Hallo. Ik heb vandaag voor de grap even een ovulatietest gedaan ( omdat ik wel eens verhalen heb gehoord dat die posi aanslaat als je zwanger bent!) En inderdaad dik positief! Ik heb nog geen zw test gedaan omdat ik volgende week pas mijn NOD heb. Wat denken jullie? Heb getest met kruidvat test.
Kruidvat ovulatietesten staan bekend als zeer slecht. Daarbij kán je een positieve ovulatietest hebben bij een zwangerschap. Dit hoeft zeer zeker niet zo te zijn. Weekje wachten nog
Thanks! Heb ook inderdaad negatieve verhalen gehoord over kruidvat test, nog maar weekje afwachten! Spannend!
ik had ook een positieve ovulatietest van zwanger &kids. en paar dagen later een zwangerschapstest gedaan en ja hoor die was ook positief. dus het kan wel
Weet je zeker dat je daarvoor een ovulatie hebt gehad? Het kan nl ook zo zijn dat je ovulatie deze maand iets later is.
Ik had een negatieve ovulatietest (van matcare) een week voor mijn positieve zwangerschapstest... Ik had overigens wel 6 dagen een positieve ovulatietest tijdens de eisprong...
Ik had 2 dagen voor NOD een positieve ovulatietest, diezelfde avond een zwangerschapstest gedaan en zie banner.....
Ik hoop ook zo dat het raak is! Vanmiddag getest maar negatief. Was te verwachten want zit nog 7 dagen voor NOD!