Hoi, Ik vroeg me af of hier meiden zijn die daar ervaring mee hebben. Welke methoden zijn er, hoe lang ben je er 'ziek' van als het gebeurt etc. Heb wel eens iets over de Essure methode gehoord. Dat dat vrij makkelijk te doen is. Weet iemand daar meer over? Groetjes Rosa
Ik heb er zelf geen ervaring mee, mijn moeder wel, bij haar is de sterilisatie tot 2 keer toe mislukt. Is het niet handiger om je man te laten steriliseren, is een kleine ingreep en het is heel makkelijk weer ongedaan te maken...
Sterilisatie is bedoeld voor definitief, als je een man laat steriliseren met het oog op: dat kun je makkelijker ongedaan maken, dan moet je misschien overwegen om een ander middel te kiezen. Ik ben tijdens mijn 3e keizersnede gesteriliseerd en dacht dat ik geen last zou hebben. Tot ca 2 weken na de tijd heb ik een vervelend zeurderig gevoel in mijn liezen gehad, daar waar de eileiders zijn doorgesneden en afgebonden. Kijk anders eens op http://www.essure.nl/ Succes met je keuze Groetjes van Kiki
Oh, het is bij mij beslist bedoeld als definitief. En ik vind het ook gewoon fijn om dan te weten dat ik niet meer zwanger kan raken. Zwanger raken en zijn is bij mij nogal een gedoe... Thnx voor de site, zal eens gaan kijken!