Ik wil een schuifpui laten plaatsen in onze nieuwe woning. Nu zie ik verschillende materialen schuifpuien op diverse websites staan. Welke schuifpui hebben jullie en waarom hebben jullie voor die schuifpui gekozen?
Dit is de onze. De vorige bewoners hebben hem laten plaatsen een paar jaar terug. Zit een vliegenhor ingebouwd, dus zomers kan alles open en geen last van ongedierte. Hangen plissé gordijnen aan. Zijn 3 schuifpuien van ieder bijna 2m Bekijk bijlage 543796
Kwijl kwijl! Prachtig! De onze zat al in ons huis toen we die kochten maar het is gewoon een houten pui en kozijn. Iets van 3 meter breed. In het glas zitten van die latjes alsof het lijkt dat ze erop zitten. Maar veel makkelijker lappen zo
Wij hebben een van hout, zat er al in. Maar het stuk waar we overheen lopen heeft erg veel te lijden en het lijkt niet geschikt voor intensief gebruik. Hout vind ik alleen wel het mooiste bij een oud huis, dus wat er ooit als vervanging in moet weet ik nog niet.
Wij hebben er een van hout. Zeiden dit weekend nog tegen elkaar dat als we alles nog eens mochten doen in ons nieuwbouwhuis dat we geen houten kozijnen meer willen maar kunsstof of aluminium. Maar verder ben ik wel blij met de schuifpui vooral in de zomer heerlijk
Uiteindelijk hebben wij helemaal niet voor een schuifpui gekozen, maar voor openslaande deuren van kunststof. Maar ik zou anders voor aluminium gaan.