Door al die poets topics word ik ook aangestoken haha daarom mijn vraag: Nadat iemand hier een keer iets geplaatst heeft over de microvezeldoekjes van de cleaning academy ben ik veel meer van deze doekjes gaan bestellen na de gratis doek. Nu zoek ik iets voor onze pvc vloer om te dwijlen. Heb al de leifheit vloerwisser die je kunt "spinnen" omdat ik het wringen vreselijk vind. De mop van cleaning academy ziet er veel belovend uit. Maar zou deze ook zo goed zijn als de doekjes die ze verkopen?? Helaas kun je hier geen proef monster van ontvangen Daarom mijn vraag of iemand er ervaring mee heeft? Alvast bedankt!
Zelf geen ervaring met de mop, al waren er toen (ik meen) 2 die hem besteld hadden en zeer tevreden waren. Wel een dweildoek van hun gekregen, die mij goed bevalt.
Ik kan het je snel vertellen, heb er een bestelling geplaatst voor oa de doekjes en het dweil systeem. Zal het laten weten als ik het binnen heb/gebruikt heb
Ben benieuwd. Ik wacht rustig af... Meestal zijn de leveringen snel lees ik al. Welk dweilsysteem gebruik je nu?
Ik lees ook even mee! Maar mijn man is van mening dat je een dweil tussendoor uit moet spoelen... ben benieuwd naar je ervaring!
Nu gewoon een standaard goedkoop ding waar ik niet tevreden over ben. We zijn alleen nu verhuisd van een 1 verdieping flat naar een eengezinswoning met 3 verdiepingen dus wilde nu echt even wat beters hebben.
Tot nu toe nog geen 1 product van ze gehad wat me niet is bevallen. Nav mijn topic over hun vorig jaar werden ze overspoeld met aanvragen en hebben ze best veel producten als bedankje toegezonden. Helaas niet het dweil systeem
Ik heb het prof systeem toch maar besteld. Ik haat schoonmaken en vooral dweilen. Met je handen in dat vieze water, bah! Ik hoop dat ik hiermee iets makkelijker de dweil pak
Ik heb begin van de avond de dweil voor het eerst gebruikt en ben er reuze tevreden over. Heb alleen heet water erin gedaan en de dweil zelf vochtig gemaakt. Zie hier een streeploze schone vloer. En ik was zó klaar met alle 3 de verdiepingen
Wauw ziet er goed uit! Zelf ook zoekende naar een nieuwe dweil. Al 6 jaar die van leifheit, maar nog nooit een streeploos vloer gehad. En allerlei middeltjes/en zonder middeltjes geprobeerd, wat een on ding. Nu blijft ie inmiddels niet meer plakken dus opzoek naar wat beters. Hoor ook veel goeds over die van jemako, maar ben je al met al zn 100€ kwijt. Voor een dweil.....
Ja wat een geld eigenlijk he... Deze heeft mij 80 gekost en eigenlijk vind ik dat ook wel heel prijzig. Maar ik zag mezelf ook niet met emmers oid slepen naar boven dus heb het toch maar besteld haha
Ja is wat hè, Haha. Maar toe maar.. hou wel van een schone vloer. Twijfel wel tussen een dweil of een stoomreiniger. Krijgen straks een echte houten vloer. Geen idee wat daar wel en niet op kan.
Die doekjes. Als je daar je ramen mee schoonmaakt hoef je dan geen zeem en ramenwisser meer te hebben? Ik trek echt áltijd strepen
Nee echt helemaal niets! Doekje nat maken met water, heel goed uitwringen en dan je raam schoonmaken. Nadrogen hoeft ook niet. Misschien als je ramen heel vies zijn dat je het 2x moet doen eerste keer met doekje voor het vuil of met spons en sopje. En 2e keer met het vochtige doekje. Maar sinds deze doekjes is het ramen lappen zo een fluitje van een cent dat ik bijna elke week de ramen even van binnen doe en ik daardoor aan 1 vochtig doekje genoeg heb.
Oh wauw, ik zag dat ze ook helemaal niet zo duur waren dus er eentje kopen om te testen is ook het probleem niet! Ik ga eens kijken of ik er eentje kan bestellen
Te vochtig? Je moet ze echt goed uitwringen! Of toch eerst even het ergste vuil eerst met een spons en sopje doen en daarna nog een keer met het vochtige doekje? Of heb je de doekjes per ongeluk in de droger gedaan? Mijn ervaring is dat ze daarna wel waardeloos zijn!