Massale download voor Mike Massé die zingt voor zoontje Noah met hersentumor

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dolletjes, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolletjes

Dolletjes Lid

16 nov 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Let It Be – A Fundraiser for Noah | Cover Cows

Zo snel kan het gaan. Op 5 juli 2012 werd bij de 11 maanden oude zoon van de Amerikaanse zanger Mike Massé een kwaadaardige hersentumor geconstateerd. Om de zorg van zijn kind te bekostigen, nam Mike direct deze Beatles-klassieker op. Nadat dit verhaal op dumpert.nl verscheen, en de track in iTunes kwam, ging het los. Een mooie en tegelijkertijd dramatische samenloop van omstandigheden.

Deze moest ik toch even delen. Momenteel op 1 in de itunes hitlijst en 12 in de itunes top 30.

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    prachtig gezongen! kippenvel. hopelijk knapt t jochie op. zo klein en zo ziek:(

3. Yelice

Yelice Niet meer actief

Heb tranen in me ogen SLIK! grootste nachtmerrie dat je kindje ziek wordt.
    Prachtig gezongen

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    kippenvel.. en tranen in mijn ogen.. bah oneerlijke wereld, wel een goed idee van hem om zo proberen in te zamelen want zingen kan ie! jeetje wat een stem hoor.. drukt je wel weer met de neus op de feiten als je zon clip ziet :(

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Och arme menneke :( , ook een Noah. Hij lijkt zelfs een beetje op 'mijn' Noah.

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wauw, wat mooi gezongen, maar wat vreselijk dat het 'moet' !!!
    Zit hier met tranen in m'n ogen en pijn in mijn hart... Wat vreselijk en oneerlijk! Zo klein en nu al zó ziek! :(

7. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    getver de tranen rollen over me wangen wat mooi gezongen respect zeg.. wat een oneerlijke wereld he!

8. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Pfoe, moest ook even een traantje weg pinken. Heb het liedje meteen gekocht, prachtig.

Echt verschrikkelijk voor de ouders en het kindje.

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    De Australische Mike Masse was radeloos toen hij kreeg te horen dat er bij zijn 1-jarige zoon een hersentumor was geconstateerd. Masse wist niet wat hij moest doen om zijn zoon te helpen. Totdat zijn platenmaatschappij voorstelde om een nummer te zingen waarmee hij geld kon verdienen om de dure ziekenhuisrekeningen te betalen.

De zanger is een groot Beatlesfan en besloot zijn eigen versie te maken van hun hit Let it Be. Met succes. Op de verjaardag van de peuter plaatste Masse zijn versie op Youtube. Die is meer dan ondertussen meer dan 150.000 keer bekeken en inmiddels heeft hij de eerste plaats bereikt in de Nederlandse
    iTunes top-10.

De zingende vader is dankbaar voor de Nederlandse steun, zo laat hij weten.
    "Nederland is mijn favoriete Europese land, ook al ben ik er nog niet eens geweest. Nederlanders zijn aardige en gulle mensen en als mijn zoon weer gezond is gaan we daarheen op vakantie.”

Let It Be (acoustic Beatles cover ) - Mike Masse (for Noah Masse) - YouTube!

Pff hartverscheurend hoor, hoop dat het hem lukt. Hij kan trouwens wel ontzettend mooi zingen zeg! Wouw!

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ach wat sneu wat een mooi mannetje, en mooi gezongen idd!

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    :( *met tranen in me ogen type ik nu* wat ontzettend mooi...snuf snuf me neus loopt ervan...heb gelijk ff wat overgemaakt via paypal!!

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    prachtig!!
    hopelijk kan het jochie geholpen worden en verliest hij deze strijd niet

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb geen paypal hoe kan je anders nog wat over maken

14. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Je kunt ook geld over maken via credit card, zo hebben wij het gedaan....

Idd, erg mooi gezongen, net als alle andere nummers.
    Oja, je kunt het nummer ook via iTunes kopen, dat geld gaat ook naar het goede doel (natuurlijk).

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heel erg :( Arm kindje, arme ouders.

Hij kan sowieso erg gaaf zingen, hij heeft ook een cover van Toto heel goed gedaan ( wel meer trouwens ).

16. Chaea

Chaea Niet meer actief

prachtige stem! echt zo mooi! Hoop dat het hem lukt en dat zijn zoontje beter wordt.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Heel mooi, en ik hoop ook dat zijn zoontje weer beter word.

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113

Deel Deze Pagina