertje te maken heeft met tepel-speenverwarring. Ben sinds twee weken bezig met overgaan op de fles en sinds gisteren heb ik een tweede flesje toegevoegd (ter vervanging van een BV). Nu wil ze mijn borst vaak niet goed pakken met het gevolg dat ze heel gefrustreerd gaat huilen...vandaag met de fles ook hetzelfde verhaal. Het gekke is dat ze in eerste instantie wel goed pakt, maar zodra ze een keertje loslaat en opnieuw wil pakken lukt dit niet goed en wordt ze helemaal wild. Ik merk dat ze nog wel wil drinken omdat als ik de fles bij haar mondje hou ze stopt met huilen en wil zuigen, maar dit vervolgens niet lukt en ze dan dus weer gaat huilen. ik gebruik op dit moment afwisselend de kromme fles en de s-fles van difrax voor haar...hier staat op dat dit juist goed geschikte flessen zouden moeten zijn in combinatie met borstvoeding, maar volgens mij werkt dit tocxh niet helemaal voor haar. Heeft iemand een tip[ voor mij hoe ik mijn dochtertje weer goed aan het drinken krijg? het is in pincipe de bedoeling dat ze straks gewoon volledig overgaat op de fles...ik dacht dit stpasgewijs te kunnen doen maar zou ik nu misshien toch in een keer over moeten?
inmiddles drinkt ze wel weer gewoon goed aan mijn borst maar de fles wil ze nog steeds niewt goed pakken...de eerste keer wel (is waarschijnlijk een refelx) maar zodra ze de speen een keer heeft losgelaten pakt ze 'm niet goed meer. Ze wil echt nog drinken want dat zie ik aan haar maar ze krijgt 'm op de een of andere manier niet goed in haar mondje...heeft er iemand tips voor mij?