Hier ook nog geen nieuws. Hoef ook pas volg week vrijdag ongi te worden. wel nog steeds raar gevoel in onderbuik, extreem moe, misselijk,hoofdpijn etc. vandaag plasje weggebracht naar ha voor check blaasontsteking... ben benieuwd....
Slik jij dan de pil nog of niet meer? Zijn jullie echt bezig voor een kindje? Ik ben ook al 2 dagen misselijk en als ik iets eet dan wordt het erger. Hoofdpijn al een week, buikpijn en borsten doen zeer. Heb vorige week 2x getest Negatief. Kan ook niet eigenlijk, maar je weet nooit. Deze klachten zijn denk ik echt van het ontpillen ofzo
ik ben nog aan de pil. op verzoek van ha overgestapt naar microgynon. zijn niet aan het proberen, maar zou ook prima zijn als er nog een muitertje bij komt. onze zoon is bijna 2 nu. urine test was onzeker, geen definitief uitsluitsel van blaasontsteking of iets anders. nu op kweek om verder te onderzoeken. morgen weer bellen. wel steeds klachten dus. misschien komt het bij mij wel door de samenstelling van deze pil... jouw klachten klinken wel als zwanger. ben je al overtijd? anders laat je een bloedtest doen? ik heb bij mn eerste zwangerschap ook nooit een positieve test gehad, uit bloedtest kwam toen wel dat ik zwanger was.
Zo dat is wel spannend voor jou zeg Ben je zenuwachtig? Heb jij al een test gedaan? Nee bij mij kan het haast niet 14/08 nog m'n onttrekingsbloeding gehad. Ik weet niet wanneer ik weer ongesteld moet worden. Ben nu wel gestopt met de pil, ook omdat deze niet bij me past en het eens zonder wil proberen. Als m'n cyclus gewoon goed doorloopt, zou ik 11-09 ongesteld moeten worden.
ja is zeker spannend. maar beide uitkomsten is prima. dus dat scheelt. wel wordt ik gek van die onzekerheid. ik denk dat het nog te vroeg is om te testen + dat ik de vorige zwangerschap zelfs na 2 weken over tijd nog niet positief testte. dus ik probeer het nog ff af te wachten. eerst morgen de kweek maar afwachten. keep you posted!
Zondagochtend ben ik toch ongi geworden (stiekem helaas). Het was dus een dag te laat en vanaf vanmorgen al weer compleet over... Misschien morgen toch maar even testen voordat ik aan nieuwe strip begin. Blijf namelijk wel dat rare onderbuik gevoel houden. @jipenjanneke Sterkte met de onzekerheid, morgen weet je hopelijk meer!
Wat een korte menstruatie dan, zou idd eerst testen voor je met een nieuwe strip begint. hier uitslag urine binnen, geen blaasontsteking wel nog dezelfde klachten. moest het maar aanzien van de ha. ga toch een test halen ! Zag dat er nog een topic geopent is over de betrouwbaarheid van microgynon..... dat zegt genoeg denk ik...
nee vandaag testen is nog te vroeg in mn cyclus zit zelf te denken aan volgend weekend. ook omdat ik de vorige zwangerschap na 2 weken overtijd nog steeds negatief testte... jullie nog nieuws??
Kan je zo lang nog wachten dan. Hahaha. Zal midden volgende week wel gaan kriebelen. Ik nog steeds kriebeltjes en hoofdpijn en misselijk gevoel en pijnlijke borsten en allemaal rare dingen. Als dit het ontpillen is, dan is het wel heel vervelend. Ben benieuwd of m'n cylus gewoon goed doorloopt Moet dan 11/09 ongesteld worden.
Gistermiddag heb ik getest en deze was negatief... Ben gisteravond gewoon maar aan de nieuwe strip begonnen. Wel nog steeds dezelfde klachten Vervelend dat je nog zolang moet wachten jipenjanneke! Kan je niet alvast een bloedtest aanvragen (ook vanwege je klachten)?
Ik heb altijd microgynon 30 geslikt voor ik zwanger werd, daarna zonder erover na te denken weer begonnen met dezelfde pil. Ik was humeurig, echt niet te genieten.. Zelfs mijn vriend viel het op. Toen overgestapt naar microgynon 20 en nergens last meer van. Ik ben trouwens nooit zwanger geraakt door de pil heen en slikte hem wel altijd netjes. Ik had wel veel andere klachten tijdens de 30 variant als ik erover nadenk.... Volgens mij zijn huisartsen toe aan een update mbt deze pil, want het is geloof ik lang niet zo'n fijne pil als men je wil laten geloven
Ik heb ook altijd microgynon 30 geslikt vanaf 16-23 jaar en een jaartje tussen onze eerste en tweede... ben er nooit door zwanger geraakt. Alleen had ik wel altijd veel last van migraine aanvallen als ik de pil slikte. Na deze zwangerschap kies ik dus sowieso niet meer voor de pil.