Microgynon 50 en veeeeel klachten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Dani84, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi hoi

Voor ik zwanger was gebruikte ik de mic 30 veel doorbraakbloedingen dus toen de mic 50, gestopt kinderwens gauw zwanger nu na de bevalling eerst cerazette geslikt ivm bv nu dus net een maand (3wk) met de mic 50 begonnen.

Sinds ik begonnen ben (3wk terug) heb ik klachten zoals;
    -benauwdheid
    -tintelingen in beide armen
    - zere nek
    -hoofdpijn
    -ik vloei al 2 weken terwijl gister m`n laatste pil was dus ik nu een stopweek heb. (1e keer na bevalling)
    - Ontzettend aan de diaree..
    - hevige krampen

Heb een bloedtest gehad 2 zelfs. Niet zwanger niks met me schildklier ontlasting op kweek kwam niks uit, nu dus doorgestuurd naar de internist.

Mijn vraag :)
    Hebben meer mensen last van deze verschijnselen na starten van deze pil microgynon 50??

(p.s. heb ha al gebeld of ik niet beter kan stoppen oid.)

Groetjes Danielle

2. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ik heb die pil ook geslikt en had ook alleen maar klachten ervan. ik gaf al vaak aan bij HA dat ik er mee wilode stoppen, maar toch moest ik ermee doorgaan. en uiteindelijk ben ik door deze pil zwanger geraakt. maar ik liep er al jaren mee dat ik klachten had van dezse pil! als ik straks weer aan de pil ga, wil ik dus een andere...

3. Loe

Loe Niet meer actief

wat een zware pil. Is het niet mogelijk iets lichter te nemen?

4. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Danielle.

Ik heb voor de zwangerschap ook de mic 30 gehad maar kreeg daar ook tussentijdse bloedingen van en was blijbaar veels te licht voor mij dus overgegaan naar de 50 en heb eigenlijk nooit geen klachten gehad moet ik zeggen.
    Na de zwangerschap (paar maandjes later) wilde ik weer aan de pil en heb van de huisarts de stederil 30 gekregen, die zou na mijn mening te licht zijn maar heb al heel wat sripjes gehad en heb geen klachten erover en geen tussentijdse bloedingen gehad.

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit is ook niks.

Liefs wolly

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames (en wolly;))

Bedankt voor jullie reacties

@ Wolly ik heb ook om een andere pil gevraagd of een andere oplossing.
    Ben benieuwd!

Toen ik om de pil vroeg de mic 30 kreeg ik wel te horen dat dit een wat oudere pil was.. ik zeg t mag ook wel wat anders hoor.. maar toch kreeg ik deze..

Liefss

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik kreeg advies om toch te stoppen met de pil.. omdat ik dat zelf voorgesteld heb.. :( anders hadden ze t niet gedaan..
    Moet dit ook melden bij de internist.. en dan kijken hoe t gaat..

groetjes

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hallo,

Ik heb mycrogynon 30 gebruikt ik had alleen veel last van hoofdpijn.

Verder was ik gestopt maar omdat ik op vakantie ga in overleg met de arts weer begonnen om het effekes uit te stellen uiteindelijk toen we bij de fertiliteit kwamen moest ik toch stoppen alleen ben ik nu na 3 dagen nog steeds niet ongesteld dat is erg irritant vooral ik nu op vakantie ga.

Maar verder heb ik eigenlijk geen klachten misschien moet je een anere pil krijgen?

Deel Deze Pagina