even een update. kon me zaterdag toch nietmeer inhouden, dus test gedaan. deze was negatief. toch nog steeds zwangerschapssymptomen. aangezien ik de vorige zwangerschap ook nooit positief testte blijf ik twijfelen. ik zou donderdag of vrijdag mn menstruatie moeten krijgen. dus ben benieuwd... verder nog nieuws dames?
Voor de zwangerschap 6jr Microgynon 30 geslikt. Na de zwangerschap groen ligt van de HA om er weer mee te beginnen. Nu 4maand later veel meer klachten dan er voor. Meer migraine, constant doorbraakbloedingen. Nu andere pil gekregen van de HA. De 3fase pil Trinordiol. Moet nog met de eerste strip beginnen en ben benieuwd of er meer mensen zijn met ervaring met die pil. Nooit zwanger geraakt tijdens pil gebruik. Wel gelijk zwanger na het stoppen met microgynon.
toch ongesteld geworden, wel 1 dag te laat. vandaag bij ha geweest, ga weer terug naar vorige pil en stoppen met microgynon. voel me er niet goed bij. reageer volgens ha erg heftig op die samenstelling van microgynon. ben benieuwd of het nu beter zal gaan... bloeddruk was wel wat laag 100/70 wat de duizeligheid zou kunnen verklaren...
Welke ga je nu dan weer slikken? Ik moet woensdag ongesteld worden als het regelmatig is. Ben benieuwd
Ik ben weer gestart met de yasmin pil. Nu hopen dat ik me beter ga voelen. Wat spannend dat je nog geen menstruatie hebt? Houd je ons op de hoogte?
Vandaag ongesteld geworden na 34 dagen. Nog niet eens zo slecht. Heeft gelukkig niet zo lang geduurd. Ben best wel blij ermee. Dat je toch nog zelf best snel een eisprong hebt. Ben benieuwd hoeveel dagen de volgende er is.