Hoi dames, Wellicht herkennen jullie dit. Ik heb 6 weken na mijn bevalling de implanon laten plaatsen. Helaas werkte deze niet goed genoeg (Ik bleef bloedverlies houden) en moest ik deze laten verwijderen. Toen ben ik weer overgestapt op de pil (yasmin). Ik had nog 1 strip liggen van voor mijn zwangerschap. Die heb ik dus netjes genomen. Daarna had ik om een herhaalrecept gevraagd bij de ha, maar omdat de yasmin niet vergoed word, kreeg ik een andere pil mee. Wel met dezelfde bestanddelen als in de yasmin. Die ben ik dus gaan slikken. Nu ben ik in mijn eerste week, op een of andere manier, een pil vergeten... Jup i know.. Stom, maargoed. Dit is nu zo'n 1,5 a 2 weken geleden. Ik heb alleen sinds een paar dagen een gevoel dat ik een eisprong heb. Ik herken de pijntjes en het gevoel van een eisprong. Ik voel mij nu ook echt heel anders dan normaal.. Heeft iemand dit ook weleens gehad? Ondanks de pil, toch een eisprong? Of zal dit gevoel komen door de nieuwe pil en daarbij de hormonen? Ik hoor graag of er meerdere dames zijn met dit ' probleem'