Rijlessen

Discussion in 'De lounge' started by MamaDenise, Dec 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb vanmiddag mn 3e keer 2 uur rijles.
    Heb het echt zo naar mn zin er mee en mn rijleraar is super relaxt.
    Het gaat ook boven verwachting goed zei hij al.
    Maar ik merk dat ik echt faalangst heb.
    Had zowiezo al angst om te beginnen met rijlessen maar gelukkig heeft mn rijleraar me er over heen geholpen.
    Moet alleen wat zekerder worden met rijden.
    Ik ben te onzeker.
    Hadden jullie dat ook met jullie rijlessen?
    Ik heb altijd al faalangst gehad maar dit is gewoon niet leuk zo.
    Ik moet door Breda heen rijden,door het centrum enzo maar ik zit echt met zweethanden achter het stuur.
    Zal dit overgaan naar mate ik meer lessen heb gehad?
    Hoe waren jullie ervaringen?

Liefs

2. in het begin is het altijd eng, er zijn zoveel dingen waar je op moet letten tegelijkertijd! dat is echt heel normaal, ik had dat ook. ik heb op me gemak net zo lang gelest totdat ik die angst op de weg niet meer had.
    op een gegeven moment ben je zo gewend aan het verkeer. ik zit nu liever in de auto dan op de fiets.
    succes ermee :)

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Eng vond ik het vooral de eerste keer.
    Ik zit nu meer met zweethanden omdat ik bang ben dat ik ongelukken maak ofzo.
    Wordt ook zo nerveus van het feit dat er zo op mn vingers gekeken wordt haha
    Heb ik nooit tegen gekunnen.
    vreselijk!
    Om 15.00uur weer mn volgende les.
    Ben benieuwd!

4. oh das bijna :D
    hey, ik zat ook altijd met zweethanden! me autorijleraar zei toen dat iedereen dat heeft!

ik hoop dat het goed gaat vandaag. en.. je boft dat je een relaxte leraar hebt, dat helpt al zo om je een beetje op je gemak te stellen!

5. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoe is je rijles gegaan ?

Ik heb mijn rijbewijs voor de auto , vrachtwagen en bus maar ik moet zeggen dat ik bij mijn eerste rijlessen ook flink zenuwen had. Gek eigenlijk want nu rij ik met de bus alsof ik nooit anders heb gedaan. Hoop voor jou dat die tijd ook komt dat je lekker in je eigen auto kan rond rijden vol zelfvertrouwen.

6. Niet meer actief

ik had dat ook heel erg en ook nadat ik mijn rijbewijs had gehaald ging ik het rijden vermijden.. maar tijdje terug moest ik wel rijden want mijn vriend mocht niet en nu vind ik rijden veel leuker en gaat ook al veel beter... ik rijd niet graag door een stad ofzo maar verder gaat het goed!

7. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Het ging echt goed!
    Snelweg gehad en lekker hard gereden haha
    Half uur gratis erbij gekregen dus 2,5 uur gereden.
    weer flinke lol gehad in de auto.
    Volgende week dinsdag moet ik weer maar kwam er net achter dankzij mn agenda dat ik naar het CB moet met Lieve dus moet ik het verzetten.
    Heb nu al weer zin in mn volgende les :D
    Denk dat ik er straks een dute hobby bij heb! ;)

Share This Page