Hallo, ik ben nu 28 weken zwanger en heb sinds een paar dagen erg last van mijn maag en misselijk en rugpijn. Het is een raar branderig gevoel, niet vlak onder mijn borst maar iets lager, denk mijn maag. Kan het zijn dat de baby gewoon een groeispurt maakt en nu overal tegenaan drukt? Maak me altijd snel zorgen en ben gelijk bang voor zwangerschapsvergiftiging ofzo... Kent iemand deze klacht?
Nee sorry, die klachten ken ik niet. Ik heb wel erg pijn in mijn liesen en steken in mijn linkerzij. Zou best kunnen dat alles nu beetje in de verdrukking komt, of kan het misschien brandend maagzuur zijn??? sorry, kan je ook niet echt verder helpen.
Nou brandend maagzuur is toch anders volgens mij. Dat voel je toch ook in je keel? Dit is echt een branderig gevoel/ gespannen en last van mijn rug.
Ik heb hetzelfde volgens mij. Een trekkend/krampachtig gevoel in mijn rug op hoogte van mijn maag. Mijn maag voelt brandend en ik heb ook last van mijn onderste ribben. Nu heb ik een ietwat grote baarmoeder voor deze tijd dus kan best kloppen met jou periode. Volgens de verloskundige komt t echt doordat de baarmoeder nu echt alles aan de kant gaat duwen. Dat brandende gevoel is wel echt brandend maagzuur trouwens. Opkomend maagzuur heb ik nog niet zo vaak gelukkig. Maargoed, volgens mijn verloskundige is het heel normaal. Wel vervelend!!
Okee bedankt voor je reactie. Wist niet dat maagzuur zo lastig kon zijn!! Gelukkig gaat het beter als ik rustig doe.... dat doe ik dan ook maar