Mag jullie partner een avondje alleen weg met vrienden?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Van mij dus wel. We vertrouwen elkaar blindelings en ik denk altijd als ie beter kan krijgen moet ie gaan. Mijn vriend gaat de laatste tijd regelmatig weg ( voor een paar uurtjes ) met zn beste vriend, wie ook mijn beste vriend is trouwens haha.
    Meestal stel ik het zelf voor aan hem vind 't heerlijk om zo nu en dan als de kids te bed liggen het rijk voor mezelf te hebben!

Mijn nichtje verklaard me voor gek dat ik hem überhaupt zonder mij weg laat gaan..
    Zij en haar vriend zijn namelijk allebei héél erg jaloers na elkaar toe en hebben dan echt de grootste ruzie waarvan 1 van de 2 vertrekt en de dag erop terugkomt.

Hoe vinden jullie dit? Hebben jullie daar wel of geen problemen mee?

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Euh ja hoor, vind ik niet meer dan logisch om ook dingen zonder elkaar te doen.

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nee geen problemen mee. Tuurlijk soms heb je weleens de gedachte wat als? maar je moet elkaar vertrouwen vind ik. We zijn niet elkaars bezit he :p

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Oh ja hoor, hij gaat zelfs 1x per jaar op stedentrip met zijn werk /vrienden Vorig jaar is hij naar new york geweest.

5. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ja hoor waarom niet?
    Alleen zou hij dat niet snel doen, hij ziet liever thuis als hij uitgewerkt is.. Gezellig samen een film kijken.

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja hoor dat vind ik niet erg.

7. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ja hoor, ik ga ook regelmatig met vriendinnen weg.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Lijkt me niet meer dan normaal

9. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ja, graag zelfs :)

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Jawel hoor. Vriend gaat wel eens een avondje naar vrienden in een andere stad, prima voor mij. Hij is eigenlijk ook altijd al wel voor twaalven thuis moet ik zeggen hoor. En wat ik er ook bij moet zeggen is dat ik weet dat ze niet uit gaan omdat ze daar niet van houden, ze gaan bij elkaar zitten en daar komen dan ook altijd wel andere mensen langs. Vast ook vrouwen, maar daar maak ik mij niet druk om.

Wel moet ik zeggen dat ik eerder ook zo jaloers was hoor. Laten we zeggen dat ik verstandiger ben geworden. ;)

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb er ook geen problemen mee. Ik vertrouw hem en dat weet hij. Al wil ik dan nog wel eens 1 of 2x smsen om te vragen hoe het is en hij smst mij als hij weer op weg naar huis is.

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Nee, ik bind mn man altijd vast zodat ie nergens heen kan :D
    Stel je voor.....

Haha, ja tuurlijk mag hij weg met zn vrienden...........

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja hoor! Ik heb er alle vertrouwen in (hij doet het overigens niet, want hij zit liever achter de computer te gamen). Bovendien is hij niet zo van het meisjes-versieren, hij is geen player, maar moet geplayed worden. En zelfs dat duurt 1500 jaar voordat het kwartje valt, whahahaha.

Bovendien; wanneer kun je anders zijn e-mail/Facebook bespieden? :p Alstie thuis is, kan dat niet sneaky! (dit is een grapje, natuurlijk)

14. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Hij gaat maar hahaha, sommige dingen wil ik niet eens mee, hoeft ook niet.
    En wat is een relatie zonder vertrouwen???
    Als iemand echt wil kan hij/zij ook zeggen ik ga boodschappen of weet ik wat doen maar dan wat anders gaan doen.
    Het helpt niks jaloezie, heb je alleen jezelf mee.

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ja hoor, ik ga ook regelmatig alleen de deur uit.

16. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ja hoor, geen probleem. Al ben ik eigenlijk diegene die vaker een avondje weg gaat. Ben ook al een aantal keer zonder hem op vakantie geweest en hij ook een keer zonder mij.

De enige keer dat hij 'niet' weg mocht van mij was tussen december 2012 en januari 2013 vanwege de geboorte van onze zoon. Hij heeft vrienden die wat verder wonen en ik wilde niet dat hij de bevalling zou missen :p

17. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Het is geen kwestie van mogen of vragen. Lekker doen!
    Doordat we elkaar niet iedere dag zien en soms een dag of drie niet, vind ik het wel lekker als de eerste avond dat hij vrij is voor ons samen is. Maar mijn schat is een huismus, die moet je af en toe gewoon van de bank trappen :D

18. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik denk niet dat het gezond is om elkaar niet te laten gaan. Ik heb er geen moeite mee als hij gaat al vind ik het soms wel moeilijk omdat dat betekent dat ik dus thuis moet blijven.
    hij blijft ook gerust tot 3-4-5 uur sochtends weg, dat vind ik minder leuk maarja dat doet hij al zo lang ik hem ken en ik kan daar weinig aan veranderen. heb dat maar geaccepteerd.
    hij gaat ook 1x per jaar een weekend weg met zn vrienden. dat vind ik wel moeilijk omdat het zolang is maar ik gun het hem wel.

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Heel eerlijk: heb er wel een beetje moeite mee, geen idee waarom
    Maar hij kan wel gewoon gaan:)

20. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Natuurlijk mag dat, gek als het niet mag.

Deel Deze Pagina