Hoi meiden sinds mei ben ik weer begonnen met microgynon 30 de 1e pilstopweek niet ongi geworden maar dat kon volgens de gyn omdat ik overgestapt was van spiraal naar pil gelijk. nu de 2e pilstopweek licht ongi geworden in totaal 2 inlegkruisjes normaal ben ik ook met pil 4 dagen ongi nu dus heel weinig maar ondertussen is mijn buik flinker geworden en kom ik alleen maar aan terwijl ik juist niet veel eet en zeker niet met deze warmte hadden jullie dat ook door pilgebruik? ik snap er echt geen hol van wel ben ik (maar dat had ik vorig jaar ook met deze pil) geregeld misselijk maar dan vooral in de avonduren. en vorig jaar ben ik gestopt met de pil om te kijken of het daardoor kwam en dat was zo want 2 weken erna was het over. alleen ben ik toen ook zwanger geraakt hihi maar goed dat is nu niet de bedoeling hadden jullie ook klachten van deze pil en welke pil is anders een goede vervanging van deze?
Ik zelf ben bijna 8 kilo aangekomen door de pil maar het is er ook van zelf weer afgegaan. Ik denk dat het komt omdat je lichaam moet wennen aan andere hormonen.
ik ben destijds ook aangekomen door de pil.. en had veel last van bijwerkingen van de microginon.. k ben toen aan de jasmine gegaan die beviel me goed.. suc6 caruli..
ik ben op mijn 14de op de pil gegaan en gelijk op microgynon 30 en ik ben toen in 1 jaar tijd bijna 20 kilo!!!!! aangekomen. daarna is het alleen maar meer geworden en toen ik van de pil af ging is het er helaas niet af gegaan. mijn moeder is ook van mycrogynon flink aangekomen toen d'r tijd.
hoi meiden ben vanmorgen naar de ha geweest moest er toch zijn, dus heb gelijk gevraagd erna hij zei idd dat het door de pil komt en ik misselijk ben en hoofdpijn heb ook nu heeft hij de hormoonpleister voorgeschreven en kon ik kijken of dat wat is voor mij ik snap er niks van, normaal nooit geen last gehad van de pil maar sinds mijn laatste bevalling alleen maar... ook het spiraal ging ontsteken dus is er weer uit en nu dus de pil die lasten geeft nu nog even 3 weken doorbijten (ben net weer begonnen met een strip) en dan over op de pleister ben heel benieuwd. ps dat ik niet ongi word kon ook zei hij de pil legt je cyclus lam en meestal komt er een ontrekkingsbloeding maar hoeft niet perse nou dan heb ik geluk blijkbaar