ontzettend kwijlen maar geen tandjes in zicht!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door natascha01, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hallo,

onze dochter van 5 maanden kwijlt de laatste dagen echt heel erg, zelfs haar kleding is dan helemaal nat. Maar we hebben gevoelt en gekeken maar er zitten nog geen tandjes aan te komen, wel krijgt ze sinds een week fruithapje.
    Kan het hier aan liggen, das dan toch een beetje vreemd of niet?

gr
    natascha

2. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Het hoeft niet zo te zijn dat als ze gaat kwijlen er dan ook meteen tandjes komen. Kan nog even duren.
    Rond deze tijd ontwikkelen zich ook de speekselklieren, daardoor gaan ze ook kwijlen.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Klopt, helemaal normaal, niets aan de hand. Thuis gewoon een slabbetje om doen en tja veel dweilen en wassen, ha ha!

Tip; regelmatig een natte kin kan droge en geirriteerde plekjes veroorzaken. Probeer het droog te deppen en smeer creme er op.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier kwijlt meneer ook al maanden en soms moet ik 3 keer op een dag zijn shirt verschonen omdat hij hem helemaal onder kwijlt.. en hier ook nog geen tanden al denk ik dat er nu wel 1tje komt (schijtluiers tot onder zijn oksels :D (4 a 5 x per dag) en slecht slapen.

5. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Hier was het juist andersom, Thirza kwijlt wel al een tijdje, maar niets extreems ofzo. Heb verder niets aan haar gemerkt, behalve dat ze 2 dagen wat minder dronk en of haar speen zat te bijten tijdens het drinken. En nu heeft ze ineens een heel klein wit scherp randje in haar mond. Dus je weet het toch niet met die kleintjes, ze doen het allemaal op hun eigen manier;)

6. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    hier ook heel vaak gedacht maar toch nog steeds geen tandjes in zicht:p

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier heeft hij ook lang gekwijlt en heeft nu in totaal 6 tandjes.
    2 maandjes lang heeft hij gekwijlt en ineens waren er puntjes in zicht van zn ondertandjes.
    En vele poepluiers later haha.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het kwijlen begon hier een week of 6 voor de eerste tandjes zich aandiende. Ze had ook een slabbetje om omdat anders haar kleertjes echt doorweekt waren.

9. zon1981

zon1981 Niet meer actief

Kwijlen al met maand of 5 en nu ze 10 maanden is pas de eerste tanden!

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik geloof dat ik hier bijna vier maanden een kwijlertje rond had kruipen voordat ik ook maar een streepje van een tandje zag. Ze zitten natuurlijk ook niet net achter het tandvlees dat moet eerst helemaal daar naartoe groeien.

11. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nooit gekwijlt maar toch al 6 tandjes!!

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier ook met tijden héél erg kwijlen. Overal op kluiven en soms zure poepluiers... máárrrr........ nog niets in zicht :( zucht...

Deel Deze Pagina