Ik zit sinds mijn 15 al aan de microgynon en heb nooit geen problemen gehad. Nu zit ik sinds januari aan de ethinylestradiol (goedkopere versie van microgynon). Alleen maar problemen en 3 weken geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was. Dwars door de pil heen. (ben hem nooit vergeten). Kan dit door die andere pil komen dat hij te licht is? Gr. Wanda
dat kan. Misschien een keertje vergeten te slikken? Of misschien wel ziek geweest, diaree? Ze zeggen 1% wordt zwanger door de pil heen.
Echt zo'n gezeur dat ding! Hoor iedereen erover dat hij slecht is.. Ik had doorbraakbloedingen, en ben overgesttapt op Modicon. Eerste maand gewoon ongesteld, nu al 2 weken overtijd. Ik weet niet, kwa zwaarte is deze pil vergelijkbaar met microgynon, maar heeft andere hormonen. Ik heb wel getest na 6 dagen, en dat was negatief, maar nu dus nog niet ongesteld. na hoeveel overtijd merkte jij dat je zxwanger was en testte je positief?
Ik testte na 4 dagen al (vanaf de 1e verwachte menstruatie dag). En positief. Ik ben niet ziek geweest en ben ook nooit de pil vergeten. Terwijl ik met microgynon vaak genoeg 1 vergeten ben.
ik slikte hem ook maar nergens problemen mee gehad. Ook de yasmin. Ik denk dat ieder lichaam anders reageert hierop. En de een gebaad is bij een zwaardere pil en de andere kan gewoon en lichte alleen jammer dat je dmv een zwangerschap die niet gepland is er achter moet komen.
Dit is mijn eerste strip van de goedkopere soort microgynon. Merk nu nog weinig verschil eigenlijk hoop dat t zo blijft iig.
http://www.anticonceptiepil.nl/lotgenot ... hichpage=1 deze site vond ik waar je niet vrolijk van word :S ik had met beginnen van de strip ineens erg veel jeuk aan mijn borsten en daarna deden mijn tepels heel erg zeer :S
Ik ben ook van de een naar andere pil gegaan, en merk dat mn menstruatie veel heftiger is als toen met microgynon 30....
Zie je, en maar volhouden dat het hetzelfde is . Ik kreeg dus die neppe ook, dat hbe ik een ruim half jaar ongeveer volgehouden. Last van doorbraakbloedingen enz. Daarvoor naar de HA gegaan, maar onder geen beding kreeg ik de microgynon terug hoor! Toen kreeg ik dus modicon, ging 2 maanden goed, en nu dus twee weken overtijd. En bedankt....
hallo allemaal ik zat 2 jaar aan de pil alleen ben sinds 2 weken gestopt en snel ongesteld geworden. ik had alleen last van hoofdpijn meer niet. ik ben gestopt om zwanger te raken ik en me man willen graag een kind duurt het lang voordat je zwanger raakt? want ik heb na het stoppen wel gemeenschap gehad en nu heb ik last van rugpijn en dan ga je al snel denken dat je zwanger bent! zijn er nog meer dames bezig voor zwangerschap?